zwaaien met je been

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de linkerheup? Sjid!
Ik doe al 3 weken (heb net m'n rijbewijs) mijn linkerhand op de rechterheup. Ik vond het al zo kut rijden.

Weet je dit wel heel zeker? Kud man, heb ik weer. Eerst 1 week rondgereden met mijn helm verkeerd om, en nu dit.

Nou ja, zal me wel schelen in de schades, ik hed best veel ongelukken afgelopen week.


Das ook dom, iedereen weet toch dat je met je rechterhand op je linkerheup moet B|

Probeer maar es uit, gaat een stuk beter :Y
 
Ik dacht eerst altijd dat het zure eikels waren die het als een "rot toch op van de weg" gebaar gebruikten :X



Het valt me wel op dat ik maar zeer zelden een handje opsteek naar automobilisten :/
Zal wel iets zeggen wat ik denk over hun gedrag jegens motorrijders O-)
 
Laatst bewerkt:
Bij inhalen is dat toch logisch? Hoef je je gas niet los te laten....
:^ :)

Ik weet niet of koekblikkers het trouwens snappen dat je ze bedankt door je been uit te steken.
Zolang er geen fanatieke schopbeweging gemaakt wordt :+
Maar goede vraag :Y Mijn moeder vroeg me vorig jaar ook "Is dat om te bedanken?" En na mijn bevestigende antwoord zei ze "Dat dacht ik al maar ik wist het niet zeker." :)
 
dat gaat niet, want als ik met mijn benen in mijn nek rij kunnen mijn handen niet ook nog wat anders doen he... die motor gaat niet vanzelf... *D
tankcam omdraaien. Het lijkt mij wel briljant om je Yogalessen op de motor te zien doen.
 
Hmm, AR zwaait gewoon altijd vrolijk met z'n linkerhand, kwestie van een verticale hitlergroet, dan zien ook mensen rechts van je die wel, of over je rechterschouder zwaaien.
In de file af en toe een linkerhand met thumbs up, werkt prima. En bij maffe duitsers die je in de file bijna ondersteboven rijden trap je gewoon een spiegel eraf :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan