Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De "speelplaats" is dat het viaduct net voorbij ziekenhuis? Zal ff kijken of dat gaat lukken zaterdag. Hoelang rijden jullie meestal? paar uurtjes of ben ik nu erg enthousiast :-)
Sssst! Niet verklappen, niet alle buurtbewoners weten die speelplaats te waarderen! 8-)
Kijk maar bij post 1 van dit topic, dat viaduct ja. :P
Afhankelijk van het weer wordt het soms alleen een beetje op de speelplaats rijden, soms een tocht van zo'n 100 - 150 km. Net waar iedereen op dat moment zin in heeft.

[me]bp_jeannot maakt soms ook iets langere tochten van zo'n 13000 km :9 [/me]
 
Hoi,

Ik woon in Zutphen maar helaas ken ik geen motorrijders hier in directe omgeving. Lijkt me super om n x stukje mee te sturen, maar weet niet precies wat ik me van zo'n ritje voor kan stellen en of ik wel over voldoende pk's beschik om jullie bij te houden ;-)

ik ga wel eens mee en ik heb 25 kw dus te weinig pk zul je niet zo snel last van hebben als ik er ook ben maar zaterdag en zondag kan ik niet
 
Waarom denk je dat ik albert er liever niet bij heb _O- _O- _O- _O-

Ja dat is wel verdacht. :+ Altijd in de gaten houden die jongen _O- _O-

Maar Linda (hoe raad ik het??) gewoon lekker meerijden en je kunt er altijd wat van leren. Gezellig is het altijd wel.
We zijn nog steeds met de keuken bezig, maar wie weet hebben we er zaterdag ff genoeg van en komen dan ook nog langs. Want als zoeperman weer langs komt........Willen we dat meemaken.
 
Laatst bewerkt:
[
Maar Linda (hoe raad ik het??) gewoon lekker meerijden en je kunt er altijd wat van leren. Gezellig is het altijd wel.
We zijn nog steeds met de keuken bezig, maar wie weet hebben we er zaterdag ff genoeg van en komen dan ook nog langs. Want als zoeperman weer langs komt........Willen we dat meemaken.
Lijkt me wel gezellig ja :) Met hoeveel zijn jullie meestal? of verschilt dat nogal? En bij regen laat iedereen het afweten zeker? ;)
 
Ja dat is wel verdacht. :+ Altijd in de gaten houden die jongen _O- _O-

Maar Linda (hoe raad ik het??) gewoon lekker meerijden en je kunt er altijd wat van leren. Gezellig is het altijd wel.
We zijn nog steeds met de keuken bezig, maar wie weet hebben we er zaterdag ff genoeg van en komen dan ook nog langs. Want als zoeperman weer langs komt........Willen we dat meemaken.


zaterdag gaat niet lukken :N Zondag eventueel

als het een "rustig" ritje wordt, kom ik op de husky :P
 
Zeker al aan het indrinken? :} :} :}

Toch niet te rustig he? Beetje aktie ben ik niet vies van :)
Whahaha! 't Is bij jou ook het een of het ander he? :)
De laatste tijd is het erg rustig. Het meeste dat ik gezien heb dit seizoen is zo'n 8 motoren, maar ik heb me laten vertellen dat het nog wel eens drukker is. (Wow...) Als ik de laatste posts zo lees valt er zaterdag een aardige opkomst te verwachten. De opkomst lijkt inderdaad een beetje afhankelijk van het weer (en uhhhh... keukens, verhuizingen, sportscholen, vakanties, ... *O* ) Van een beetje regen smelten we natuurlijk niet, maar ik denk dat de meeste mensen hier de motor vooral als hobbie hebben en het moet dus wel leuk blijven.
Kom gewoon kijken zaterdag joh! Wordt vast gezellig en een leuke tocht! :]

ps: Rij je toevallig een CBR?
 
Ik heb n Yamaha XJ 600 N, tis mijn eerste en ben erg blij met "haar" :)
Durfte het niet aan om gelijk op een racer te stappen maar ooit gaat die er komen :9~
Lijkt me een hele slimme zet! Echt rijden leer je pas na je rij-examen, zonde als je een dure fiets in de rimpels legt!
[me]bp_jeannot weet waar ie over spreekt! O-) [/me]
 
Is er vanavond nog iemand te bekennen op de speelplaats? Ik ga een poging doen om er rond 19 uur te zijn, hopelijk is het dan nog niet te donker. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan