ZX-10R Deel 33 "Echte mannen rijden Kawasaki"

Status
Niet open voor verdere reacties.
sommige dingen moet je inderdaad niet bezuinigen, maar als je bij een dealer goedkope imitatie remblokken koopt is de kans ook groot dat het spul uit china komt.
Sommige van die imitatie hebben gewoon dezelfde kwaliteit als origineel.

een verhaal met loskomende blokken is gewoon een fout van de producent, maar zo kan er bij Brembo net zo eens een fout worden gemaakt.
:^

Wat kost iets werkelijk.. en deels nieuwsgierig of het wat is of rommel voor de prullebak.
Vooralsnog ziet het er goed uit qua afwerking en ze produceren onder een ISO certificaat.

Ik heb honderd dingen direct in China gekocht en daar zitten gelukkig meestal hele goede spullen tussen die niet onder doen voor OEM kwaliteit.
(en veel fabrieken produceren juist voor de diverse merk fabrikanten)

Blokjes gaan loepzuiver gemonteerd worden en met zachte voet steeds verder misbruikt worden. ;)
 
Laatst bewerkt:
:^

Wat kost iets werkelijk.. en deels nieuwsgierig of het wat is of rommel voor de prullebak.
Vooralsnog ziet het er goed uit qua afwerking en ze produceren onder een ISO certificaat.

Ik heb honderd dingen direct in China gekocht en daar zitten gelukkig meestal hele goede spullen tussen die niet onder doen voor OEM kwaliteit.
(en veel fabrieken produceren juist voor de diverse merk fabrikanten)

Blokjes gaan loepzuiver gemonteerd worden en met zachte voet steeds verder misbruikt worden. ;)

Misbruikt ?,heb zo'n ding zelfs niet eens gewoon gebruikt.Op niet een fiets in mijn leven heb ik ooit een remblok achter verwisseld.
 
Laatst bewerkt:
Woensdag met de 10 op Lelystad gereden. Klein baantje, maar wel grappig.

Ja leuk baantje :Y Hoge fun factor en een stuk beter te betalen etc. Ik zie dat jij 'm rechtsom mocht rijden, ik moest 'm de laatste keer linksom doen, niet m'n favo kant :X , maarrr wel op m'n linkerbochten kunnen oefenen :)
 
mmmm hhuu. vind deze kleurstelling toch echt mooier als de sykes replica .
En als kawa deze nu had uitgevoerd met de (mooiste) 2008/09/10 achterkant en 5000 euro goedkoper hadden gemaakt dan zagen we hem wel op de weg rijden . na 4 jaar ben ik er nog steeds geen tegengekomen das toch best wel jammer vindt ik -O- heel jammer.

Trouwens tijdens sbk heenrit op zondag de 30 ste pech gehad met mijn 10 , ik knijp door mijn koppeling heen gelukkig nog maar 10 km van huis af .
Ben uiteindelijk toch geweest , mocht de zx10r (2008 monsteredition :} ) van een maat van me mee nemen, die ging niet vanwege de regen .
van de week is hij weer gemaakt een of andere kapotte stift waar weer 1,5 week levertijd op bleek te zitten .

heb ik ook gehad stift kapot van de koppeling. alleen stond ik in engeland net van de boot af :X
full

full
 
Laatst bewerkt:
Ja die bedoelde ik . Heel die verdikking eraf .
Maar hij is weer gemaakt .
ja das echt zwaar balen als je dan in Engeland staat .

zelfde dus als bij mij :X
was op weg naar eiland Man .
gelukkig hadden we een dag speling .

bij een motorzaak hadden ze t pennetje niet ,maar monteur kon iemand die races deed met een zx10.
komt er een beer van een vent, met een doos onderdelen met een pennetje er in gelukkig .

konden we toch door naar de volgende boot *O*
 
:^

Wat kost iets werkelijk.. en deels nieuwsgierig of het wat is of rommel voor de prullebak.
Vooralsnog ziet het er goed uit qua afwerking en ze produceren onder een ISO certificaat.

_O-

Sprak laatst iemand die 3 jaar in China heeft gewerkt. Hem werd verteld dat ie het ISO9000 certificaat moeste regelen. Hij aan de slag procedures schrijven etc, en daarna wilde hij aantal vergaderingen gaan bespreken met de Chinese crew. Waarop de vraag kwam waar de vergaderingen dan over zouden gaan, dus hij 'om de ISO certificering te regelen' Krijgt ie als antwoord 'oh het ISO9000 certificaat.....hier heb je het adres daar kun je dat voor 100 dollar kopen met ons logo etc....zo gezegd zo gedaan. ;)

Niks mis mee hoor die remblokken O-)
 
Laatst nog bezig geweest met een casco van een sleepboot uit China.......... _O-
hahaha ...toppie spul hoor :X
 
Laatst bewerkt:
_O-

Sprak laatst iemand die 3 jaar in China heeft gewerkt. Hem werd verteld dat ie het ISO9000 certificaat moeste regelen. Hij aan de slag procedures schrijven etc, en daarna wilde hij aantal vergaderingen gaan bespreken met de Chinese crew. Waarop de vraag kwam waar de vergaderingen dan over zouden gaan, dus hij 'om de ISO certificering te regelen' Krijgt ie als antwoord 'oh het ISO9000 certificaat.....hier heb je het adres daar kun je dat voor 100 dollar kopen met ons logo etc....zo gezegd zo gedaan. ;)
Ik heb onder ISO gewerkt, mijn tante werkt bij het bureau zelfs.
Maar an sich zegt het niets anders dan een vaste werkwijze. :')
Niks mis mee hoor die remblokken O-)
Als jij ze niet in handen hebt blijft het gissen he.
Misschien een setje kopen en een dag op een slijpschijf uittesten? :P
 
Misbruikt ?,heb zo'n ding zelfs niet eens gewoon gebruikt.Op niet een fiets in mijn leven heb ik ooit een remblok achter verwisseld.
Ik rij als Doohan, redelijk recht op de motor, achterschijf wordt helemaal blauw van het remmen in de bocht. :+
 
Van wat ik weet is dat ze hier opnieuw gelast moeten worden.
Onder andere, ja.
Teveel ellende om op te noemen....slecht laswerk, kromgetrokken platen, verkeerde staalsoorten gebruikt, fundatie van motoren k.u.t.
Echt een ware ramp, uiteindelijk ben je nog meer kwijt om alles up to spec te krijgen dan dat je bijvoorbeeld een Damen Stan Tug had genomen.

Een sleepboot is natuurlijk wel effe wat anders dan een setje remblokken, maar voor mij geen spul uit China (wat niet onder westerse specificaties gemaakt wordt, ook al is dat ook geen garantie...)
 
Heel veel apparatuur in de tweede Maasvlakte is uit China.
Gigantische kraanvoertuigen om de schepen te lossen.
Model wolkenkrabber. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan