Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is nog steeds spannend in ons kampioenschap:

1      Tr@x in trouble!      1029
2      CasGas                  1023
3      Naze's Sloopteam      1015
4      *Fuse*                  863


Nou wat spannend zeg,hou je je daar alleen nog maar mee bezig,trap dat ding van je maar weer eens aan om te :] ,of zitten de zuigers al vast ! :+
 
rij nu ook elke dag langs de speelplek alleen is het jammer als het altijd druk is als ik er rij.
maar soms is de bocht vrij en dan ga ik lekker :]
 
Nou wat spannend zeg,hou je je daar alleen nog maar mee bezig,trap dat ding van je maar weer eens aan om te :] ,of zitten de zuigers al vast ! :+

Ben nog steeds bezig met ons huisje, zal nog wel een maandje duren voordat we klaar zijn.. :( Begin er nou echt genoeg van te krijgen..

Even voor de statistieken, vorig jaar ruim 8000 gereden, dit jaar denk ik net 3000 km.. Volgend jaar maar is goed bijwerken *O* . Ik heb in ieder geval de schuur al goed beveiligd dat ze mijn krot sowieso al niet willen jatten :) Zal van de week wel is wat foto's maken van mijn super beveiliging :)

Moet eerst nog deze week alle stenen van het terras eruit halen zodat dat zaterdag gestraat kan worden. En dan waarschijnlijk dat weekend daarna de oprit, die tegels moet er ook uit, 40 * 60 grindtegels, mijn god wat zijn die pokke dingen zwaar :( :(
 
Ben nog steeds bezig met ons huisje, zal nog wel een maandje duren voordat we klaar zijn.. :( Begin er nou echt genoeg van te krijgen..

Even voor de statistieken, vorig jaar ruim 8000 gereden, dit jaar denk ik net 3000 km.. Volgend jaar maar is goed bijwerken *O* . Ik heb in ieder geval de schuur al goed beveiligd dat ze mijn krot sowieso al niet willen jatten :) Zal van de week wel is wat foto's maken van mijn super beveiliging :)

Moet eerst nog deze week alle stenen van het terras eruit halen zodat dat zaterdag gestraat kan worden. En dan waarschijnlijk dat weekend daarna de oprit, die tegels moet er ook uit, 40 * 60 grindtegels, mijn god wat zijn die pokke dingen zwaar :( :(
En wanneer komen de tribunes er in dan? :9
ff Om de statistieken compleet te maken: Dit jaar ongeveer 25000 op 2 wielen. :] :] :] *O*
 
Even een huishoudelijke mededeling.

Vandaag net vanaf Toldijk, gezien vanaf Zutphen/Baak stonden ze te flitsen met een 60 à 80 cm hoge kast.
Dit ding viel zo slecht op tussen het gras, dat ik het pas in de gaten had toen een motorrijder mij inhaalde (ik was met koekblik).
Stond geen auto dicht in de buurt, very sneaky dus.
Weet zo niet waar ze hem nog meer gaan gebruiken, maar deze versie kende ik nog niet.
 
Gisteren was ik iets eerder thuis dan gepland. Dus heb ik nog even genoten op de speelplaats :] Ik vrees dat dit de laatste mogelijkheid is geweest om 's avonds te rijden. Tegen 20:15 was het al donker :(
 
Gisteren was ik iets eerder thuis dan gepland. Dus heb ik nog even genoten op de speelplaats :] Ik vrees dat dit de laatste mogelijkheid is geweest om 's avonds te rijden. Tegen 20:15 was het al donker :(
Ik heb goeie weersvoorspellingen gehoord voor komend weekend. Iemand belangstelling in een leuke tourtocht?
 
Ik heb goeie weersvoorspellingen gehoord voor komend weekend. Iemand belangstelling in een leuke tourtocht?


Ik ben van plan om nog even in Apeldoorn te gaan kijken zaterdag, en misschien de tocht mee te rijden. Zie: www.mtc-dekoppeling.nl

Zaterdag 17 september Koppelingsrit
Op zaterdag 17 september rijden we onze koppelingsrit welke is aangemeld bij het LOOT.
Als je wilt meerijden kun je inschrijven tussen 9.30 en 11.00 uur. De kosten voor deze rit zijn 4.50 voor rijders en 2,50 voor duos.
De opbrengst is voor een goed doel het KORTVERBLIJFTEHUIS. Inschrijven en starten bij Snackbar Stanley in winkelcentrum De Mheen, Korianderplein 49, 7322 NB Apeldoorn.
De rit is ongeveer 190 km lang en het eindpunt is bij de motormarkt waarvan je meer kunt lezen op deze website.


MOTORMARKT Zaterdag 17 september
Onze motorclub bestaat dit jaar 10 jaar!
Ter gelegenheid hiervan organiseren wij een MOTORMARKT.
Vanaf 10.00 uur tot 17.00 uur op het terrein van voetbalvereniging Columbia, Winkewijertlaan 80, te Apeldoorn.
Onderstaande bedrijven zullen aanwezig zijn:

*Ben Motoren
*Bert Duursma Motoren
*Boeve Motoren
*Gerbings Heated Clothing
*Groeneveld Motortraining
*Jonker Trading
*Motor Apeldoorn
*Safe Motors
*Thomas rijopleidingen

Er worden o.a. wedstrijden gereden met pocketbikes.
De meewerkende motordealers organiseren demoritten en natuurlijk zijn er volop mogelijkheden om de inwendige mens te versterken.
Tevens is de motormarkt het eindpunt van de jaarlijkse open toertocht aangemeld bij het LOOT.
Dit is voor de MTC de enige open toerrit. D.w.z. dat deelname aan deze toerrit open staat voor alle motorrijders.
We hopen op een grote opkomst en mooi weer.
 
Ik heb in ieder geval de schuur al goed beveiligd dat ze mijn krot sowieso al niet willen jatten :) Zal van de week wel is wat foto's maken van mijn super beveiliging :)


Kun je misschien beter niet plaatsen,anders weet men precies wat voor een gereedschap men nodig heeft om..........................te stelen ! ;) :Y

:)
 
full
 
Ben nog steeds bezig met ons huisje, zal nog wel een maandje duren voordat we klaar zijn.. :( Begin er nou echt genoeg van te krijgen..

Even voor de statistieken, vorig jaar ruim 8000 gereden, dit jaar denk ik net 3000 km.. Volgend jaar maar is goed bijwerken *O* . Ik heb in ieder geval de schuur al goed beveiligd dat ze mijn krot sowieso al niet willen jatten :) Zal van de week wel is wat foto's maken van mijn super beveiliging :)

Moet eerst nog deze week alle stenen van het terras eruit halen zodat dat zaterdag gestraat kan worden. En dan waarschijnlijk dat weekend daarna de oprit, die tegels moet er ook uit, 40 * 60 grindtegels, mijn god wat zijn die pokke dingen zwaar :( :(



Jaaaa hij leeft nog *O* *O* *O* *O*
 
Jaaaa hij leeft nog *O* *O* *O* *O*

Nog een beetje ja, ik was dinsdag zelfs nog op de speelplaats, maar niemand te bekennen..

Het huis begint nu eindelijk af te komen, dat is maar goed ook want ik begin er nou echt schijtziek van te worden. Vanmiddag nog even 15m2 terras eruit gesloopt in de regen, omdat zaterdag de stratenmaker komt om het 30m2 terras met nieuwe stenen te verfraaien.. En het leukste komt nog, die klote oprit van 50m2 tot 60m2 (weet niet precies de maat) moet er nog uit voor volgende week zaterdag, en dat zijn ook grindtegels van 40*60, en die zijn echt loei zwaar..

Hoop dat ik deze weken nog door kom, ziet er naar uit dat het seizoen nou echt afgelopen is.. *snik*
 
Nog een beetje ja, ik was dinsdag zelfs nog op de speelplaats, maar niemand te bekennen..

Het huis begint nu eindelijk af te komen, dat is maar goed ook want ik begin er nou echt schijtziek van te worden. Vanmiddag nog even 15m2 terras eruit gesloopt in de regen, omdat zaterdag de stratenmaker komt om het 30m2 terras met nieuwe stenen te verfraaien.. En het leukste komt nog, die klote oprit van 50m2 tot 60m2 (weet niet precies de maat) moet er nog uit voor volgende week zaterdag, en dat zijn ook grindtegels van 40*60, en die zijn echt loei zwaar..

Hoop dat ik deze weken nog door kom, ziet er naar uit dat het seizoen nou echt afgelopen is.. *snik*
Dat pak je ook niet handig aan... Je kan veel beter dat soort zaken delegeren... Je weet wel, begeleiden op afstand! :+
 
Nog een beetje ja, ik was dinsdag zelfs nog op de speelplaats, maar niemand te bekennen..
Ik was er dinsdag tussen 19:45 en 20:15 en heb ook niemand gezien ;(

En ja, het seizoen om 's avonds te rijden is in ieder geval voorbij. Misschien komen er nog wel een paar mooie weekenden.
 
En ja, het seizoen om 's avonds te rijden is in ieder geval voorbij. Misschien komen er nog wel een paar mooie weekenden.
Zoals komend weekend. Vooral zondag wel aardig temperatuurtje (17 graden) geen regen voorspeld, meest zon met een klein wolkje. Rijdt er nog iemand mee? Tov heeft al aangegeven dat hij het te druk heeft, maar er zijn vast nog wel een paar enthousiaste motorrijders in Zutphen die in het weekend wel wat tijd maken om te touren? :]
 
ik heb zondag wel zin in een stukje rijden. alleen kan ik niet zo vroeg omdat ik eerst nog een verjaardag heb een uurtje of 1 kan ik wel.
ik hoor het wel als dat te laat is en waar we gaan verzamelen
 
Zoals komend weekend. Vooral zondag wel aardig temperatuurtje (17 graden) geen regen voorspeld, meest zon met een klein wolkje. Rijdt er nog iemand mee? Tov heeft al aangegeven dat hij het te druk heeft, maar er zijn vast nog wel een paar enthousiaste motorrijders in Zutphen die in het weekend wel wat tijd maken om te touren? :]

Ik heb al gereageerd, heb je zelfs gekwoot!
 
ik heb zondag wel zin in een stukje rijden. alleen kan ik niet zo vroeg omdat ik eerst nog een verjaardag heb een uurtje of 1 kan ik wel.
ik hoor het wel als dat te laat is en waar we gaan verzamelen
[me]bp_jeannot heeft het weekend hard nodig om uit te slapen dus een uurtje of 1 is vroeg zat! :Y
[/me]

Verzamelen op de speelplaats lijkt me handig, kan je de banden warmen tot iedereen er is. :P (Zie eerste posting van dit topic voor locatie.) Weet je toevallig nog een geschikte route? :]
 
ik ben er wel om 1 uur ik rij een blauw grijze pegaso. Ik heb geen route of zo maar we kunnen ook gewoon kijken waar we uitkomen. De dijk van wilp naar hattem is altijd wel leuk of de postbank kan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan