Zwaar ongeval MeanBlueMan

Meerdere mensen hebben aangegeven wat te willen opsturen/te doneren. Super tof!

We zijn even aan het kijken óf, en zo ja, hoe we dat precies kunnen regelen. Binnenkort meer info.

Ik woon belachelijk in de buurt ( helaas , in dit geval )
Uiteraard staat transport beschikbaar ,
evt kan ik het op zijn werk locatie afleveren ( laat maar even weten welke loc. ) , ik vermoed niet
dat ze er op zitten te wachten in het vleeshuis.

Om de dame niet nog meer kopzorgen te geven.

Volume speelt geen rol, van 50gr tot 50 ton.
 
Ik wil dat best wel (weer) regelen, maar ik besluit pas wat wanneer hij buiten levensgevaar is.
OK. hier het topic en hoe ik het wil doen:
 
Ik open dit topic om de twee minuten om tw kijken of er al positieve berichten over MBM zijn, helaas, het verwarmt wel om de reacties te lezen.
Ik denk voor degenen die willen plannen iets via het bureau te geven: ik denk niet dat ze daar wat aan mogen nemen, misschien kan de @Deputy Duc daar meer over ophelderen. Verder willen @Rob RD en ik een aandeel bijdragen
 
bijna hetzelfde meegemaakt 50 jaar geleden, 3 dagen coma en alles wat ik er van weet is van horen zeggen.
twee dagen geheugen weg .
Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt,auto kwam aanrijden en sloeg vlak voor m,n neus plotseling af
om een inrit in te rijden,ik klapte er vol op,mijn geluk was dat het binnen de bebouwde kom was
en ik rond de 50 reed,ik had wel de pech dat het een geleende vf750c was met dus hoog stuur,
ik had nog wel de kans om m,n eigen tegen het stuur af te zetten,klap was toch nog dusdanig hard
dat ik het stuur helemaal had verbogen wel weken lang last gehad van een zware hersenschudding,
en de nodige kneuzingen.Later nog met de bestuurder gesproken,hij had mij gewoon niet gezien,
en dat was bij gewoon helder weer,de man was er wel zodanig overstuur van geweest dat hij er ook
een tijd lang last van gehad heeft,en z,n vrouw die er naast zat ook,dus voordat we autobestuurders
gaan affakkelen bedenk dan ook dat het voor hun geen pretje is zoiets mee te maken
 
Ik open dit topic om de twee minuten om tw kijken of er al positieve berichten over MBM zijn, helaas, het verwarmt wel om de reacties te lezen.
Ik denk voor degenen die willen plannen iets via het bureau te geven: ik denk niet dat ze daar wat aan mogen nemen, misschien kan de @Deputy Duc daar meer over ophelderen. Verder willen @Rob RD en ik een aandeel bijdragen
Mijn ervaring is dat dit geen probleem is. Gewoon bellen , vertellen wat je wil/komen doen en dan maken zij wel een afspraak met je wanneer het uitkomt.
 
Als je zelf wat naar z'n werkplek wilt sturen, geen probleem , ze kennen hier elkaar allemaal lokaal ( kleine groep mensen )

Die zoeken daar niks achter. Let wel even op, niet overal is 24u bemanning.
Die in het grote dorp is altijd wel iemand, de rest niet altijd.

Maar nee, je zooi word zeker niet vernietigd . En gegarandeerd dat ze weten waar het voor is.
 
Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt,auto kwam aanrijden en sloeg vlak voor m,n neus plotseling af
om een inrit in te rijden,ik klapte er vol op,mijn geluk was dat het binnen de bebouwde kom was
en ik rond de 50 reed,ik had wel de pech dat het een geleende vf750c was met dus hoog stuur,
ik had nog wel de kans om m,n eigen tegen het stuur af te zetten,klap was toch nog dusdanig hard
dat ik het stuur helemaal had verbogen wel weken lang last gehad van een zware hersenschudding,
en de nodige kneuzingen.Later nog met de bestuurder gesproken,hij had mij gewoon niet gezien,
en dat was bij gewoon helder weer,de man was er wel zodanig overstuur van geweest dat hij er ook
een tijd lang last van gehad heeft,en z,n vrouw die er naast zat ook,dus voordat we autobestuurders
gaan affakkelen bedenk dan ook dat het voor hun geen pretje is zoiets mee te maken
Het feit dat je ook nog eens een agent hebt geraakt maakt het er ook niet beter op :X

Zoals ik al eerder zei , waarschijnlijk gewoon een stom ongeluk wat gewoon kwestie van pech was.
 
das kut zeg, veel sterkte
Iedere motorrijder heeft wel in zijn/haar achterhoofd, dat ooit jij aan de beurt ben.

Ik doe niet aan opsturen/donaties/stille tochten/lawaaiprotesten dus de gemene blauwe man krijgt van mij enkel een digitaal steuntje. Sterkte!
 
Lees dit bericht nu net pas,,,Wat erg ,,ik hoop dat MBM goed uit zijn coma komt en goed hersteld.
Wens zijn familie veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ook voor zijn collega's is dit naar,zo een bericht ook die veel sterkte toegewenst.
 
Misschien is het een idee om dit naar algemeen te verplaatsen? Het is IMHO meer dan een "M-F" gerelateerde aankondiging en meer views helpen ook misschien met steun-acties, al klinkt dat wat hard.

Ga er aan mee doen, maar wacht het misschien ook nog wel even af tot er iets meer duidelijk is. Beste uitkomst is natuurlijk dat ik alleen een doosje paracetamol hoef te doneren omdat het verder prima gaat.
 
Ik hoorde het ook pas vandaag. Wat erg allemaal. Nu maar hopen dat hij er goed uitkomt.
Gelukkig lijkt het er op dat er geen alcohol of opzet in het spel is. Maar dat maakt het leed er natuurlijk niet minder om.
 
Ik hoor hier letterlijk NET over in het nachttopic. Fuck man!

Baksteen (zoals de oudgedienden hem ook kennen) veel sterkte en ook je wederhelft. Ik heb het volste vertrouwen dat er een moment komt dat je dit hele topic door gaat lezen en alleen daar al een beter gevoel van krijgt.

Sterkte!
 
Lees nu pas het bericht dat het MBM betreft….

Heel veel sterkte met je herstel en hoop je bijdragen in de toekomst op het forum te lezen!
 
Hier kom ik nog terug voor op het forum, goed jaar geleden nog een opleiding gaan geven waar Serge in de groep zat, goed gelachen en sporadisch nog eens een berichtje over en weer. Ik had het bericht gehoord via de media maar er zelfs nog niet aan gedacht tot ik de dag erna in een groep op de interne fora zag dat het een collega van Hulst was. Heel veel beterschap en als er kan geholpen worden al dan niet via de Belgisch collegas hoor ik het graag. Kom nog zelden op het forum maar de mods kunnen me wel bereiken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan