ZX-10R # 29: "In De Herfst Stand"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhh word er hier ook wel eens gereden met die motors,of zijn het hier alleen maar Posers kan je nog zo,n mooie motor hebben maar als je er niet mee rijd(of je kan er niet mee rijden) ken je hem net zo goed in een glazen kastje zetten
 
Ik doe ook mee met kunst wat echt gebruikt is (KicXstart gelezen?) O-)

foto73o.jpg
 
Uhh word er hier ook wel eens gereden met die motors,of zijn het hier alleen maar Posers kan je nog zo,n mooie motor hebben maar als je er niet mee rijd(of je kan er niet mee rijden) ken je hem net zo goed in een glazen kastje zetten

Wat is dat, rijden? :+
 
Uhh word er hier ook wel eens gereden met die motors,of zijn het hier alleen maar Posers kan je nog zo,n mooie motor hebben maar als je er niet mee rijd(of je kan er niet mee rijden) ken je hem net zo goed in een glazen kastje zetten

:Y
Het weer viel vandaag iets tegen maar nog wel een ritje gedaan met een andere mf'er :] .
Foto-TJ4EZYVC-D.jpg
 
Uhh word er hier ook wel eens gereden met die motors,of zijn het hier alleen maar Posers kan je nog zo,n mooie motor hebben maar als je er niet mee rijd(of je kan er niet mee rijden) ken je hem net zo goed in een glazen kastje zetten

:Y

full
 
Goedemorgen allemaal, net wakker en ontbeten. (Boeiend :+ )
Het schijnt hier vakantie te zijn, gelukkig maar anders was het ontbijt al gesloten.
WB had eerder verwacht rond negen uur wakker te zijn. :')
Maar het is schitterend weer, strakblauwe lucht en volle zon.
Het viel me gisteren al op dat de wind gewoon warm voelt. :?

Anyway, nu eens kijken hoever het circuit is.
Schat een kwartiertje rijden. O-)

lekker hoor :P
 
dach al wat is het toch stil in het r'dam topic.... 8-)
have fun WB en hou de gepoetste kant boven.
Posten van foto`s met de tablet gaat naast de matige kwaliteit wat moeizaam via Photobucket.
Nu met een andere brower wel per stuk. O-)
Piccie van vanmiddag..

full
 
Laatst bewerkt:
Pas om zes uur, tja, het leven valt niet mee WB ;).
Veel succes daar. En niet te veel leren, anders rij je me op CPZ helemaal zoek :/.
Half negen vanavond weer vertrokken.. de Kawa was eerst nog zoek en stond bij een Duitse TRX club. :')

CPZ zou eigenlijk ZAC moeten worden he.. :+
Kan me in 2010 nog herinneren dat de snelheid er met al het verkeer op de baan weer uitging.

Ben benieuwd morgen, eindelijk training MET baankennis. :9
 
Half negen vanavond weer vertrokken.. de Kawa was eerst nog zoek en stond bij een Duitse TRX club. :')

CPZ zou eigenlijk ZAC moeten worden he.. :+
Kan me in 2010 nog herinneren dat de snelheid er met al het verkeer op de baan weer uitging.

Ben benieuwd morgen, eindelijk training MET baankennis. :9

Heel veel plezier! :] :]
 
Iemand van hier heeft deze te koop staan voor ik meen 5 tientjes. Staat ook in de te koop sectie.

Ok, ach ja deze waar ik op gereageerd had is nogal erg dicht bij m'n huis, dus denk dat dat hem wel wordt als het verder in orde is uiteraard :)

Iemand trouwens interesse in mijn huidige demper?

Is (denk ik) een ingekorte Arrow uitlaat.

Kan een db-killer in, heb ik er alleen niet bijgekregen met de koop.


564648_10151307917013972_1212459270_n.jpg
 
Uhh word er hier ook wel eens gereden met die motors,of zijn het hier alleen maar Posers kan je nog zo,n mooie motor hebben maar als je er niet mee rijd(of je kan er niet mee rijden) ken je hem net zo goed in een glazen kastje zetten
Rijd sowieso helft van het jaar woon/werk en fun en momenteel ff meer bezig met crossen, ga vanmiddag voor de 3e keer *O* Is ook rijden toch? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan