Zwaar kut, Ik heb mijn schatje gecrashed!

ahhhh echt klooooote voor je

maar je zei dat de bocht niet lekker aanvoelde, en je voorwiel weggleed. en toen je motor in de kreukels lag was je band lek.
was je band niet toevallig al lek / leeg / zacht voordat je de bocht inging??

iig. veel suc6 met je herstel

Zou kunnen dat ik een kapband heb gehad ofzo, of dat hij vlak voor de bocht ineens heel snel is leeggelopen, maar ik denk dat hij keihard de stoep heeft geramt en de band toen leegelopen is...
 
Je zei het zelf al, bijna iedereen is een keer de l*l. Ik was drie weken terug aan de beurt....en nu jij :(


Succes met motorherstel en beterschap met de schaafwonden!
 
Erg zonde van de motor. Gelukkig heb je zelf niet al te veel letsel. Vaag waarom je voorwiel weggleed, snap er ook niks van. Succes met het lichamelijke herstel en ook dat van je motor.

Groeten Tom.
 
Zou kunnen dat ik een kapband heb gehad ofzo, of dat hij vlak voor de bocht ineens heel snel is leeggelopen, maar ik denk dat hij keihard de stoep heeft geramt en de band toen leegelopen is...
Kris ben je nog in dronten :?
Ken die bocht wel rare bocht maar je kan hem inderdaad in een keer nemen :?
raar dat je er daar ben uiitgevlogen :(
 
Kris ben je nog in dronten :?
Ken die bocht wel rare bocht maar je kan hem inderdaad in een keer nemen :?
raar dat je er daar ben uiitgevlogen :(

nee, ben sinds een uurtje ofzo weet terug in bussum.

even wat foto's van de bocht die ik net nog met mijn telefoon heb gemaakt.

full


Bijlage: Afbeelding(28).jpg
 
Oke he ik heb dat nummer voor je van dat bergings bedrijf in lelystad 0320-264270
ik neem aan dat je door van rijn bent weggebracht :?
Ziet er niet vrolijk uit :(
 
Laatst bewerkt:
Hey Kris, wat verschrikkelijk klote voor je!! ;(

Ik wens je het allerbeste toe.... heel veel beterschap en succes met je motor
 
Hey Kris, dat is echt zwaar balen. Ik hoop voor je dat de lichamelijke pijn snel afzakt, schaaf/snij wonden zijn enorm gemeen. tja en je motor, het blijft rot, maar met een beetje geluk kan die opgelapt worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan