ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Kawasaki zrx 1100 zeer mooi!!!
€ 3.450,00
≥ Kawasaki zrx 1100 zeer mooi!!! - Motoren | Kawasaki - Marktplaats.nl



En de volgende golddigger, mag t ff minder verkloot :r ,
damn, ik hoop echt dat ik zo n bedrag ooit beur voor t hok van mij :Y

Oké zitten wat overdreven dingen aan en wat bling bling *D , maar op zich toch niks mis mee vind ik , is zeker nog wat van te maken . :Y :Y
Alleen de vraagprijs is wat aan de hoge kant , maar is dan ook de vraagprijs is maar net wat een gek ervoor geeft ;)

GREETZ
 
is netjes, teveel glimmend spul voor mijn smaak. Ik heb ze erger voorbij zien komen ;)

Vermogens is relatief denk ik... ik kan van de aanpassingen een tweede zrx kopen :P
 
Dan zal t aan mij liggen,ik vindt de prijzen wat hoog.voor die ouwe meuk :?
 
https://www.roefsmotortrading.nl/sites/default/files/afbeeldingen/aanbod/342/342-625012459.jpg

Weet iemand of dit een originele kleur & fiets is of dat deze zrx is overgespoten?


zo op de foto te zien gewoon een org kleur,t zelfde als die van mij ooit was
full

is wel een aparte kleur,bij verschillende lichtinval ,zwart of paars
Alleen de demper is gespoten zo te zien,en daar is iets aan gebeurd denk ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo de velgen staan in de garage na vanmorgen over genomen te hebben van ingo uit witten,tuv papieren en alles erbij,morgen maar eens het hart eruit halen,met great lion poetsen,alles schoon maken en wat gouden verf erbij halen kunnen ze maandag naar de spuiter.
full
 
voorband ook gewoon nog als nieuw,plof alles er zo in als het gespoten en weer in elkaar zit,peter mag ik je nogmaals bendanken voor deze tip en info daar ik al lang op zoek was naar een ander setje velgen.
full
 
Zo de velgen staan in de garage na vanmorgen over genomen te hebben van ingo uit witten,tuv papieren en alles erbij,morgen maar eens het hart eruit halen,met great lion poetsen,alles schoon maken en wat gouden verf erbij halen kunnen ze maandag naar de spuiter.[afbeelding]


Zien er erg goed uit :t
 
Zo de velgen staan in de garage na vanmorgen over genomen te hebben van ingo uit witten,tuv papieren en alles erbij,morgen maar eens het hart eruit halen,met great lion poetsen,alles schoon maken en wat gouden verf erbij halen kunnen ze maandag naar de spuiter.[afbeelding]

Tuv papieren heeft alleen een Duitser wat aan. :?
Gouden verf ? ik vind ze zoals ze zijn super :t

GREETZ
 
Toch nog gekregen top ziet er super uit.


Ja leon lagen vrijdagmorgen in de vrachtwagen...liggen nu helemaal uit elkaar,hart ah vetvrij maken...verf bij gehaald gister...gaan morgen naar de spuiter,zijn ze eind vd week klaar begrijp je natuurlijk wel dat ze er aankomend weekend in zitten natuurlijk.
 
Ja leon lagen vrijdagmorgen in de vrachtwagen...liggen nu helemaal uit elkaar,hart ah vetvrij maken...verf bij gehaald gister...gaan morgen naar de spuiter,zijn ze eind vd week klaar begrijp je natuurlijk wel dat ze er aankomend weekend in zitten natuurlijk.



full


Goudkleurig is ;


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan