Speedwobble
MF veteraan
- 18 mei 2010
- 1.612
- 29
Klopt, bij Frederiks gaf hij 177,8. Te verwaarlozen verschil dus.Om de discussie over verschillende banken is lekker aan te wakkeren ...... jij had bij Frederiks toch ver hetzelfde aan PK`s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, bij Frederiks gaf hij 177,8. Te verwaarlozen verschil dus.Om de discussie over verschillende banken is lekker aan te wakkeren ...... jij had bij Frederiks toch ver hetzelfde aan PK`s
Klopt, bij Frederiks gaf hij 177,8. Te verwaarlozen verschil dus.
Die bank van Ruud is gewoon goed. En ook al mocht die bank wat optimistisch zijn ( veeeeel leuker dan pessimistisch trouwens) , lekker belangrijk, de man weet wel hoe je een motorfiets moet afstellen !
[afbeelding]
ik heb er deze op zitten , maar nu het er toch over gaat , ik vind die carbonnen pads mooier .
dus ik ga ze ook maar bestellen denk , ze zijn idd duur , maar ach
Heb zo ook net besteld, die RG tanksliders. Let wel op dat er 2 soorten zijn! , eentje indien je een "Ninja" sticker op je tank hebt en eentje indien je "Kawasaki" op je tank hebt
goed bezigVoor de mensen die nog iets meer over het resultaat van de tuning willen weten:
Ik sprak Mile net nog even. De 170 pk uit mijn blok is volgens Mile echt heel veel, ze waren er zelf positief verbaasd over.
Een nieuwe R1 en een ZX10R van de vorige generatie doen even veel op zijn bank.
De allernieuwste ZX10R en de S1000RR zitten op zijn bank ongeveer op 184 PK. Dus maar 14 PK ten opzichte van het moderne geweld, nou, dat maak ik met mijn gewicht wel goed
Tijdens de tuning zijn er veel foto's gemaakt. Volgende week krijg ik alle foto's en zal ik er ook een paar met jullie delen.
weet niet hoe positief de bank van goedhart is , maar ik denk dat ik van het voorjaar ook ff bij pajic langsgaatMijn 10 had 190 pk bij Pajic aan t achterwiel.
189 pk bij Powerpoint in Tiel
@ Peter ,
ik zag dat jij met de Diablo rosso corsa rijdt ... wat zijn jou ervaringen met die band , straat en circuit ?
Present!
Peter: Helemaal fantastisch, ik zeg mooi laten staan
Ik heb overigens totaal geen idee wat mijn fiets er op een fatsoenlijke bank uitperst, maar een wheelie op het gas in de 2e versnelling? Zelfs met verkorte tandwiel verhoudingen? Nuh uh
Dat is open uitlaten zeker
Ohja en laat ik duidelijk zijn dat een PK-discussie zinloos is. Het blijft appels met peren vergelijken en op het forum kom je er nooit uit omdat je teveel factoren niet weet om te zien of je een eerlijk vergelijk gemaakt.
Ooit heb ik daarvoor een hele dag bij Biggelaar gestaan om allerlei motoren achter elkaar over de testbank heen te jagen en alle factoren mee te nemen. Dan kun je een redelijk vergelijk maken en zie je dat er enorme verschillen kunnen zijn. Is nog wel een artikeltje over geschreven op Motorfreaks destijds.
Totaal geen probleem mee, ik heb toen één keer op die van MisterIT gereden.
En toen was het onverwacht in de 2 met gas erop al.
Met orginele vertanding.
jeetje zie ik mojn foto's in de OP en merk ik op dat de ik hem al weer 5 jaar heb.
tijd voor een nieuw plaatje
binnenkort maar eens maken
ik heb vorig jaar de mijne tijdens een open dag bij divmo ook een keer op de bank gehad , volgens hiltech stond hij perfect afgesteld .Dat is echt ziek veel zeg. Ongelooflijk. Hoe moet dat wel niet tekeergaan
Hier een uitdraai van mijn Kawa, in vergelijking met een paar andere motoren:
[~[url="http/imagizer.imageshack.us/v2/xq90/4/5hhc.jpg"]afbeelding~][/URL]
De groene lijn is een run in de 4e versnelling. De blauwe lijn is een run waarbij wordt doorgeschakeld van de 2e tot aan de 6e versnelling. In de 4e versnelling is inderdaad 180,7 pk gemeten.ik heb vorig jaar de mijne tijdens een open dag bij divmo ook een keer op de bank gehad , volgens hiltech stond hij perfect afgesteld .
maar om eerlijk te zijn snap ik geen hout van die grafiek .
[afbeelding]
volgens mij zie ik 180,7 pk staan tussen allerlei cijfers .
laat hem bij michel ook wel een keer gillenDaar klopt geen barst van, die bank van Goedhart.
Verzint er zomaar 20 pk bij.
Ohja en laat ik duidelijk zijn dat een PK-discussie zinloos is. Het blijft appels met peren vergelijken en op het forum kom je er nooit uit omdat je teveel factoren niet weet om te zien of je een eerlijk vergelijk gemaakt.
Ooit heb ik daarvoor een hele dag bij Biggelaar gestaan om allerlei motoren achter elkaar over de testbank heen te jagen en alle factoren mee te nemen. Dan kun je een redelijk vergelijk maken en zie je dat er enorme verschillen kunnen zijn. Is nog wel een artikeltje over geschreven op Motorfreaks destijds.
Oke .weer wat wijzer.De groene lijn is een run in de 4e versnelling. De blauwe lijn is een run waarbij wordt doorgeschakeld van de 2e tot aan de 6e versnelling. In de 4e versnelling is inderdaad 180,7 pk gemeten.
In de onderste grafiek zie je de lucht/brandstof verhouding voor beide runs.