ZX-10R Deel 33 "Echte mannen rijden Kawasaki"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat er niet om wat de man op de werkvloer ervan vindt, maar wat de financieel directeur wil..
Affijn, hier kunnen we nog uren over blijven doorlullen, succes met de remblokken, laat zeker even weten hoe ze bevallen.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat er niet om wat de man op de werkvloer ervan vindt, maar wat de financieel directeur wil..
Affijn, hier kunnen we nog uren over blijven doorlullen, succes met de remblokken, laat zeker even weten hoe ze bevallen.
Ik hoop dat ik het nog na kan vertellen. :$
Verwacht hoogstens dat ze snel slijten, maar het zal dan ook wel vergelijkbaar zijn met andere (organische) remblokken.

En ik had onthouden dat je iets met de haven doet. Klopt toch? ;)
In ieder geval goed voor de economie al die inkomende rommel.
(totdat ze zo rijk zijn dat we daar geld moeten lenen..)
 
Klopt, ZPMC kranen.
Daar zijn ze bij de ECT en Maersk line ook al zo tevreden over.....

Mijn zwager zat bij de kustwacht als kok en kregen een nieuwe boot uit italie,was ook een compleet rampending.Afmetingen interieur klopte geen moer van en was motorisch niet mee te varen.Maar ja,was stuk goedkoper natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ivm een paar hickups van de Rapid Bike 3 aanstaande donderdag een afspraak bij de testbank. We gaan een nieuw systeem proberen. Kijken of dit het probleem oplost.
Reden voor een ander systeem is dat de hele Rapid Bike al een keer vervangen is bij het oude blok. Daarna zonder problemen gelopen. Maar de hickups zijn toch weer terug. Ik vermoed dat de overdaad aan systemen op de 10 er iets mee te maken heeft. Ik ga nu voor een iets simpeler systeem, nog relatief onbekend. Wie weet is het helemaal goed. Ik was/ben tenslotte ook een van de eerste met het Gripone traction control systeem op een straatfiets.
 
Ik hoop dat ik het nog na kan vertellen. :$
Verwacht hoogstens dat ze snel slijten, maar het zal dan ook wel vergelijkbaar zijn met andere (organische) remblokken.

En ik had onthouden dat je iets met de haven doet. Klopt toch? ;)
In ieder geval goed voor de economie al die inkomende rommel.
(totdat ze zo rijk zijn dat we daar geld moeten lenen..)
Klopt , ik rotzooi wat in de haven :)
 
Gedurende de hele tijd dat ik de gasstand boven de 80% heb. Zodra ik terugdraai, heeft hij het normale vermogen wat je bij 80% gas hebt. Geef je meer gas, dan houdt hij in.
Geen foutmelding qua EFI.


99% brandstofpomp! Als je hem op de bank hebt, kijk dan of je een aftakking kunt maken om de druk te meten
 
Ha Arnold,

Zou natuurlijk goed kunnen. De pomp is niet vervangen met het nieuwe blok.
Wat me wel verbaast is dat het vermogen voelbaar verminderd. Je zou zeggen dat de pomp niet meer kan leveren als .. bar, maar niet dat hij terugvalt als er meer gevraagd wordt. Zodra de gasstand naar minder dan 80% gaat, springt hij weer vooruit...

Iemand nog een reserve brandstofpomp liggen? Dan neem ik deze graag over vóór aanstaande donderdag. Mocht het daaraan liggen kan ik hem meteen wisselen!

Groeten,

Peter.
 
Gedurende de hele tijd dat ik de gasstand boven de 80% heb. Zodra ik terugdraai, heeft hij het normale vermogen wat je bij 80% gas hebt. Geef je meer gas, dan houdt hij in.
Geen foutmelding qua EFI.

ok dan is het mijn ingeving niet.
Dacht dat je inhouden van halve secondes had, dan kon het ook de bak zijn.
Maar das dus niet zo.
 
't is "iets" opgeknapkt, maar blijven veel kabeltjes -O-

full
 
Hallo mannen (en vrouwen?)

volgend weekend niets te doen? jullie zijn van harte welkom de 25ste .... misschien gelijk een ZX10R meeting?

10177457_551721628276539_2932880397192312813_n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan