Zwaar ongeval MeanBlueMan

Valt mij op.
Dat er een hoop mfers zijn.
Waar behoorlijk aan gesleuteld is.
😂😂
Niet alleen MF gerelateerd. Ook motorrijders die niet op MF zitten:

Mijn pa, toen 76, gleed eens onderuit. Resultaat: enkel op 3 plaatsen gebroken, knieschijf van zijn plaats geweest (maar gelukkig vanzelf weer op de goede plek terug gekomen), 2 ribben gebroken, 3 ribben gekneusd, sleutelbeen gebroken en schouderblad gescheurd. En tóch zelf naar huis rijden!
 
Niet alleen MF gerelateerd. Ook motorrijders die niet op MF zitten:

Mijn pa, toen 76, gleed eens onderuit. Resultaat: enkel op 3 plaatsen gebroken, knieschijf van zijn plaats geweest (maar gelukkig vanzelf weer op de goede plek terug gekomen), 2 ribben gebroken, 3 ribben gekneusd, sleutelbeen gebroken en schouderblad gescheurd. En tóch zelf naar huis rijden!
Held:}
 
Valt mij op.
Dat er een hoop mfers zijn.
Waar behoorlijk aan gesleuteld is.
😂😂
Ehhhhh, heb hier alleen maar software problemen,.
Dat schijnt lastiger te zijn dan hardware:/

Dus afkloppend op mijn voorhoofd *klopklop* nog geen hardware problemen gehad, hooguit hier en daar wat opnieuw moeten laten fine tunen aan het lijf zelf.
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
On a serious note : ik ga na mijn prothese van 2020 "af" als ik door detectiepoortjes moet op luchthavens en bij sommige winkels... Met name dat laatste kan genant zijn... Ben benieuwd hoe dat straks, als je weer opgeknapt en up and running bent, met jou zal gaan Serge.
 
Met het juiste attest of kaartje kom je door elke detectie, wordt wel telkens gecontroleerd… of heb ik pech?
 
Ik zit hier gewoon een beetje zenuwachtig de berichtgeving af te wachten :$. Iedere keer als dit topic omhoog komt, ben ik bang te lezen dat er weer een verplaatsing van de afspraak te melden is. Hoop dat dit topic even twee dagen onder water blijft en we daarna lezen dat de operatie goed is gegaan :Y.
 
Met al die duimers kan het alleen maar goed gaan… we gaan er allemaal voor 👍👍👍 andere opties geven we geen kansen!!! 😇
 
Als ik alles zo lees wat er al gebeurd is en wat er nog gaat gebeuren, kom je terug als Robocop!
Sterkte met je operatie en verder herstel!
 
Ik zit hier gewoon een beetje zenuwachtig de berichtgeving af te wachten :$. Iedere keer als dit topic omhoog komt, ben ik bang te lezen dat er weer een verplaatsing van de afspraak te melden is. Hoop dat dit topic even twee dagen onder water blijft en we daarna lezen dat de operatie goed is gegaan :Y.
wel de goeie spirit erin houden he!
Het gaat gewoon gebeuren. 😁
 
Vannacht heb ik toch niet zo heel erg goed geslapen O-) :X vannacht om 04:20 nog een mail verstuurd naar de betreffende afdeling in t UZA.
Vanmorgen al vroeg weer wakker gebeld, nieuwe afspraak is gezet !!

12 januari word ik opgenomen, 13 januari word ik geopereerd.

Ik ben zo blij als een klein kind met een emmer ijs en een suikerspin van 1m doorsnee !
Zo gosert, ik wens je een voorspoedige operatie. :t
 
Ik wens je heel veel succes, sterkte en alles wat je nodig bent voor de komende dagen in het ziekenhuis (en daarna vanzelfsprekend).
Dat ze maar een mooie verbinding mogen leggen.

Ook voor Bianca en de rest succes. Wachten duurt lang!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan