ZX7-aRnold
MF veteraan
Volgens mij heeft R&G die in het programma.
maar als ik zie wat ze kosten ga ik ze denk ik zelf maar maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heeft R&G die in het programma.
Zo, iedereen staat er weer in. Zijn er ook nog (ex-)leden die er uit willen/moeten?
Goed bezig, Peter!Zo, iedereen staat er weer in. Zijn er ook nog (ex-)leden die er uit willen/moeten?
Maar dan ook voor het 04/05 model maken hè
maar als ik zie wat ze kosten ga ik ze denk ik zelf maar maken
Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:
Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed
Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.
Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:
Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed
Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.
Arnold de warme-carbon-bakkervoor de teen-beschermer-carbon-dingetjes-bestellers, van het weekend ga ik weer bakken, zullen waarschijnlijk dinsdag verstuurd worden
Dan moet je nu eigenlijk alle (extra) electronica eraf slopen. Als je dan nog hard kan gaan, dan kan je echt goed rijden .Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:
Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed
Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.
[afbeelding]
ik heb er deze op zitten , maar nu het er toch over gaat , ik vind die carbonnen pads mooier .
dus ik ga ze ook maar bestellen denk , ze zijn idd duur , maar ach
Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:
Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed
Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.
Dan ben ik ook dik tevreden, de mijne perst er op de bank bij Mile 176 pk uit.
('08, volledig open systeem, pcv en k&n filter)
Present!
Peter: Helemaal fantastisch, ik zeg mooi laten staan
Ik heb overigens totaal geen idee wat mijn fiets er op een fatsoenlijke bank uitperst, maar een wheelie op het gas in de 2e versnelling? Zelfs met verkorte tandwiel verhoudingen? Nuh uh
ik had gedacht om donderdag 15 mei op zolder te gaan rijden
[afbeelding]
ik heb er deze op zitten , maar nu het er toch over gaat , ik vind die carbonnen pads mooier .
dus ik ga ze ook maar bestellen denk , ze zijn idd duur , maar ach