Zwarte Cross 2014 (napraat topic)

Hypertraxxx

MF veteraan
22 mei 2008
1.617
0
Ik kon er voor die jaar geen topic voor vinden dus er maar even een gemaakt. Wie-o-wie is er geweest? (of heeft mee gedaan?) Hoe vonden we het? Hebben we het wereldrecord gezien?

Persoonlijk heb ik het wereldrecord gezien, diverse motorstunts en de cross zelf. Ik heb erg genoten van de 85cc grote wielen. Was leuk om die "kleintjes" zo bezig te zien *O*


En en fotos? :+
 
Ik kon er voor die jaar geen topic voor vinden dus er maar even een gemaakt. Wie-o-wie is er geweest? (of heeft mee gedaan?) Hoe vonden we het? Hebben we het wereldrecord gezien?

Persoonlijk heb ik het wereldrecord gezien, diverse motorstunts en de cross zelf. Ik heb erg genoten van de 85cc grote wielen. Was leuk om die "kleintjes" zo bezig te zien *O*


En en fotos? :+


papegaai.jpg
 
Jaaa al 4 jaar op een rij nu. Dit jaar even een dagje geweest in plaats van t weekendje camperen wat ik normaal doe. Was weer heerlijk genieten. Haha dit jaar wel sober genieten, aangezien ik na 3 jaar gechauffeurd te worden dit jaar zelf moest BOB'en :P De leuke wagens van de special klasse en zwaargewichten gecheckt en wat podiums gehopt. Ook me weer stierlijk vermaakt bij de theaterweide. Die maffe lui met die soort dinosauruspakken en gekke chipmunk stemmetjes waren hilarisch! Top vermaakt weer! (en dat voor 3 tientjes toegang.....en 50 euro aan eten en drinken dan hé :P)
 
Yep, ik ook. :Y
Ik ben alleen de zaterdag geweest.
We waren met een groep van een man of 8 en onderweg schoot het niet echt op dus e hebben de cross gewoon helemaal gemist. |(
MAAR, ik heb me prima vermaakt met de stunts, het wereld record en alle bands die er stonden te spelen.
en aan het einde van de avond notuurlijk nog even de kermis op geweest. :Y :Y
De laatste keer dat ik er was, was de crocc nog op de oude lokatie.
Maar dit was zeker de moeite waard en de planning is om er volgend jaar een heel weekend van te maken.
 
Dit jaar voor t eerst geweest en wat een geweldig festival is dat zeg... Zaterdagmiddag en zondagmiddag op de crossbaan gehangen en me enorm vermaakt. De Bromfietsklasse was echt briljant, en de zwaargewichten waren ook imposant.
Wereldrecord heb ik op zaterdag gezien, maar dat was meer omdat we toevallig in de buurt waren. :P
's Avonds wat bandjes meegepikt, heerlijk. Volgend jaar weer!!
 
Dit jaar voor t eerst geweest en wat een geweldig festival is dat zeg... Zaterdagmiddag en zondagmiddag op de crossbaan gehangen en me enorm vermaakt. De Bromfietsklasse was echt briljant, en de zwaargewichten waren ook imposant.
Wereldrecord heb ik op zaterdag gezien, maar dat was meer omdat we toevallig in de buurt waren. :P
's Avonds wat bandjes meegepikt, heerlijk. Volgend jaar weer!!
Voor of achter?
 
Ben zaterdag geweest voor de eerste keer !

Vaak op tv gekeken naar omroep gelderland maar volgend jaar sta ik er gewoon 3 dagen wat een gezelligheid en sfeer prachtig :)
 
dit jaar viel me op dat er best wel veel erg aantrekkelijke vrouwelijke medemensen rondliepen. vorig jaar was me dat niet bijgebleven dus gok ik dat het toen iets minder is geweest.
ik vond de sfeer op de cross erg goed in ieder geval! en de laatste dag het weer ook :9
 
Dit jaar voor het eerst geweest, de zaterdag welteverstaan.
Stond op het VIP-dek. Prima uitzicht over de baan en uitstekend vermaakt!
 
Dit jaar voor het eerst naar de Cross geweest, samen met Jessica-33. Wat een geweldig festival, machtig mooi. Goeie sfeer, gezellige mensen en alleen maar idioten op de crossbaan!! Volgend jaar zijn we er weer bij!!
 
Nu 4e jaar op rij maar ieder jaar aan het werk, is en blijft een van de leukste festivals van nederland, en de sfeer is geweldig!
Waar/wat/hoe werk jij daar?

Het lijkt me wel leuk om mee te maken, is het alweer 2015? :+
 
Nu 4e jaar op rij maar ieder jaar aan het werk, is en blijft een van de leukste festivals van nederland, en de sfeer is geweldig!

nou nou nou. Voor mij blijft appelpop in tiel toch wel de leukste. Maar dat komt ook omat ik er al een 20 jaar vrijwilliger ben.
Maar de cwarte cross is wel een te gek feest ja. :Y :Y
 
nou nou nou. Voor mij blijft appelpop in tiel toch wel de leukste. Maar dat komt ook omat ik er al een 20 jaar vrijwilliger ben.
Maar de cwarte cross is wel een te gek feest ja. :Y :Y
iets andere orde en grootte, appelpop is zeker leuk! (werk zelf soms in de agnietenhof)

Nu 4e jaar op rij maar ieder jaar aan het werk, is en blijft een van de leukste festivals van nederland, en de sfeer is geweldig!
Waar/wat/hoe werk jij daar?

Het lijkt me wel leuk om mee te maken, is het alweer 2015? :+
ik werk freelance voor een bedrijf in licht/geluid dat een aantal podia van... licht & geluid voorziet. bandjes mixen enzo
 
ik werk freelance voor een bedrijf in licht/geluid dat een aantal podia van... licht & geluid voorziet. bandjes mixen enzo
Oh leuk, mijn neef werkt bij Flashlight - Ampco tegenwoordig geloof ik en ben zelf nog bij Barndoor geweest. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan