Zwaar ongeval MeanBlueMan

Ik lees het nu net en ik word er stil van..

Ik wens MBM heel veel beterschap en zijn familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
 
Sprakeloos, ondanks dat ik MBM niet persoonlijk ken, wel een vaste waarde in het forum leven. Heel veel sterkte, ook voor familie en bekenden. MBM, zet hem op.

(edit, ik zie net dat Rob ook ingelicht is, top)
 
Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte voor MBM en z'n familie en vrienden. Blijf vechten voor herstel.
 
Heel veel sterkte gewenst aan de familie en dat MBM spoedig weer op de been is.

Hier blijkt toch maar dat motorrijders nog steeds een kwetsbare groep weggebruikers zijn.
 
Had het bericht van het ongeval vandaag terloops gezien, nooit bij stil gestaan, dat het MBM zou kunnen zijn. Hou vol kerel we zijn nog lang niet klaar met elkaar af en toe heerlijk te irriteren op het forum.
 
What the fuck, ik had het op het nieuws gezien. Wist niet dat het Baksteen / MBM was.

Man sterkte er mee, hopen dat je er goed doorheen komt. Sterkte aan zijn naasten in deze bange tijd.
 
Is mij ook nieuw...kut man. Hopen dat ie er kwalitatief goed uit komt. Drie jaar geleden meegemaakt met petekind van mijn vrouw...pfff
 
Godver. Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden, hopelijk komt hij er goed doorheen...
 
Shit happens!;( Dit verdient niemand.
Ik hoop van harte dat de operatie slaagt!!!
Sterkte gewenst aan alle betrokkenen.
 
Had t gelezen vanochend, is hier pakweg 10km vandaan gebeurd... :NSterkte MBM en verdere betrokkenen.

Grtz,fRank
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan