Zwaar ongeval MeanBlueMan

HHmm.... toch hebben wij, voor zo een klein land, toch ook best wel dingen bereikt hoor.

Ik bedoel.... als je ziet wat wij in de tijd van de VOC voor elkaar hebben gekregen O-) :X

En als de wereldzeeën gaan stijgen zouden we het eerste land zijn dan zou verdwijnen, ik gok erop dat we juist het laatste land zullen zijn ;)

En zelfs Wi-Fi schijnt Nl te zijn *O*


Ik heb m'n kooi verder aangepast.
Ik kan nu 2 armen tegelijk gebruiken, dus ik wil er ook twee tegelijk kunnen trainen, waarmee ik gelijk ook m'n rug/borst eindelijk weer kan trainen.
Grappig, waar ik normaal 15 minuten over zou doen.... aangezien staan op zich al een training is...en kleine stapjes enz samen met beide armen gebruiken om iets voor elkaar te krijgen, daar doe ik nu lekker op mn gemak anderhalf uur over. Zonde van de tijd ? :N ook dat geknutsel en gedoe is 'training' :Y

Morgen komt er een anti slip mat voor de douche binnen en dan kan ik s onder de douche, staand. Dat is weer eens de eerste keer sinds 30 juli 20021....
Voor de grappenmakers, jawel, ik kon wel douchen maar dan op een douchestoel.
Geen item om leuke grappen over te maken, ik kan je verklappen dat je je dan diep, diep ongelukkig voelt nl.
Mwah, een echte douchestoel heb ik niet, ik douche al 40 jaar op een krukje. De eerste was er een met dunne metalen pootjes als van een tentstok .Na een paar jaar was die zo verroest dat ik er doorheen zakte. Nu al jaaaren op een kunststof kruk en dat gaat prima hoor.:Y
 
HHmm.... toch hebben wij, voor zo een klein land, toch ook best wel dingen bereikt hoor.

Ik bedoel.... als je ziet wat wij in de tijd van de VOC voor elkaar hebben gekregen O-) :X

En als de wereldzeeën gaan stijgen zouden we het eerste land zijn dan zou verdwijnen, ik gok erop dat we juist het laatste land zullen zijn ;)

En zelfs Wi-Fi schijnt Nl te zijn *O*


Ik heb m'n kooi verder aangepast.
Ik kan nu 2 armen tegelijk gebruiken, dus ik wil er ook twee tegelijk kunnen trainen, waarmee ik gelijk ook m'n rug/borst eindelijk weer kan trainen.
Grappig, waar ik normaal 15 minuten over zou doen.... aangezien staan op zich al een training is...en kleine stapjes enz samen met beide armen gebruiken om iets voor elkaar te krijgen, daar doe ik nu lekker op mn gemak anderhalf uur over. Zonde van de tijd ? :N ook dat geknutsel en gedoe is 'training' :Y

Morgen komt er een anti slip mat voor de douche binnen en dan kan ik s onder de douche, staand. Dat is weer eens de eerste keer sinds 30 juli 20021....
Voor de grappenmakers, jawel, ik kon wel douchen maar dan op een douchestoel.
Geen item om leuke grappen over te maken, ik kan je verklappen dat je je dan diep, diep ongelukkig voelt nl.
Douchestoel is gewoon klote en vernederend. Mijn dochter van 17 heeft hem ook een tijd moeten gebruiken. Dan wordt je door je papa als bijna volwassen meid onder de douche gezet. echt niet leuk nee
 
Douchestoel is gewoon klote en vernederend. Mijn dochter van 17 heeft hem ook een tijd moeten gebruiken. Dan wordt je door je papa als bijna volwassen meid onder de douche gezet. echt niet leuk nee
Het is niet leuk nee. Maar bij chronische problemen kun je maar beter het beeld vernedering gewoon loslaten.
Het is een extra hulpmiddel.
En weer een flinke stap beter dan op bed gewassen worden.
 
.

Ik voel me onderhand bijna bezwaard om dingen te posten in 'mijn eigen' topic.

Ik post hoe blij ik ben dat ik binnenkort wellicht niet meer hoef te douchen vanaf een douchestoel, omdat ik dat persoonlijk heel, heel erg vervelend vind. Ik heb een behoorlijk zware weg afgelegd en ben blij met ook weer deze stap en post daar dus over.

En ik vindt zwaar qud voor anderen die al langere tijd zo moeten douchen, echt absoluut waar.
Maar ik heb IN DIT TOPIC althans, geen zin om stil te staan bij "Het is niet leuk nee. Maar bij chronische problemen kun je maar beter het beeld vernedering gewoon loslaten."*


Ik zou hier graag gewoon blij mogen zijn dat ik, met gvd heel erg veel moeite, langzaam.....heel langzaam....vorderingen maak, dit is niet de eerste keer dat ik me achteraf kut voel omdat ik blij een vordering post !

Echt, ik ben heel begaan met mensen, steek ook nu best meer energie in sommige users om ze via PM enz nog wat te ondersteunen, dat is het enige wat ik momenteel voor anderen kan kan doen en dat doe ik dan ook.......maar laat dit topic dan aub het plekje op internet zijn waar IK mijn problemen maar vooral ook vorderingen kwijt kan.



* En ook hier gelijk uitleg erbij: Ik mag de plaatser van die zin erg graag, als de mens die ik heb leren kennen en als M-Fer, het is slechts een fragment wat ik lostrek uit een reply om iets duidelijk te maken, het heeft dus niets met die reply te maken ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Buiten het medisch technische hoogstandje in de praktijk dat ze bij jou geflikt hebben sta ik er nog altijd verwonderd aan de kant dat die ingreep volledig uit intuitie ontstaan en uitgevoerd is zo mooi is geimplementeerd, weet effe geen gewoon woord ervoor. Het kan geen routine geweest zijn, zo krig je er geen twee van in je carriere op je werkbank.
Dat gevoel zal nog wel even blijven... Ongelofelijk, ere wie ere toekomt
 
Neuh... Die misbruikt zijn Mod-Power niet op een instituut dat al 20 jaar onder deze nick bekendheid geniet

En inderdaad.... 😰 Soms heb ik ook angsten...
 
Dat heb ik in het verleden ook wel eens gedaan, me met een washandje behelpen in bed.
:Y

Probeer het eens met een sportzok.


Staan jullie er überhaupt ook maar 0,1 seconde bij stil hoe het op Hellracer zou overkomen, als hij zonet iets erg persoonlijks. privé en zeer intens over zijn vrouw post en je er dan met dit soort grappen overheen komt ? |(

Zelfs als hij er geen moeite mee zou hebben zou ik nog niet op zo'n manier grappig over durven/willen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jml
Ik ga mijn nick niet wijzigen, nee, niet naar "Special Rob RD"
Ook niet in specialleke? Met Vlaamse tongval uitgesproken?

@MeanBlueMan: je kunt de douchekrukjes gevallen ook zien als wat je niet doodmaakt, maakt je sterker. Accepteren kun je leren, het is een goede tip van @roestendoenze waar je nu niks mee kan omdat het voor jou haaks staat op de vastberadenheid en doorzettingsvermogen die je wil inzetten om vooruit te gaan.

Maar die vastberadenheid sluit voor mij niet uit dat je gaandeweg ook zaken accepteert/negeert/niet meer over nadenkt zodat je focus op je doel scherper kan blijven.
 
Nu ik er zo even bij stil sta. Voor de gemidde 80 jarige is dat natuurlijk niks anders. Dat je in een ouder lijf zit gaat niet persé helpen om dat te relativeren.

Eén (GROOT) verschil : de gemiddelde 80 plusser bij wie dit gedaan wordt omdat hij/zij dit zelf niet meer kan, is al lang de schaamte voorbij. Voor een jonger persoon ligt dat totaal anders....
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan