Zwaar ongeval MeanBlueMan

Safe Travels GIF by TV Land

:+

Ik weet niet.... ik heb zo het idee dat ze mij niet zelf gaan laten rijden, hoe lief ik het ook vraag ? :X :+
 
Mijn rechter arm, die heeft eigenlijk niets opgelopen, voor de rest....linkerarm 2 breuken, linker been, rechter been en 4 ruggewervels, 1 nerwervel en 2 ruggewervels geheel verpulverd, die heeft men verwijderd en vervangen door eoa metaalen constructie. En dan nog wat inwendig letsel, aorta enz :X :X








Maar nu het echte nieuws.... morgen 08:30 ga ik de ambulance in en rond 09:30 verwacht men mij uit te laden bij de revalidatie kliniek O-)

;)
Zo dan, jij gaat echt snel vooruit man! Heel mooi om te lezen dat je nu al naar de revalidatie kan gaan. Je gaat echt als een kogel de laatste weekjes vooruit.
En dat je mager word, is vrij normaal hoor, in een ziekenhuis, of als je gewoon ziek bent ook. Je gebruikt je spieren vrijwel niet meer, en je lichaam zelf gaat ook je vetreserves gebruiken voor het herstel.
Het menselijk lichaam heeft namelijk een soort van zelfherstellende gave in zich, dat werkt ook mee aan het herstel, naast de medicatie, en operaties natuurlijk.
Ik lees je berichtjes met een grote glimlach op m'n gezicht, ben erg blij voor je, en MGG natuurlijk ook, dat het al zo goed gaat nu. 👍
 
Zo dan, jij gaat echt snel vooruit man! Heel mooi om te lezen dat je nu al naar de revalidatie kan gaan. Je gaat echt als een kogel de laatste weekjes vooruit.
En dat je mager word, is vrij normaal hoor, in een ziekenhuis, of als je gewoon ziek bent ook. Je gebruikt je spieren vrijwel niet meer, en je lichaam zelf gaat ook je vetreserves gebruiken voor het herstel.
Het menselijk lichaam heeft namelijk een soort van zelfherstellende gave in zich, dat werkt ook mee aan het herstel, naast de medicatie, en operaties natuurlijk.
Ik lees je berichtjes met een grote glimlach op m'n gezicht, ben erg blij voor je, en MGG natuurlijk ook, dat het al zo goed gaat nu. 👍

Dankje Coert65, zoals ik eerder al zei betekenen veel berichten best veel voor mij. En jij en ik waren nu niet de allergrootste M-Fvrienden, we konden nog wel s flink botsen. En zo waren er meerderen waar de rook nog wel s van de reply's kon afkomen. Dat nu juist die mensen mij zo bijstaan, dat maakt het des te geweldiger :} :} :} :t
 
Ik heb hier eigenlijk weinig bij te dragen in dit topic, vandaar dat ik er nauwelijks reageer. Maar ik lees wel meerdere keren per dag je updates, en ik vind het mooi om te zien dat je echt dagelijks progressie maakt. Daarnaast ook zéér veel respect voor je positiviteit, dat is echt bewonderingswaardig. :}
 
Ook ik heb niet veel bij te dragen, maar vroeg me af of je morgen naar revalidatiecentrum Lindenhof gaat.
 
Mijn rechter arm, die heeft eigenlijk niets opgelopen, voor de rest....linkerarm 2 breuken, linker been, rechter been en 4 ruggewervels, 1 nerwervel en 2 ruggewervels geheel verpulverd, die heeft men verwijderd en vervangen door eoa metaalen constructie. En dan nog wat inwendig letsel, aorta enz :X :X








Maar nu het echte nieuws.... morgen 08:30 ga ik de ambulance in en rond 09:30 verwacht men mij uit te laden bij de revalidatie kliniek O-)

;)
😳



En voor het laatste deel:}:t:t:t
 
Aan de ene kant is dat omdat ik het verhaal dan niet 26 x hoef te vertellen...aan de andere kant omdat ik het zo een beetje van me af kan schrijven en ik heb ook echt heel veel aan de reacties, dat steunt mij echt.
Petje af kerel, petje af..
Ook voor @MGG uiteraard die het ook maar moet zien te bol werken.

Met volle aandacht volg ik je verhaal.
Is het MF toch nog ergens goed voor😏
 
Weinig aan toe te voegen hier, er is al veel moois gezegd :). Ik sta vooral versteld van het tempo. Ik heb collega's gehad die langer moesten herstellen van een griepje :+. Laat je vooral niet opnaaien door een vreemde vogel, is het een veel te mooi topic voor :Y.
:^

Of wel, kompleet negeren en geen energie/tijd insteken.

@MBM, 'veel plezier' met je terug rit morgen en horen vanzelf wel weer de updates.
 
Luister s meeuw.... ik heb je verteld wat dit topic voor mij betekend. Hoezeer ik de posters en de reply waardeer en wat zij voor mijn mentale weerstand betekenen.

Dat je nu toch weer hier post, nadat ik je op grond van een heleboel vervelende reply heb gevraagd niet meer in dit topic te posten, komt op mij dus over als een bewuste actie. Uiteraard, je had de vraag gelezen en per ongeluk posten gaat niet.
Zoals eerder gezegd heb ik nog nooit zelf iemand geband als hij tegen mij onfatsoenlijk was, en die eer hou ik ook nu nog steeds aan mijzelf.

Maar ik beloof je 1 ding: als jij doorgaat met zo op mijn zwakke plek te drukken, dan ga ik jou zwakke plek een 20tal keer sterker raken.
En Max, zoals je zelf onlangs schreef "Hij geeft de mens de mogelijkheid om te kiezen en eigen verantwoordelijkheid." als jij ervoor kiest in dit topic te blijven vervelen zul je na iedere reply van jou, in welk topic dan ook, een reply van mij vinden waarin ik de figuur die jij zo hoog in het vaandel hebt staan tot de grond toe afbrand, heb je dat g*d begrepen ??

Schijnheilig mannetje, dat je dat bent laat je nu wel heel erg goed zien.
Ik moet zeggen dat je buiten jouw doorzettingsvermogen en je kracht om er weer helemaal bovenop te komen je ook nog eens beschikt over een enorme dosis zelfbeheersing en geduld.
Ik kan me je de frustratie prima voorstellen en ik zou als ik mod powers zou hebben allang al een keer op de ban-knop gedrukt hebben denk ik! :X

Dat gezegd hebbende: Heel fijn dat je je tijd in het ziekenhuis alweer bijna hebt achtergelaten, op naar de volgende stappen in het revalidatieproces!
 
Zonet Fysio gehad.
Mijn eigen fysiotherapeut was er niet, maar z'n opvolger wist ook van wanten.
Na de gebruikelijke spierversterkende oefeningetjes kwam ie plats met een rollator aanrijden.....

Ik begon m al een beetje te knijpen.
Ja, ik wil zsm weer lopen maar.... iedereen die ooit iets gebroken heeft gehad weet welke 'angst' je meemaakt als je voor het eerste die ledematen weer moet gaan gebruiken.
Ik heb 2 knieën die door eerdere incidenten als wat aangetast zijn en nu dus een bekkenfractuur die net hersteld is, net ijzerwerk verwijderd en 2 gebroken benen waarvan één een gecompliceerde open breuk was.

Maar met die 'stress' heeft zo'n fysiotherapeut ( voortaan afgekort tot FTP ) natuurlijk niets te maken, dus t karretje werd voor me neergezet, 2e ftp erbij en ik werd onder de armen gepakt en men hielp mij rechtop.

Op dat moment hoor ik die 2e ftp zeggen 'Amaai...das dien grote kerel, die paste ook al niet in het bed".
Als ik rechtop stond kon ik niet meer bij de rollator _O-
Dat ding dus aan de kant en beide ftp ondersteunden mij.
Ondersteuning was absoluut nog wel nodig, maar werd steeds minder, uiteindelijk zo toch 8 stapjes gedaan !! en anderhalve meter vooruit gekomen :P

Maar... 8 stapjes. Zo vreselijk blij mee :)
Wat een stappen (figuurlijk) maak je Bakkie, niet normaal zo snel! Lang leve je eigenwijsheid ;) en je doorzettingsvermogen, dat (met nog wat dingen) is een gouden combi *O*
 
Ik moet zeggen dat je buiten jouw doorzettingsvermogen en je kracht om er weer helemaal bovenop te komen je ook nog eens beschikt over een enorme dosis zelfbeheersing en geduld.
Ik kan me je de frustratie prima voorstellen en ik zou als ik mod powers zou hebben allang al een keer op de ban-knop gedrukt hebben denk ik! :X

Dat gezegd hebbende: Heel fijn dat je je tijd in het ziekenhuis alweer bijna hebt achtergelaten, op naar de volgende stappen in het revalidatieproces!
Hebben mods ook een negeerknop?

Rijd die ambu zo superlangzaam of is dat revcentrum zo ver bij je vandaan?
 
Wonderbaarlijk dat je zo snel van je kritische situatie terug keert naar het revalidatieproces. Ik heb verder ook geen toegevoegde waarde aan dit topic maar ik lees alles mee en blijf voor je duimen! Ondanks dat je schijnbaar sneller opknapt dan ik kan duimen.

Onkruid vergaat niet hé :9
 
Ik kan me voorstellen dat die ambulance op het moment dat MBM er in gezet het wat rustig aan doet. Een uurtje rijden vanuit Antwerpen toch?
Dan zit je 'gewoon' in Zeeland straks?
 
Er zijn denk ik best wel wat mensen die meeleven en meelezen maar niet reageren, er wordt al veel gezegd. Toch is het enorm mooi om te lezen dat je hier steun aan hebt. Succes in het revalidatiecentrum, weer een stap richting huis, wat moet dat heerlijk zijn. Scheelt waarschijnlijk voor mgg ook weer aan reistijd.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan