Zwaar ongeval MeanBlueMan

Hebben jullie geen FEBO?

Alleen maar een paar snackbars, een wok en een mc-drek. en bulten vis/mosseltenten waar
de toeristen hun verplichte voedselvergiftiging oplopen of uitgeknepen worden in een hipster strandtentje .

Voor godenvoer ( burger king ) moeten we door de tunnel heen.
Of onbeperkt buffelen als een beest ( tafelen ) ...


Ook zo ongeveer de enige legitieme reden om naar die over kanters te gaan, stelletje barbaren
 
Alleen maar een paar snackbars, een wok en een mc-drek. en bulten vis/mosseltenten waar
de toeristen hun verplichte voedselvergiftiging oplopen of uitgeknepen worden in een hipster strandtentje .

Voor godenvoer ( burger king ) moeten we door de tunnel heen.
Of onbeperkt buffelen als een beest ( tafelen ) ...


Ook zo ongeveer de enige legitieme reden om naar die over kanters te gaan, stelletje barbaren
Zelfs de beste burger king is nog geen FEBO.
 
Wat is eigenlijk een bolus? Ik krijg iedere keer een beeld van iets dat je op de wc achterlaat bij dat woord.
Kan ook mijn zieke geest zijn.
bolus_H.jpg


Zoiets?

Overigens, buiten dat het de vorm van een drol heeft is een zeeuwse bolus wel echt lekker. Heel je handen gaan er van plakken maar zeker waard om eens te proberen.
 
Een soort opgerold nonnenvotten-deeg met kaneel.

De lekkerste vond ik die van bakker Bliek in Middelburg. Maar ja, dan moet je eerst door die tunnel.

En voor de beste Bossche bollen moet je bij Jan de Groot op de Stationsweg in Den Bosch zijn.
 
Ach, als je een Bossche bol op de manier eet zoals het hoort valt dat reuze mee. Dat is natuurlijk niet met mes en vork zoals de meeste doen, maar gewoon met de handjes vast pakken en omdraaien zodat je aan de onderkant kan beginnen met happen. 😉
 
bolus_H.jpg


Zoiets?

Overigens, buiten dat het de vorm van een drol heeft is een zeeuwse bolus wel echt lekker. Heel je handen gaan er van plakken maar zeker waard om eens te proberen.
Deze ziet er ook wel een beetje neppig uit. Van de ah zeker?
De echte goeie, van die ene bakker waar mijn oom vroeger werkte. Iets met bakker ploeg?? Dacht ik. Hoe dan ook. De suiker hoort wel verder gesmolten te zijn enzo.
Dit was standaard ons verjaardag ontbijt! Uiteraard met echte roomboter.
Dat werd altijd een plakkerige bende.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan