Zwaar ongeval MeanBlueMan

@MeanBlueMan Hmmm dus je leeft nog en hebt je voorlopig tijd zat om hier aanwezig te zijn....
Goh.... wat hebben wij hier allemaal weer een mazzel. B|




:tdat je maar gauw weer op je motor mag klimmen.

met de oude wonden en zeker met de enorme partij ieder op zich levensgevaarlijke verwondingen had ik er niet meer horen te zijn idd.
denk dat Wodan medelijden had met MGG ;) of hij was bang voor r ')

ik ga uit van zeker een jaar revalideren.......voorlopig hebben jullie mazzzel dat typen echt heel moeizaam gaat ')
 
*O**O**O**O**O*


Welkom terug, Baksteen. Blij dat je weer "onder de levenden" bent.

Rustig aan met herstellen! Beter langzaam en goed herstellen, dan overhaast en verkeerd.

Edit:
En beter een Baksteen achter de hand,
dan een artikel in de krant!

Nou, de kranten heeft hij wel gehaald. Zelfs in gebieden waar ze niet eens weten waar Zeeuw-Vlaanderen ligt.
 
met de oude wonden en zeker met de enorme partij ieder op zich levensgevaarlijke verwondingen had ik er niet meer horen te zijn idd.
denk dat Wodan medelijden had met MGG ;) of hij was bang voor r ')

ik ga uit van zeker een jaar revalideren.......voorlopig hebben jullie mazzzel dat typen echt heel moeizaam gaat ')
Nou, dat typen gaat gezien je eerdere posts van vandaag nu al een stuk beter.
Over je verwondingen heb je zeker gelijk. Het is een wonder dat je er nog bent. Het zal een tijd duren, maar je komt er wel bovenop hoor.
 
Wow.. je bent er tenminste nog en weer.. Top!
Revalideren kan kut en soms op zowel fysiek als mentaal niveau zwaar zijn, maar ook erg leuk omdat je steeds wat opklimt en beter word.
 
Zeker! Die heeft het ook zwaar gehad de afgelopen tijd.
:^ zeker de manier waarop ze erachter kwam, berichten groepsapp van groep stappers die zeiden dat "die na zo'n vlucht en landingtoch zeker dood zou zijn"....en aan de hand van de fotos mij niet/ wel kunnen herkennen...... dat moet vreselijk zijn geweest
 
.......

ik was het niet altijd eens met oa de neussonde voor voeding. ik geef de tramamadol de scguld maar ik heb die er 3 x zelf uigerukt.
waarna men mij overmeesterde en met polsen aan t bed vast bond tot ik weer wat op aarde lande ....X
Tssss, eigenwijsje :+
 
met de oude wonden en zeker met de enorme partij ieder op zich levensgevaarlijke verwondingen had ik er niet meer horen te zijn idd.
denk dat Wodan medelijden had met MGG ;) of hij was bang voor r ')

ik ga uit van zeker een jaar revalideren.......voorlopig hebben jullie mazzzel dat typen echt heel moeizaam gaat ')

Motorrijden zal er voorlopig niet inzitten. Maar voor alles is een oplossing te vinden.

afscheid-willem-politie-02.jpg
 
:^ zeker de manier waarop ze erachter kwam, berichten groepsapp van groep stappers die zeiden dat "die na zo'n vlucht en landingtoch zeker dood zou zijn"....en aan de hand van de fotos mij niet/ wel kunnen herkennen...... dat moet vreselijk zijn geweest
Ik kan me dat heel goed voorstellen inderdaad. Die last is nu gelukkig van haar schouders afgevallen gelukkig!
 
met de oude wonden en zeker met de enorme partij ieder op zich levensgevaarlijke verwondingen had ik er niet meer horen te zijn idd.
denk dat Wodan medelijden had met MGG ;) of hij was bang voor r ')

ik ga uit van zeker een jaar revalideren.......voorlopig hebben jullie mazzzel dat typen echt heel moeizaam gaat ')
Belangrijkste is dat je er nog bent , Beter revalideren dan er niet meer zijn.

Maar gaat bannen niet met een druk op de knop ?
Scheelt weer.type werk :+
 
Ik was niet al te actief op dit forum maar sinds het eerste bericht toch zeker 2x per dag het forum bekeken of er updates waren. Blij om te zien dat er alleen maar goede berichten zijn en dat MBM nu zelfs zelf berichten tikt. @MeanBlueMan Veel sterkte in de komende tijd van ups en downs.
 
Ik was niet al te actief op dit forum maar sinds het eerste bericht toch zeker 2x per dag het forum bekeken of er updates waren. Blij om te zien dat er alleen maar goede berichten zijn en dat MBM nu zelfs zelf berichten tikt. @MeanBlueMan Veel sterkte in de komende tijd van ups en downs.

en toch .....als je 'hier" zou wonen zou ik je kennen .)
 
met de oude wonden en zeker met de enorme partij ieder op zich levensgevaarlijke verwondingen had ik er niet meer horen te zijn idd.
denk dat Wodan medelijden had met MGG ;) of hij was bang voor r ')

ik ga uit van zeker een jaar revalideren.......voorlopig hebben jullie mazzzel dat typen echt heel moeizaam gaat ')
Zonder gekheid, het is niet niks wat jou em MGG is overkomen.
En je hebt ook nog wel wat voor de boeg, begrijp ik.
Maar ik vind hoe je hier reageert en de humor al weer snapt erg hoopgevend.
Maar toch heel veel sterkte gewenst jullie 2
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan