Zwaar ongeval MeanBlueMan

Blij om te lezen dat het zo goed gaat. Luister maar goed naar de peuten, als het goed is hebben ze er verstand van 🙃 ik hoop dat het met MGG ook goed gaat. Het is zwaar aan de overkant. Ik wens je/jullie een spoedig herstel maar volgens mij komt dat wel goed 😘
 
Die ken ik maar al te goed..... en naarmate je meer schroeven en plaatjes enz enz aan metaal in je lijf krijgt, hoe langer die prikjes.

Ik ben bang dat ik ze dus nog een hele tijd zal krijgen :X B|
Ik deed ze liever zelf, rechtstreeks in mijn buik.
Kleine rotprikjes, maar soms deden ze gemeen zeer. En soms voel je ze nauwelijks. Nooit begrepen waarom.
 
Ik deed ze liever zelf, rechtstreeks in mijn buik.
Kleine rotprikjes, maar soms deden ze gemeen zeer. En soms voel je ze nauwelijks. Nooit begrepen waarom.
Mijn dochter had ze ook liever in de buik inderdaad. Het gevoel had te maken met haarvaatjes en zenuwen die je net wel of niet raakt. Daarnaast is de vloeistof zelf het vervelendst, dus langzaam inspuiten. Meestal deed ik de prik, en dan mocht ze hem zelf langzaam inspuiten.
 
Ik deed ze liever zelf, rechtstreeks in mijn buik.
Kleine rotprikjes, maar soms deden ze gemeen zeer. En soms voel je ze nauwelijks. Nooit begrepen waarom.
Ik heb ze ook een maand gehad. Precies zoals je het omschrijft de ene keer verschrikkelijk en de andere keer niks.
Gelukkig is dat niks vergeleken met het ijzerwerk van @MeanBlueMan
Goed om te zien dat het hard vooruit gaat en we hopen dat de revalidatie ook spoedig verloopt.🤞
 
Ik heb ze ook een maand gehad. Precies zoals je het omschrijft de ene keer verschrikkelijk en de andere keer niks.
Gelukkig is dat niks vergeleken met het ijzerwerk van @MeanBlueMan
Goed om te zien dat het hard vooruit gaat en we hopen dat de revalidatie ook spoedig verloopt.🤞
Ik kreeg ze in mijn been. Dat deed echt pijn. Elke keer weer. Een katheter inbrengen was daarbij vergelijken een eitje.
 
Hou je haaks en die wheeliebar zit vast niet voor niets op die rolstoel :+
Weet uit ervaring hoe makkelijk je een wheelie kan doen in een rolstoel.

In een ver verleden wel eens gestunt met de rolstoel van de broer van een maatje van me.
Stopwatch erbij en wie het langst op 2 wielen kon balanceren.
Ten eerste kan ik je verzekeren dat die Wheelybar niet foolproof is.
Maar totdat je het onder de knie hebt is dat wel zo veilig.
En een uurtje balanceren op 2 wielen is met een beetje oefening niets lastiger dan fietsen op 2 wielen.
Ik heb dus snel om een andere stoel gevraagd waar de wheelybar helemaal niet op zat. Daarmee kon ik namelijk de trap af, balancerend op 2 wielen. Weer omhoog is mij nooit zonder hulp gelukt.
 
Waarom moet ik bij de Lindehof toch telkens aan "One Flew Over The Cucko's Nest" denken.

l-intro-1600373114.jpg
 
Ik heb dus snel om een andere stoel gevraagd waar de wheelybar helemaal niet op zat. Daarmee kon ik namelijk de trap af, balancerend op 2 wielen. Weer omhoog is mij nooit zonder hulp gelukt.
Gelukkig geen ervaring mee... Maar alleen, zonder hulp, een trap af in een rolstoel ? Een gewone trap? Knap hoor. Maar hoe doe je dat? Ik kan me eigenlijk alleen de ongecoördineerde manier bedenken. :P
Sorry, is wel een beetje on-topic toch ?
 
Waarom moet ik bij de Lindehof toch telkens aan "One Flew Over The Cucko's Nest" denken.

l-intro-1600373114.jpg
Nu met zijn, MBM, derde nickname Ironman ... Ik zie het voor me dat hij keukenblok eruit tilt _O-
Geweldige film trouwens! Nou ken ik Lindenhof niet dus vertel. Wat doe jou denken.
 
Als straks de rehabilitatie ... reïncarnatie ... revisie ... reïntegratie ... revalidatie (YES!) achter de rug is, moet MBM nog 3 maanden wennen aan nachtdiensten draaien als de luiken zo vroeg blijven dichtvallen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan