Zwaar ongeval MeanBlueMan

7 weken geleden "alleen maar" mijn linker-arm gebroken, bovenin net onder de schouder, dus niet opereren en 4 weken met de arm in de sling.
Gaat nu wel redelijk, kan weer motor-rijden en redelijk bewegen, kleine progressie elke week. Moet eigenlijk ook aan de fysio, maar discipline zit niet in mijn workflow.... Denk vaak aan jou verhaal, en dan is mijn case maar just-a-scratch...Respect!

Fijn dat je weer MF-online bent!
 
Goed om je hier weer eens te zien ouwe reus. 'k Moest 31 juli nog aan jou denken, en bedacht je nog een PB te sturen.
Maar een sprankje gezond verstand zei me het niet te doen. Niets opdringen, maar even met rust laten en zelf, laten beslissen wanneer het weer tijd voor M-F en zijn/haar geflipte leden is.
Pfff denk dat er weinige zijn hier die die dag niet even stil hebben gestaan bij die afslaande porsche.... (en onze baksteen op wielen 😉) maar hoe dan ook, fijn dat die kop van je nog steeds zo hard is als je oude gebruikersnaam! Maw. Top dat je er nog steeds bent en dat het steeds wat beter gaat!!

Mooie maand btw... 5 juli opa (waar ik naar vernoemd ben) geboortedag, 17 juli mijn verjaardag, 20 juli verjaardag van junior JDsigns en als kers op de taart, 31 juli de dag dat "onze" mbm een megacrash overleefde! 🎉
 
Wat fijn om weer iets van je te horen, moet af en toe aan je denken hoe het met je zal gaan.
Wil je vanalles zeggen, maar hou het bij 1 ding, ik ben zelf, al een tijd geleden, behoorlijk ziek geweest. Met alles erop en eraan en in de loop van de jaren van alles geleerd en gedaan om er weer bovenop te komen. Maar 1 ding zal ik nooit onder controle krijgen, dat is mijn energieniveau. Ik leg het altijd zo uit; Henri is heerlijk aan het wandelen (hier kan je allerlei activiteiten invullen), opeens zonder ook maar enige waarschuwing donder ik in een ravijn, helemaal verrot. Op dat moment heb ik geen enkel benul hoe het zo gekomen is. Ik heb dan weer een paar dagen nodig om er weer bovenop te komen.
Later terugkijkend kan ik het dan wel duidelijk krijgen, maar het overkomt me telkens weer.


Nogmaals fijn om iets van je te lezen
 
Ben je stiekum al eens op een motor geklommen? Of daar sowieso aan gedacht?
In ieder geval fijn dat je er tenminste zo af en toe hier bent.
 
Laatst bewerkt:
Pfff denk dat er weinige zijn hier die die dag niet even stil hebben gestaan bij die afslaande porsche.... (en onze baksteen op wielen 😉) maar hoe dan ook, fijn dat die kop van je nog steeds zo hard is als je oude gebruikersnaam! Maw. Top dat je er nog steeds bent en dat het steeds wat beter gaat!!

Mooie maand btw... 5 juli opa (waar ik naar vernoemd ben) geboortedag, 17 juli mijn verjaardag, 20 juli verjaardag van junior JDsigns en als kers op de taart, 31 juli de dag dat "onze" mbm een megacrash overleefde! 🎉
Voeg daar 8 juli vrouwlief en 14 juli dochterlief aan toe
 
Dit topic (en nog een paar anderen) doen mij elke keer weer beseffen hoeveel mazzel ik heb gehad met mijn ongevallen.
Enkele tientallen breuken, hartstilstand door inwendige bloedingen en nog zo wat zaken, en ik merk er nu nauwelijks iets van. Als je je dan later beseft dat het ook anders had kunnen aflopen, dan wordt je daar toch wel "wat onrustig van".......
Niet dat dit veel veranderd aan mijn rijstijl, maar toch.
 
Ik heb er zelfs op ' geoefend'. Ga staan op je steps, zodat je over je motor vliegt ipv met je benen achter het stuur blijven haken.
Jezelf lanceren is een ding dat je ook meekrijgt op het moment dat je aan het sleutelen bent... "heh, die kuipruit zit helemaal niet vast :? die kan je met één hand naar voren afbreken. Hum? ook toevallig dat dan op die OEM ruit een dkke rand zit waaraan je hem er makkelijk afdrukt :? Ja natuurlijk, dat is voor die frontale impact...
Ik heb er nooit over willen beginnen maar datgene wat er aan techniek op een pliesiemotor is toegevoegd, in het zicht dus ook in de kreukelzone zal er toch ook niet positief aan bijgdragen hebben.

Op het moment van, als je die tienden van seconden, daarbij de tegenwoordigheid van geest en het lef bijmekaar telt zou jezelf lanceren een boel schade kunnen voorkomen, ik denk dat bij jou die 10den van seconden ontbraken
 
mooi om weer wat van je te lezen MBM,
kan me bij alles weinig voorstellen, geen ervaring met zware fysieke blessures ( wou ik eigenlijk zo houden :+ ) mijn geestelijke blessure is een ander verhaal. :X
met een beetje empathie kan ik me wel voorstellen dat het zwaar is .. heel zwaar, dus sterkte gewenst uit de grond van mijn hart !!

btw, had er al iemand gezegd dat je een moordwijf hebt ??? bij deze dan *D
 
Super om weer wat van je te lezen Bakkie!! Als het hier weer een tijdje stil is bekruipt me toch altijd weer een unheimlich gevoel.
En ook super dat je naast irritaties ook nog veel support uit MF haalt. MF is groter dan 1 persoon, zelfs de admin. MF is een community, met klootzakken en lieverdjes ;)
(en volgens mij heb je de grootste lieverd voor jezelf weten te strikken ;) )
 
Klopt.

Maar... alhoewel hij het nooit met me eens was, altijd tegen me in moest gaan en het een van de figuren was waar er niets anders op zat dan ' macht' te gebruiken om m het zwijgen op te leggen.... post hij wel in dit topic en wens me beterschap.

Dat hij dat uberhaupt doet....dat zegt iets. Iets waar ik als mens trots op ben. ;)

In zijn geval boeien die nuances mij dan ook niets, die betekenen in dit geval niet zoveel.

ja sorry, momentje van sociale zwakheid mijnerzijds....
en tegen in inderdaad wel geregeld maar ik meen te geloven dat ik het gelijk dan aan mijn zijde had.
Dat en een hardnekkige hekel aan gezag en regelgeving....ga geen sorry zeggen...
Het ga je goed man......
 
Pfff denk dat er weinige zijn hier die die dag niet even stil hebben gestaan bij die afslaande porsche.... (en onze baksteen op wielen 😉) maar hoe dan ook, fijn dat die kop van je nog steeds zo hard is als je oude gebruikersnaam! Maw. Top dat je er nog steeds bent en dat het steeds wat beter gaat!!

Mooie maand btw... 5 juli opa (waar ik naar vernoemd ben) geboortedag, 17 juli mijn verjaardag, 20 juli verjaardag van junior JDsigns en als kers op de taart, 31 juli de dag dat "onze" mbm een megacrash overleefde! 🎉

Ik zie het toch echt als een ongeluksdatum hoor :X
 
Wat fijn om weer iets van je te horen, moet af en toe aan je denken hoe het met je zal gaan.
Wil je vanalles zeggen, maar hou het bij 1 ding, ik ben zelf, al een tijd geleden, behoorlijk ziek geweest. Met alles erop en eraan en in de loop van de jaren van alles geleerd en gedaan om er weer bovenop te komen. Maar 1 ding zal ik nooit onder controle krijgen, dat is mijn energieniveau. Ik leg het altijd zo uit; Henri is heerlijk aan het wandelen (hier kan je allerlei activiteiten invullen), opeens zonder ook maar enige waarschuwing donder ik in een ravijn, helemaal verrot. Op dat moment heb ik geen enkel benul hoe het zo gekomen is. Ik heb dan weer een paar dagen nodig om er weer bovenop te komen.
Later terugkijkend kan ik het dan wel duidelijk krijgen, maar het overkomt me telkens weer.


Nogmaals fijn om iets van je te lezen

Herkenbaar, heel herkenbaar.

En da's verdomd vermoeiend ook nog 's.
En dat snap je alleen als je t snapt !
 
ja sorry, momentje van sociale zwakheid mijnerzijds....
en tegen in inderdaad wel geregeld maar ik meen te geloven dat ik het gelijk dan aan mijn zijde had.
Dat en een hardnekkige hekel aan gezag en regelgeving....ga geen sorry zeggen...
Het ga je goed man......

Hoezo sorry zeggen ?
Ik leg je uit dat juist van zo'n eikel als jou zo'n bericht me goed doet, lul....


Zal ik sorry zeggen ?
 
Dit topic (en nog een paar anderen) doen mij elke keer weer beseffen hoeveel mazzel ik heb gehad met mijn ongevallen.
Enkele tientallen breuken, hartstilstand door inwendige bloedingen en nog zo wat zaken, en ik merk er nu nauwelijks iets van. Als je je dan later beseft dat het ook anders had kunnen aflopen, dan wordt je daar toch wel "wat onrustig van".......
Niet dat dit veel veranderd aan mijn rijstijl, maar toch.

Eenmaal rijdend vergeet je dat soort dingen. Hoe groot is de kans.... GGGAAasasassssssssss!!!
 
Jezelf lanceren is een ding dat je ook meekrijgt op het moment dat je aan het sleutelen bent... "heh, die kuipruit zit helemaal niet vast :? die kan je met één hand naar voren afbreken. Hum? ook toevallig dat dan op die OEM ruit een dkke rand zit waaraan je hem er makkelijk afdrukt :? Ja natuurlijk, dat is voor die frontale impact...
Ik heb er nooit over willen beginnen maar datgene wat er aan techniek op een pliesiemotor is toegevoegd, in het zicht dus ook in de kreukelzone zal er toch ook niet positief aan bijgdragen hebben.

Op het moment van, als je die tienden van seconden, daarbij de tegenwoordigheid van geest en het lef bijmekaar telt zou jezelf lanceren een boel schade kunnen voorkomen, ik denk dat bij jou die 10den van seconden ontbraken
Yep, en afgezien van de vraag of je jezelf zo snel in beweging kunt brengen.... ik denk dat ik het gewoon echt niet heb zien aankomen.

De stuurhelften van de R1250 zijn stevig genoeg.... de prullaria zit op zich wel goed weggewerkt, maar die stuurhelften kun je niet thuis laten he ? :+
 
mooi om weer wat van je te lezen MBM,
kan me bij alles weinig voorstellen, geen ervaring met zware fysieke blessures ( wou ik eigenlijk zo houden :+ ) mijn geestelijke blessure is een ander verhaal. :X
met een beetje empathie kan ik me wel voorstellen dat het zwaar is .. heel zwaar, dus sterkte gewenst uit de grond van mijn hart !!

btw, had er al iemand gezegd dat je een moordwijf hebt ??? bij deze dan *D
Ja, dat zeg ik zelf, dagelijks en ook nog heel vaak ook, zoniet dan toch regelmatig ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan