Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben er wel om 1 uur ik rij een blauw grijze pegaso. Ik heb geen route of zo maar we kunnen ook gewoon kijken waar we uitkomen. De dijk van wilp naar hattem is altijd wel leuk of de postbank kan ook.
|( |( |(
Ik ga het niet redden helaas! Balen, 't is er lekker weer voor! Misschien komende week 's avonds nog een keer wat baantjes maken?
 
Ik werd gvd gvd vanmiddag bijna onderuit gesjeesd door een halve zool die midden in Lochem, binnen de beboude kom met 130-140 km/h, knie aan het asfalt uit een blinde bocht veel te ver naar buiten op me af komt razen :( :( :(
Hij miste me op 20 cm na en ik was helemaal rechts het fietspad op gedoken tussen een paar fietsers door.

Zo dat wou ik ff kwijt........................
 
Ik werd gvd gvd vanmiddag bijna onderuit gesjeesd door een halve zool die midden in Lochem, binnen de beboude kom met 130-140 km/h, knie aan het asfalt uit een blinde bocht veel te ver naar buiten op me af komt razen :( :( :(
Hij miste me op 20 cm na en ik was helemaal rechts het fietspad op gedoken tussen een paar fietsers door.

Zo dat wou ik ff kwijt........................
Sh*t joh! Mazzl dat het net goed afgelopen is! :}
 
Ik werd gvd gvd vanmiddag bijna onderuit gesjeesd door een halve zool die midden in Lochem, binnen de beboude kom met 130-140 km/h, knie aan het asfalt uit een blinde bocht veel te ver naar buiten op me af komt razen :( :( :(
Hij miste me op 20 cm na en ik was helemaal rechts het fietspad op gedoken tussen een paar fietsers door.

Zo dat wou ik ff kwijt........................


Dus jij was dat die me bijna v/d fiets reed ! :( :(



_O- _O- _O-
 
Hmm.. ik ken nog wel 1 of andere gek die in Lochem een huis heeft gekocht, misschien was hij het wel, maar aan de andere kant, die maakt perfecte bochten dus die zal het wel niet geweest zijn *O* *O*
 
Niet lopen piepen. Want als dat die 2 bochtjes zijn midden in Lochem bij Pinot voor dan kun je daar niet een met 130 - 140 doorheen.
Knie aan de grond is ie wel uitermate voor geschikt zowel links als rechts om een fantastische bocht.
PS: JE HOEFT NIET TE FIETSEN... IS EEN KEUZE DIE JE MAAKT...
Zo dat wou ik even kwijt.
 
Zal voor mij niet voor 20 uur worden maar ik ben hard toe aan een paar baantjes trekken op de speelplaats! Soms heb je van die dagen dat alles tegen lijkt te zitten. :r
 
Zal voor mij niet voor 20 uur worden maar ik ben hard toe aan een paar baantjes trekken op de speelplaats! Soms heb je van die dagen dat alles tegen lijkt te zitten. :r
Het lijkt wel of je het druk hebt :) Ik ben er geweest vanaf zo'n beetje kwart over zeven tot iets over acht. Erg druk met koekblikken. Wel weer de knie aan de grond gehad *O*
 
Het lijkt wel of je het druk hebt :) Ik ben er geweest vanaf zo'n beetje kwart over zeven tot iets over acht. Erg druk met koekblikken. Wel weer de knie aan de grond gehad *O*
Druk? O-)
Bijna mijn nieuwe koekblik en mezelf in de kreukels door zo'n :( :( :( (<-- = overtreffende trap van SUKKEL) onderweg. :r

Ik ben je net misgelopen (uhh gereden) denk ik, was er rond 8 uur. Zag nog wel een CBR een paar rondjes, die ben ik hier nog niet tegengekomen.
 
Laatst bewerkt:
Een paar mooie foto's van mij en mijn "vriendjes" :) van afgelopen zondag in de buurt van A'doorn. 8-)

*Fuse*

full


Solex

full


Ikke

full



De foto's zijn gemaakt door Kabouter Puntmuts :}
 
Hè, poser. Ik had al mee zitten kijken in het Apeldoorn topic. Gave foto's!

Kom je nog wel een keer in Zutphen rijden?



Thnx,ik wil wel een x komen :] in Zutphen,maar jullie spreken altijd zo laat af ! ;)



[me]4honderd heeft geen zin om in het donker te rijden ![/me]
 
Het is rustig hier. En dan is het nog zo'n mooi weer. Ik ga vandaag nog wel ff rijden denk ik.
Het is hier zeker rustig. Zou CAT nog steeds op vakantie zijn?

Zojuist was het nog zonnig weer, maar er komen nu wel steeds meer wolken. Als het droog blijft dan ga ik vanmiddag ook nog wel even rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan