ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Deze shocks kan je zo te zien iets aanpassen in lengte meen ik te zien :t

GREETZ

Correctemundo, ik kan hem tot 10/15mm in hoogte verstellen :t

Volgende vraag.
Kan je verschillende merken bleutooth headsets met elkaar pairen, linken?
Ik ben benieuwd naar het antwoord.

GREETZ

Mijn Scala heeft een 'universele' stand, hiermee zou je met andere merken kunnen pairen. Heb het alleen nog niet geprobeerd.

Sena 3s, zie je bijna niets van op de helm,en werkt pefect :t
[afbeelding]

Die is inderdaad sjiek! :Y
 
Volgende vraag.
Kan je verschillende merken bleutooth headsets met elkaar pairen, linken?
Ik ben benieuwd naar het antwoord.

GREETZ
Ik *denk* dat alleen de uClear sets dat kunnen. Die kunnen met een willekeurige set pairen als zijnde een telefoon. Werkt wel goed maar op hogere snelheden (boven de 100) konden m'n vrouw en ik elkaar niet goed meer verstaan. Daarom heb ik 'm omgeruild voor een Q3 omdat zij die ook had.

Oh ik lees hierboven dat een Scala dat ook kan... zal wellicht een jonger / duurder model zijn want de Q3 kan dat niet. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik *denk* dat alleen de uClear sets dat kunnen. Die kunnen met een willekeurige set pairen als zijnde een telefoon. Werkt wel goed maar op hogere snelheden (boven de 100) konden m'n vrouw en ik elkaar niet goed meer verstaan. Daarom heb ik 'm omgeruild voor een Q3 omdat zij die ook had.

Oh ik lees hierboven dat een Scala dat ook kan... zal wellicht een jonger / duurder model zijn want de Q3 kan dat niet. :)


De enige plek waar ik mijn vrouw niet wil horen,ook geen muziek of telefoon,allleen de nav en dan ook alleen nog op plekken waar ik niet bekend ben,verder lekker :] geen gezeur aan m n kop :)
 
Ik ben nog oldskooler dan de meeste merk ik.
Geen Bluetooth in mijn helm hoor.
Dat is geen motorrijden meer :N
Gewoon ouderwets hand signalen en neuriën :]
Al die afleiding. Kan nooit goed zijn.
Heb alleen een handheld voor mobiel zodat flitsmeister aanstaat.
 
Ik ben nog oldskooler ouder dan de meeste merk ik.
Geen Bluetooth in mijn helm hoor.
Dat is geen motorrijden meer :N
Gewoon ouderwets hand signalen en neuriën :]
Al die afleiding. Kan nooit goed zijn.
Heb alleen een handheld voor mobiel zodat flitsmeister aanstaat.


})

Tijd om de fiets te poetsen, de veren steken een beetje af :$

full
 
Of gewoon ff een flink stuk rijden. Zeker met dit weer zijn die veren in no-time net zo smerig als de rest. :+
 
Ik ben nog oldskooler dan de meeste merk ik.
Geen Bluetooth in mijn helm hoor.
Dat is geen motorrijden meer :N
Gewoon ouderwets hand signalen en neuriën :]
Al die afleiding. Kan nooit goed zijn.
Heb alleen een handheld voor mobiel zodat flitsmeister aanstaat.


T valt ook niet bij te houden al die moderne fratsen :+
 
Haha, ook wel een goeie! Gewoon niet schoonmaken en gaan rijden :+ Zand genoeg op de maasvlakte, misschien dit weekend even naartoe rijden voor wat foto's :Y
 
Laatst bewerkt:
Was goed vertoeven vandaag, wel een bak wind en vanavond naar huis om 23:00 zal fris zijn maar dat is niet erg.

full
 
Het was zeker lekker weer vandaag. Ik ga morgen ff een toertje maken.
Eerst naar Lemstra in Alkmaar om een afspraak te maken voor het stellen van de kleppen en informeren hoeveel het kost om de carburateurs te laten reinigen. Vanaf dat ik hem heb moet ik erg goed nadenken met het doseren van de koppeling voor het stoplicht, in de lage toeren loopt ie erg beroerd dus ben vaak bang dat ie afslaat als het licht op groen springt en met teveel gas ben ik weer bang dat ik er op mijn achterwiel vandoor ga. Als ik bij Lemstra ben geweest ga ik denk ik een beetje toeren richting de kust.

Was goed vertoeven vandaag, wel een bak wind en vanavond naar huis om 23:00 zal fris zijn maar dat is niet erg.

[afbeelding]
 
Dat is geen succes nee, heb je er al zo'n schoonmaak additief bij gegooid en 98 getankt? Kan eventueel helpen :Y
 
Ik heb in ieder geval 1 flesje moto power 2 in een halve tank gehad maar dat heeft niet geholpen. 98 heb ik nog niet getankt dus dat zou ik ook nog kunnen proberen.

Dat is geen succes nee, heb je er al zo'n schoonmaak additief bij gegooid en 98 getankt? Kan eventueel helpen :Y
 
Zo t eerste rondje met t gruune geval weer gemaakt,nu met dynojet ipv factory ,
hij lijkt wat feller op t gas te reageren ,is een poosje aankijken,was wel weer lekkerrrr :] .
geen klapje verkeerd heerlijk,wat een fijn fietsje is t toch :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wie van jullie heeft er ook een ZZR koppelingsdeksel en kan mij vertellen hoe je het motoroliepeil goed in de gaten houdt? Het glaasje zit hoger dan bij het originele deksel.
En heeft er iemand nog een origineel koppelingsdeksel liggen?
 
Wie van jullie heeft er ook een ZZR koppelingsdeksel en kan mij vertellen hoe je het motoroliepeil goed in de gaten houdt? Het glaasje zit hoger dan bij het originele deksel.
En heeft er iemand nog een origineel koppelingsdeksel liggen?


Boonstra heeft er nog 1 voor 50 euro.
 
Wie van jullie heeft er ook een ZZR koppelingsdeksel en kan mij vertellen hoe je het motoroliepeil goed in de gaten houdt? Het glaasje zit hoger dan bij het originele deksel.
En heeft er iemand nog een origineel koppelingsdeksel liggen?

Naar mijn weten zit het glas van een ZZR deksel te hoog om goed het oliepeil te kunnen controleren. Maar ik weet dit niet zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan