Zwaar ongeval MeanBlueMan

f5 GIF
 
Ik heb indertijd één van de plaatjes uit mijn arm op een doormidden gebroken stukje hout geschroefd, netjes op een houten voetje gemonteerd, van de datum van het ongeluk voorzien en in de prijzenkast gezet. Toen de dokter van (toen) het GAK me misprijzend aankeek aan vroeg wat me bezielde heb ik geantwoord dat ik die dag flink in de prijzen zat. Het werd niet begrepen, laat staan gewaardeerd. :P
Dat is een leuk idee 🤣
Laatst is dit uit m'n enkel gehaald... Nu weet ik wat ermee te doen 👍🏻
IMG-20240312-WA0001.jpeg
 
hoelang moet je daarvan herstellen? Ik heb ook zo een in m’n enkel van 16 cm en in m’n arm 11 cm. Ze zeiden zolang ik er geen last van heb lekker laten zitten.
Op zich kun je vrijwel meteen alles weer. Ik heb wel een paar dagen even rustig aangedaan en regelmatig omhoog gezeten met een coolpad om de zwelling een beetje tegen te gaan... Gisteren zijn de hechtingen eruit gehaald en daarna heb ik een flinke wandeling gemaakt en vanavond ga ik naar een concert🤣🤘🏻Normaal kan het ook gewoon blijven zitten maar bij mij waren twee schroeven een beetje los en die irriteerde al bijna 2 jaar vandaar dat ik het er toch uit wilde. De pen die m'n scheenbeen opvult en wat bijbehorende schroeven zitten er nog wel in.
 
hoelang moet je daarvan herstellen? Ik heb ook zo een in m’n enkel van 16 cm en in m’n arm 11 cm. Ze zeiden zolang ik er geen last van heb lekker laten zitten.
En je moet het niet nog een keer breken. Ik heb mijn arm met racen gebroken en ben na dat alles genezen was weer gaan rijden. Een bevriende chirurg zei toen tegen me "breek hem niet nog een keer met al die schroeven erin, want dan wordt het moeilijk". Dat was toen voor mij de aanleiding om ze eruit te laten halen. Herstel was redelijk snel.
 
Papierwerk.
Dozen vol, GB vol, zoveel verschillende instantie die zoveel papieren, onderzoeken, rapportages, overzichten, enz enz enz willen zien.
En soms ook van elkaar, over en weer ??
En de ene noemt een formulier x terwijl een ander hetzelfde formulier Y noemt.
En dan mail dat je wel 3 hebt opgestuurd maar dat ze 5 nodig hebben. Ga je helemaal los en zoekt je een breuk.... dan toch maar contact opnemen, ik kan 5 echt niet vinden ?? OOhh...maar...5 ?? Die hebben we helemala niet nodig hoor, aan 3 hebben wij genoeg. Sorry, foutje van mn collega....


Dat is de afgelopen tijd echt een tijdabsorbeerder geweest. En dat doet ook wat met je hoofd, word je echt heeeel erg moe van
 
Papierwerk.
Dozen vol, GB vol, zoveel verschillende instantie die zoveel papieren, onderzoeken, rapportages, overzichten, enz enz enz willen zien.
En soms ook van elkaar, over en weer ??
En de ene noemt een formulier x terwijl een ander hetzelfde formulier Y noemt.
En dan mail dat je wel 3 hebt opgestuurd maar dat ze 5 nodig hebben. Ga je helemaal los en zoekt je een breuk.... dan toch maar contact opnemen, ik kan 5 echt niet vinden ?? OOhh...maar...5 ?? Die hebben we helemala niet nodig hoor, aan 3 hebben wij genoeg. Sorry, foutje van mn collega....


Dat is de afgelopen tijd echt een tijdabsorbeerder geweest. En dat doet ook wat met je hoofd, word je echt heeeel erg moe van
Heel erg herkenbaar en extreem energieslurpend en frustrerend.
We maken elkaar kapot met zinloze bureaucratie en werkverschaffing.

Heel diep ademhalen en toesturen wat ze willen. De discussies erover win je zelden.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan