ZX-10R Deel 33 "Echte mannen rijden Kawasaki"

Status
Niet open voor verdere reacties.
v500_a7f0d7e0b76650f946a78ebafa0157c4_27619220.jpg

ik heb er deze op zitten , maar nu het er toch over gaat , ik vind die carbonnen pads mooier .
dus ik ga ze ook maar bestellen denk , ze zijn idd duur , maar ach :P
 
Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:

Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed :P

Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.
 
Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:

Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed :P

Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.
*O*
 
Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:

Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed :P

Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.

Dan ga je die anti-wheely setting vast veel gebruiken })

Dan ben ik toch wel is benieuwd wat de mijne dan op zijn bank zou hebben... want ik had ongeveer net zoveel als een 10 van de "vorige" generatie op de zelfde bank met de zelfde aanpassingen..... was wel op de bekende "bonus" bank :+
 
Laatst bewerkt:
voor de teen-beschermer-carbon-dingetjes-bestellers, van het weekend ga ik weer bakken, zullen waarschijnlijk dinsdag verstuurd worden ;)
 
jeetje zie ik mojn foto's in de OP en merk ik op dat de ik hem al weer 5 jaar heb.

tijd voor een nieuw plaatje

binnenkort maar eens maken
 
Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:

Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed :P

Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.
Dan moet je nu eigenlijk alle (extra) electronica eraf slopen. Als je dan nog hard kan gaan, dan kan je echt goed rijden ;) *D .
 
Dan ben ik ook dik tevreden, de mijne perst er op de bank bij Mile 176 pk uit.
('08, volledig open systeem, pcv en k&n filter)
 
Present! :)

Peter: Helemaal fantastisch, ik zeg mooi laten staan :P :+

Ik heb overigens totaal geen idee wat mijn fiets er op een fatsoenlijke bank uitperst, maar een wheelie op het gas in de 2e versnelling? Zelfs met verkorte tandwiel verhoudingen? Nuh uh :N
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
ik heb er deze op zitten , maar nu het er toch over gaat , ik vind die carbonnen pads mooier .
dus ik ga ze ook maar bestellen denk , ze zijn idd duur , maar ach :P

zijn niet zo duur dacht ik, had een website gevonden met die dingen, maar of het nu carbon is weet ik niet meer, zal het eens opsturen.
 
Voor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:

Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed :P

Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.


Mijn 10 had 190 pk bij Pajic aan t achterwiel.
189 pk bij Powerpoint in Tiel
 
Dan ben ik ook dik tevreden, de mijne perst er op de bank bij Mile 176 pk uit.
('08, volledig open systeem, pcv en k&n filter)


Om de discussie over verschillende banken is lekker aan te wakkeren :+ ...... jij had bij Frederiks toch ver hetzelfde aan PK`s ;)
 
Present! :)

Peter: Helemaal fantastisch, ik zeg mooi laten staan :P :+

Ik heb overigens totaal geen idee wat mijn fiets er op een fatsoenlijke bank uitperst, maar een wheelie op het gas in de 2e versnelling? Zelfs met verkorte tandwiel verhoudingen? Nuh uh :N

komt omdat de '08 een heel ander rijwiel gedeelte heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan