ZX-10R # 29: "In De Herfst Stand"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd hoehet morgen gaat, twee jaar geleden had ik ook een dag begeleiding, maar dat leek meer op werk. Wat een streber die Barry Veneman. _O- :}
Alleen had ik er toen nog niets aan, tips waar te rijden.. terwijl je de video ziet weet je niet eens waar je bent.. het circuit ken je nog niet eens!
En de motor was toen niet goed en had er letterlijk nog geen meter mee gereden.
Confusion all over the place. :+

Het rijden zelf is zo duur nog niet, doe het nu in de plaats van een normaal seizoen van enkele circuitdagen. ;)

Hebben ze daar a la CPZ een liveCam op het circuit hangen? Kunnen we je zien rijden! :]
 
"Live vanuit Cartagena, onze Wereldverbeteraar" :} :} *O*
_O-

Als het aan mij ligt dan rijden die Spanjolen wel wat meer door in het verkeer. :+
Maar laten we het er maar op houden dat het er in een grote stad als Barcelona vast wat heter aan toe gaat. ;)

Even een uurtje naar het circuit geweest, maar pas zes uur mogen we de motor vanaf het krat uitpakken.
IMG_20130105_120850.jpg


En om zeven uur de pitboxen inrichten.
 
Laatst bewerkt:
_O-

Als het aan mij ligt dan rijden die Spanjolen wel wat meer door in het verkeer. :+
Maar laten we het er maar op houden dat het er in een grote stad als Barcelona vast wat heter aan toe gaat. ;)

Even een uurtje naar het circuit geweest, maar pas zes uur mogen we de motor vanaf het krat uitpakken.
[afbeelding]

En om zeven uur de pitboxen inrichten.

dach al wat is het toch stil in het r'dam topic.... 8-)
have fun WB en hou de gepoetste kant boven.
 
Laatst bewerkt:
_O-

Als het aan mij ligt dan rijden die Spanjolen wel wat meer door in het verkeer. :+
Maar laten we het er maar op houden dat het er in een grote stad als Barcelona vast wat heter aan toe gaat. ;)

Even een uurtje naar het circuit geweest, maar pas zes uur mogen we de motor vanaf het krat uitpakken.
[afbeelding]

En om zeven uur de pitboxen inrichten.
Pas om zes uur, tja, het leven valt niet mee WB ;).
Veel succes daar. En niet te veel leren, anders rij je me op CPZ helemaal zoek :/.
 
Laatst bewerkt:
Mooooooi spul Hans :9~

Materiaal niet van die hoogte maar vind het wel een mooie foto

20tqa6p.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan