MeanBlueMan stopt als Moderator !

het ziet er best naar uit dat @MeanBlueMan toch ook gestopt is als gebruiker...

😥
😪👋
Als je te vaak uit moet leggen in hoeverre je letterlijk in de prak ligt en hoeveel energie het kost om überhaupt dagelijks te (over)leven dan snap ik dat wel. Geef hem wat tijd en dan nog is het uiteindelijk aan hem om te zien of hij weer het plezier terug kan krijgen in meerdere dingen en misschien ook ooit weer in MF.
 
Als je te vaak uit moet leggen in hoeverre je letterlijk in de prak ligt en hoeveel energie het kost om überhaupt dagelijks te (over)leven dan snap ik dat wel. Geef hem wat tijd en dan nog is het uiteindelijk aan hem om te zien of hij weer het plezier terug kan krijgen in meerdere dingen en misschien ook ooit weer in MF.
Ik denk dat het besef nu indaalt dat ondanks de goede vorderingen en optimisme je wel blijft zitten met een grote beperking.
 
Als je te vaak uit moet leggen in hoeverre je letterlijk in de prak ligt en hoeveel energie het kost om überhaupt dagelijks te (over)leven dan snap ik dat wel. Geef hem wat tijd en dan nog is het uiteindelijk aan hem om te zien of hij weer het plezier terug kan krijgen in meerdere dingen en misschien ook ooit weer in MF.
Da's ook niet wat ik bedoel... Ik constateer slechts dat hij lang onder de radar zit en uit mijn ongerustheid
 
Man man man, wat een paniek.
Je zou er bijna paranoide van worden als et zelfs in de gaten gehouden wordt wanneer je voor het laatst gepost hebt......
 
Man man man, wat een paniek.
Je zou er bijna paranoide van worden als et zelfs in de gaten gehouden wordt wanneer je voor het laatst gepost hebt......
:( misschien is er iemand die even gekeken heeft omdat er ongerustheid getoond werd? Ik ben een koppenteller en als ik koppen -1 tel word ik onrustig...
 
:( misschien is er iemand die even gekeken heeft omdat er ongerustheid getoond werd? Ik ben een koppenteller en als ik koppen -1 tel word ik onrustig...
Dat mag natuurlijk altijd.
Je zou hem ook een pb kunnen sturen om te vragen hoe het met hem gaat. ;)
 
Ik denk dat het besef nu indaalt dat ondanks de goede vorderingen en optimisme je wel blijft zitten met een grote beperking.
Ik denk dat dit soort "invullen van", hoe menselijk dat ook is, hier niet thuis hoort.

Voor de rest is het zoals de Engelsen zo mooi zeggen: in his own time. Of zoals hier in Brabant: ge heurt t vaneiges.
 
Naast 19 jaar M-Fer ben ik inmiddels 17 jaar moderator op M-F.
En daar ga ik per direct mee stoppen !


Ik kan daar veel of weinig over zeggen maar het komt erop neer dat het mij teveel negativiteit oplevert en teveel positieve energie kost terwijl ik die hard voor mijn revalidatie nodig heb.

Het staat los van mijn :W zeggen tegen het moderatorschap, maar ik heb nu voor t laatst een topic dat zoveel views trekt ;) : Ik dank iedereen voor de reply in mijn ongevalstopic en de aandacht die ik daar kreeg. Dat heeft een hele zwarte tijd in mijn leven een stuk dragelijker gemaakt !
Vergis je niet hoeveel invloed woorden op een forum kunnen hebben !!!

Ik ben en blijf M-F'er, dus zoveel veranderd er niet ;)
En ik mag nog mee doen met de verkiezing Mod vh Jaar 2022, toch ? :P


@Duderuud : Je stond toch al aan de blauwe stekker te trekken, dus trek m er nu maar helemaal uit.
-O-


lees dit net pas.

maar volledig logisch gezien het andere topic van je wat ik volg.
bedankt voor alle dienstjaren :P
 
Ik denk dat het besef nu indaalt dat ondanks de goede vorderingen en optimisme je wel blijft zitten met een grote beperking.


Welke grote beperking dan IJzer ?
Jij hebt nl geen idee, jij praat liever dan dat je luistert.

Ik denk dat het nu de zoveelste keer is dat jij voor mij denkt en dat dit soort gedrag hetgeen is waarom ik er geen zin meer in heb.
Dit topic is niet voor jou om te etaleren wat een goede adviezen jij allemaal wel niet geeft.

1 ding kan ik een ieder beloven: Ik blijf niet met beperkingen zitten.
Wellicht kan ik straks lichamelijk eea niet meer, maar ik blijf niet met beperkingen zitten, never !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan