Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
netjes hoor!
nu nog eindeloos poetsen en polijsten
neh.. worden gewoon zwart gespoten zodat het 1 geheel lijkt met het spatbord.........
Druppels voorop en beugel met bocht onder klauw door. Staat ook mooi.
Ik zou het voorlopig lekker zo laten zitten en eerst het span verder op bouwen, zodat de dame weer de weg op kan.
Die bevestiging van het spatbord wat aanpassen en/of verfraaien, is een mooi klusje voor de winter !
Volgens mij mis je de clou.
Op deze manier gaat het stuk als hij gaat rijden.
Toch?
Of de spatbordsteun vastzetten aan de remklauw steunen. Dan beweegt het spatbord niet zoveel naar voor en achteren....
(edit) je moet het spatbord dan niet meer vastzetten aan de achterzijde.
Een restrictie in de doorlaat heeft geen enkele invloed op de remdruk.
In theorie zal het een fractie langer duren voor de betreffende klauw dezelfde druk heeft als de andere.
Maar dat zul je echt niet merken
Ik dacht uit mijn hoofd dat de originele telescoop een veerweg heeft van rond de 100 mm.?
Maar het staat ongetwijfeld in het wp handboek.
Een restrictie geeft alleen een drukval zolang er stroming is.
Er is nauwelijks stroming in een remsysteem Zodra de remblokken aanliggen en het remmen echt begint, is de stroming zelfs helemaal nul.
Dat Guzzi ding is volgens mij geen drukregelaar maar een koppelstukje
Wie zegt dat er een remdrukverdeling is?
In mijn Peter's Guzzi wpb heet dat ding "verbindingsstuk".
Geen sprake van remdrukverdeler of zo
Als Wikipedia het zegt zal het wel waar zijn