Zwaar ongeval MeanBlueMan

Nog nieuws betreffende je operatie? Ik hoop voor je dat het nog steeds door gaat.

db
Vooralsnog gaat de operatie nog steeds door. We hopen dat dat ook zo blijft. Vorige keer belden ze op de dag van opname af. :X
Morgen naar UZA voor zijn coronatest en als die negatief is ,waar we vanuit gaan, de 12e opname en 13 de operatie.

Het gaat goed met MBM. Hij gebruikt geen hulpmiddelen meer en loopt steeds meer en soepeler.
Rondje rond huis is uitgebreid naar meelopen met de kliko buiten zetten over de onregelmatige straat vol hobbels en bobbels wat toch een uitdaging is voor de balans.
Ik ben trots op hem. :)
 
14 dagen geleden was er wel wat uitval bij de verzorging door Covid, misschien was daar de reden van niet opname. Uitval wil niet zeggen dat de verpleging zelf besmet was maar ook quarantaine omwille van inwonende familie is reden tot niet mogen werken... Dit werd me 31/12 en net als gisteren in UZA me verteld zal heeft elke dienst zijn eigen regeling/problemen. Zo kom je op de afdeling oncologie niet binnen zonder negatieve Covid-test terwijl dit op andere diensten wel kan na negatieve QR-code...
Hopelijk gaat alles door voor Serge, ben donderdag en vrijdag ook daar en duim zeker mee... op naar een spoedig en goed herstel! :t
 
0000002527.jpg



Heeft er iemand brandzalf voor me?
Al die blaren zijn behoorlijk irritant aan het worden. B|
 
Vooralsnog gaat de operatie nog steeds door. We hopen dat dat ook zo blijft. Vorige keer belden ze op de dag van opname af. :X
Morgen naar UZA voor zijn coronatest en als die negatief is ,waar we vanuit gaan, de 12e opname en 13 de operatie.

Het gaat goed met MBM. Hij gebruikt geen hulpmiddelen meer en loopt steeds meer en soepeler.
Rondje rond huis is uitgebreid naar meelopen met de kliko buiten zetten over de onregelmatige straat vol hobbels en bobbels wat toch een uitdaging is voor de balans.
Ik ben trots op hem. :)
Hoe sterker voor de operatie hoe beter je eruit komt toch?
 
0000002527.jpg



Heeft er iemand brandzalf voor me?
Al die blaren zijn behoorlijk irritant aan het worden. B|
Blaren?? is dat alles?? Mazzelaar... Bij mij is er al 1,5 cm af van al dat geduim.. :X
IMG_20220108_185838.jpg


met een klein beetje hulp van een ketting en eeen tandwiel, een jaar of 25 geleden ;) :+

Maar.. goed om te lezen dat het lopen van MBM steeds beter gaat :t
De rest blijft afwachten (en door-duimen).
 
Laatst bewerkt:
Vooralsnog gaat de operatie nog steeds door. We hopen dat dat ook zo blijft. Vorige keer belden ze op de dag van opname af. :X
Morgen naar UZA voor zijn coronatest en als die negatief is ,waar we vanuit gaan, de 12e opname en 13 de operatie.

Het gaat goed met MBM. Hij gebruikt geen hulpmiddelen meer en loopt steeds meer en soepeler.
Rondje rond huis is uitgebreid naar meelopen met de kliko buiten zetten over de onregelmatige straat vol hobbels en bobbels wat toch een uitdaging is voor de balans.
Ik ben trots op hem. :)
Niet te licht denken over slecht wegdek hoor. Ikzelf heb jaren en jaren last gehad van de kleinste oneffenheden in de straat. Ging zo maar pootje over of ongecontroleerd een stap opzij. Het laatste wat MBM nu kan gebruiken is dat hij languit op straat dondert.
 
Niet te licht denken over slecht wegdek hoor. Ikzelf heb jaren en jaren last gehad van de kleinste oneffenheden in de straat. Ging zo maar pootje over of ongecontroleerd een stap opzij. Het laatste wat MBM nu kan gebruiken is dat hij languit op straat dondert.
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik met een verbrijzeld been in gips, (terwijl ik op krukken rond strompelde) struikelde over een drempel. En dan toch proberen de val op te vangen met je gipsbeen....... |(
Een van de meest pijnlijke momenten van mijn 58 jaar.......
Gelukkig geen verdere schade opgelopen, maar dat had ook heel anders kunnen aflopen.
 
Nog nieuws betreffende je operatie? Ik hoop voor je dat het nog steeds door gaat.

db
12e opname, 13e operatie.
Ik heb er een goed gevoel over :)



14 dagen geleden was er wel wat uitval bij de verzorging door Covid, misschien was daar de reden van niet opname. Uitval wil niet zeggen dat de verpleging zelf besmet was maar ook quarantaine omwille van inwonende familie is reden tot niet mogen werken... Dit werd me 31/12 en net als gisteren in UZA me verteld zal heeft elke dienst zijn eigen regeling/problemen. Zo kom je op de afdeling oncologie niet binnen zonder negatieve Covid-test terwijl dit op andere diensten wel kan na negatieve QR-code...
Hopelijk gaat alles door voor Serge, ben donderdag en vrijdag ook daar en duim zeker mee... op naar een spoedig en goed herstel! :t

Maar s afdeling en kamernummer delen tegen die tijd, als patient op bezoek bij patient :+
 
0000002527.jpg



Heeft er iemand brandzalf voor me?
Al die blaren zijn behoorlijk irritant aan het worden. B|

Ik weet niet vanaf wanneer je al aan het duimen bent, maar je doet t goed :Y zou graag willen dat je er nog even mee doorgaat O-) :} ;)



Hoe sterker voor de operatie hoe beter je eruit komt toch?

Uiteraard. Nu is dit dan wellicht een van de gevaarlijkste operaties, voor mij gevoel dan toch iig.... maar op zich trekt het geen zware wissel op m'n lijf.

Maar t idee dat de operatie begint met het lossnijden van m'n halsslagader.... brbbr :X :+
 
En niet alleen op MBM, maar net zo trots op MGG voor alle steun die ze hem geeft!

200% :^ Door het afzeggen en opschuiven zitten we nu met z'n 2en bijna een volledige maand in thuisisolatie.
Nu zijn wij beiden niet de moeilijkste maar het vergt toch echt wat van jezelf en van elkaar !
Ongelofelijk hoe blij en trots ik op haar ben. :}
De eerste keer dat ik d'r vroeg gaat nu richting de 5 jaar geleden, maar ik zou niet aarzelen het iedere dag opnieuw te doen <3



Blaren?? is dat alles?? Mazzelaar... Bij mij is er al 1,5 cm af van al dat geduim.. :X
Bekijk bijlage 1713735

met een klein beetje hulp van een ketting en eeen tandwiel, een jaar of 15 geleden ;) :+

Maar.. goed om te lezen dat het lopen van MBM steeds beter gaat :t
De rest blijft afwachten (en door-duimen).

Denk dat jij een duimen-trofee gaat winnen :X
 
Niet te licht denken over slecht wegdek hoor. Ikzelf heb jaren en jaren last gehad van de kleinste oneffenheden in de straat. Ging zo maar pootje over of ongecontroleerd een stap opzij. Het laatste wat MBM nu kan gebruiken is dat hij languit op straat dondert.

Extra uitdagingen O-)

Ik stond heel wat jaren terug, met een hele klas van de Mavo bij tv opname's in eoa tent ( ik meen Paradiso ) in Amsterdam.
Kwam er een gast.... Herman Brood ...tegen me aankletsen waarom ik zo raar houterig bewoog.

Ik stond met een kunststof koker om m'n linkerbeen, van enkel tot m'n lies, knieschijf was in 2 stukken gegaan 3 weken daarvoor. :X
Na 2 weken van de echt zware gips kon ik verder met van dat lichte kunststof, mits ik geen gekke dingen zou doen.
Ik deed dus geen gekke dingen, daarom zag t er allemaal wat houterig uit O-)


Dat was dus niet verstandig :N maar de straattenen liggen ongelijk maar wel stil. Ik kan dus gewoon gericht en rustig mn voeten neerzetten, het iedere keer aanpassen van m'n houding/voet/enkel zie ik echt als extra training. Voelt goed, zolang ik er voorzichtig en bewust mee omga zal t goedgaan :)
Maar ik snap wat je bedoeld !
 
Extra uitdagingen O-)


Maar ik snap wat je bedoeld

Na een lang ziekbed, lang verhaal, moest ik vanalles weer leren, ook lopen. Na een tijd liep ik weer redelijk zelfstandig, maar nog vreselijk instabiel. Dus achter het huis aan het oefenen. 1 tegel ligt daar een beetje omhoog, al jaren. Op dat moment wist ik dat ook, maar toch donderde ik erover, 2 meter dood gewicht naar beneden, mijn zoon schrok zich rot, maar riep nog wel timber.
Gelukkig alleen een buts op de kop
 
200% :^ Door het afzeggen en opschuiven zitten we nu met z'n 2en bijna een volledige maand in thuisisolatie.
Nu zijn wij beiden niet de moeilijkste maar het vergt toch echt wat van jezelf en van elkaar !
Ongelofelijk hoe blij en trots ik op haar ben. :}
De eerste keer dat ik d'r vroeg gaat nu richting de 5 jaar geleden, maar ik zou niet aarzelen het iedere dag opnieuw te doen <3





Denk dat jij een duimen-trofee gaat winnen :X
Ja het zijn geen loze woorden meer: "In voor en in tegenspoed". Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt en voelt.
 
Valt mij op.
Dat er een hoop mfers zijn.
Waar behoorlijk aan gesleuteld is.
😂😂
Als motorrijder al gauw helaas!
Hier ook een jaar moeten revalideren in 2011/12, rug, nek, ribben en enkel gebroken.
Wel weer eerder gaan motorrijden dan werken... :')
@MBM heel veel sterkte met revalideren..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan