Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdagmiddag is wat mij betreft OK. Tegen 14:00 uur?

Mits droog natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Lekker stukje over de dijk gestuurd. Geluk gehad met het weer, het is droog gebleven.

@Solex: mooie wheely :}
 
Ja het weer werd ineens beter vanmiddag. We hadden ons ingesteld om de keuken maar eens aan te pakken en dat is ook gebeurd. Niet gereden dus. :N
 
Ja het weer werd ineens beter vanmiddag. We hadden ons ingesteld om de keuken maar eens aan te pakken en dat is ook gebeurd. Niet gereden dus. :N
Als het weer meewerkt (wat het tot nu toe wel lijkt te doen) volgende week een herkansing? :]

Bedankt, de vrouw vindt ze wat minder mooi, vooral als ze achterop zit.
Whahaha dat zeiden wij ook al tegen elkaar, de duo zal daar niet blij mee zijn! ;)
 
En weer de voorlopige tussenstand *O* *O* *O*

1 CasGas 1316
2 Naze's Sloopteam 1182
3 Tr@x in trouble! 1179
4 *Fuse* 1114
 
Aan de rode R6 zondagmiddag rond 18 uur net buiten de Hoven:
Strakke actie daar bij die <FLITS>paal! :}
Wel beroerd dat die senioren in het koekblik voor me zo van die flits schrokken dat ik de ankers uit moest gooien van mijn koekblik, maar het klonk goed, zo vol gas! *O*
(Ja, ik weet dat het iemand van hier zal zijn, maar gezien de Kodak blijft het ff anoniem! :] )
 
Aan de rode R6 zondagmiddag rond 18 uur net buiten de Hoven:
Strakke actie daar bij die <FLITS>paal! :}
Wel beroerd dat die senioren in het koekblik voor me zo van die flits schrokken dat ik de ankers uit moest gooien van mijn koekblik, maar het klonk goed, zo vol gas! *O*
(Ja, ik weet dat het iemand van hier zal zijn, maar gezien de Kodak blijft het ff anoniem! :] )


Die bepaalde iemand ben ik toevallig niet 8-)

CAT
 
Hoi,

Ik woon in Zutphen maar helaas ken ik geen motorrijders hier in directe omgeving. Lijkt me super om n x stukje mee te sturen, maar weet niet precies wat ik me van zo'n ritje voor kan stellen en of ik wel over voldoende pk's beschik om jullie bij te houden ;-)
 
Hoi,

Ik woon in Zutphen maar helaas ken ik geen motorrijders hier in directe omgeving. Lijkt me super om n x stukje mee te sturen, maar weet niet precies wat ik me van zo'n ritje voor kan stellen en of ik wel over voldoende pk's beschik om jullie bij te houden ;-)
De enige manier om daar achter te komen is door gewoon een keertje mee te gaan :)
Je bent altijd welkom.
 
Hoi,

Ik woon in Zutphen maar helaas ken ik geen motorrijders hier in directe omgeving. Lijkt me super om n x stukje mee te sturen, maar weet niet precies wat ik me van zo'n ritje voor kan stellen en of ik wel over voldoende pk's beschik om jullie bij te houden ;-)
Precies, gewoon een keer meerijden! :]
Jammer genoeg is het tegenwoordig 's avonds te snel donker, maar rij gewoon zaterdag as mee! Maak je niet druk over de PK's, samen uit samen thuis hoor! Uurtje of 2 op de speelplaats? (natuurlijk alleen als het weer een beetje meewerkt...)
Maar kijk af en toe wel even in je spiegels of ik nog volg? :+
 
Hoi,

Ik woon in Zutphen maar helaas ken ik geen motorrijders hier in directe omgeving. Lijkt me super om n x stukje mee te sturen, maar weet niet precies wat ik me van zo'n ritje voor kan stellen en of ik wel over voldoende pk's beschik om jullie bij te houden ;-)

Dat maakt niet uit hoor, er zijn ook mensen bij zonder pk-pakhuizen..

Voor meer informatie: 4honderd *O* *O*
 
De "speelplaats" is dat het viaduct net voorbij ziekenhuis? Zal ff kijken of dat gaat lukken zaterdag. Hoelang rijden jullie meestal? paar uurtjes of ben ik nu erg enthousiast :-)
 
Kweenie of ik het zaterdag ga redden, maar als het lukt kom ik ook rond 14.00 uur (als het niet regent tenminste. Net op Weeronline gekeken en tussen 12 en 18.00 uur gaat het regenen :( ).


CAT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan