ZRX trefpunt deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij kan niet groot genoeg zijn :9

Maat van mij heeft een grote garage en hij moet steeds mensen afpoeieren die boten/caravans/huisraad "tijdelijk willen stallen."Dus een grote schuur kan best tricky zijn.
Mijn eigen Rex slaapt gewoon in een schuurtje. Samen met de fiets en de BBQ en dan is alle plaats op en verbruikt *D
 
Laatst bewerkt:
Tja, dat klopt des temeer plaats je hebt des temeer zet je erin! Ben altijd verrast hoeveel plaats ik over hou als ik heb opgeruimd!
 
Bij mij vorige week eentje laten plaatsen van 7 bij 3,hoeft alleen maar twee Zrx in te staan,de een is klaar nu aan Nm twee beginnen,heb plannen om er een turbo en intercooler op te maken,ach tijd en plek zat!
 
Ik ga naar bed, bouwen jullie maar lekker verder.
In mijn dromen heb ik toch de grootste garage :z :z
Slaap lekker en tot morgen

Bart
 
Heren even een update... Het treffen zal op een zondag gepland moeten worden... dan kunnen de meeste. Aangezien ZRXman de 1e niet kan en er nog niet zoveel hebben gereageerd, stel ik voor om op zondag 15 juli bij elkaar te komen... Laat maar horen of het wat wordt. Laten we het gewoon weer in Veenendaal houden zodat er weer erg veel rexjes bij elkaar kunnen komen... Ook de jongens uit friesland en groningen!
Ik begrijp dat de ZRXers niet mee doen met de Big Naked Bike Meeting op 15 juli? :? Dezelfde als waarbij jullie in de McD. bleven zitten vorig jaar toen de toertocht (10 minuten later dan vooraf aangekondigd) vertrok? _O- :X
 
Maat van mij heeft een grote garage en hij moet steeds mensen afpoeieren die boten/caravans/huisraad "tijdelijk willen stallen."Dus een grote schuur kan best tricky zijn.
Mijn eigen Rex slaapt gewoon in een schuurtje. Samen met de fiets en de BBQ en dan is alle plaats op en verbruikt *D

De mijne is nog niet eens af en er willen al mensen hun motor stallen _O-
 
Mogge
full

. ik denk jullie tuffen t deeltje ff vol gisteravond,maar oke nog 1 dag dan

:W grt Jan
 
Ben aan het zoeken naar een intercooler op maat!linkt mij weer eens appart,enne hier geen bouwvergunning nodig hoor!gewoon neer laten planten!
 
Goedemorgen , open maar een trefpuntje 7.
Ben ik ook eens de laatste die wat post.

Groetjes


Bart,dan moet je er even nog zo n 34 posts bijtellen dan kun je de laatste doen :+
en dan gelijk tegen de dircteur zeggen dat tie een slotje vraagt :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan