zwaaien met je been

Status
Niet open voor verdere reacties.

piotr

Geblokkeerd account
1 sep 2007
145
0
Ben net terug uit Frankrijk, en wat me is daar opgevalen, dat bij het inhalen zo goed als iedereen "zwaait" met zijn been, heb ik over motor rijders naturlijk :D

Hier zie je dat niet zo vaak, of betekent dit wat anders dan zwaaien, dat kan natuurlijk ook _O-

groetjes
 
Ben net terug uit Frankrijk, en wat me is daar opgevalen, dat bij het inhalen zo goed als iedereen "zwaait" met zijn been, heb ik over motor rijders naturlijk :D

Hier zie je dat niet zo vaak, of betekent dit wat anders dan zwaaien, dat kan natuurlijk ook _O-

groetjes
gebeurd hier ook hoor, als je iemand links inhaald ziet hij je linkerhand niet he.
En als je het gas erop wilt houden , haal je je rechtervoet van je steppie en laat je die iets zakken. als ik een motorrijder tegemoet rij is het gewoon met de hand.

Ook bedank je zo koekblikkers die bijv: bij filerijden plaatsmaken voor motoren

Ik doe het zelf ook vrij regelmatig
 
Laatst bewerkt:
Doe het zelf ook soms, en soms bij koekblikkers die heet netjes en duidelijk aan de kant gaan.

ja die zijn er echt!! niet veel maar ze zijn er
 
Ik denk ik post het iets groter omdat ik de eerste ben, zijn me in 1 min 3 mensen voor _O-
 
wel de linkerhand op de linkerheup houden hè ondertussen :P
 
In Frankrijk is het verboden om je hand van het stuur te halen tijdens het rijden en daarom zwaaien ze met hun been, is mij ooit verteld tenminste. ;)
 
Onzin allemaal, internationaal gebaar om een date proberen te scoren.
Rij je mee, krijg je de volgende ochtend een beschuitje....


Wat weet toch iedereen..... B|
 
In Frankrijk is het verboden om je hand van het stuur te halen tijdens het rijden en daarom zwaaien ze met hun been, is mij ooit verteld tenminste. ;)

of zijn ze gewoon trots op zijn schoenen, dat weet ik niet, maar je ziet het veel vaker dan bij ons, dats zekers
 
wel de linkerhand op de linkerheup houden hè ondertussen :P
Op de linkerheup? Sjid!
Ik doe al 3 weken (heb net m'n rijbewijs) mijn linkerhand op de rechterheup. Ik vond het al zo kut rijden.

Weet je dit wel heel zeker? Kud man, heb ik weer. Eerst 1 week rondgereden met mijn helm verkeerd om, en nu dit.

Nou ja, zal me wel schelen in de schades, ik hed best veel ongelukken afgelopen week.
 
Ik was laatst aan het motorrijden rond Utrecht, ik kwam steeds motorrijders tegen die hun been uitstaken, ik dacht nog die zullen wel stijf zijn van het rijden, nu snap ik dat je zo kan groeten. Ik weet niet of koekblikkers het trouwens snappen dat je ze bedankt door je been uit te steken.
 
Ik was laatst aan het motorrijden rond Utrecht, ik kwam steeds motorrijders tegen die hun been uitstaken, ik dacht nog die zullen wel stijf zijn van het rijden, ....
dacht ik eerst ook ,maar even later dacht ik, kan toch niet iederen stijf kregen _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan