ZX-12R topic '' Deel 4 ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

@dr. kawa:Voor het bowl/winter-uitje kunnen wij alle data's die Zagetta heeft genoemd, het maakt voor ons niets uit of het een vrijdag of zaterdag avond is.

@ gewse: Ik heb even niet opgelet hoor, maar heb je je rose papiertje alweer terug???

@HPJ: Ik heb inderdaad een twee uur lange rit gemaakt in de duinen/bossen van Castricum, heb er ruim de hele week van kunnen na genieten :X
Maar het was super *O* na anderhalf jaar niet gereden te hebben, regenen niet normaal meer, tot op mijn ondergoed drijf nat *D , maar dat kon de pret niet drukken.
En...... jij hebt ook een nieuwe "bij" rijdster?????

:W
 
:W
@ gewse: Ik heb even niet opgelet hoor, maar heb je je rose papiertje alweer terug???
:W

Ja ik heb m'n roze 'papiertje' alweer terug.
Maandag heb ik hem opgehaald. En wat er als notitie bij de rechtbank erbij stond was een overtreding van 65-69km/h te hard.
Dus dat wordt zo'n 520 eurootjes.. of ze moeten dit jaar alweer een verhoging hebben gehad.

Dus die post krijg ik dan weer van het CJIB waarschijnlijk... en dan wil ik toch eerst even al het papierwerk te pakken krijgen voordat ik denk over betalen. Want ik heb nog steeds geen proces verbaal gezien of kunnen inkijken.
Bij staandehouding werd mij verteld dat ik gecorrigeerd 75 te hard reed. En nu ligt er bij de rechtbank een notitie 65-69 te hard :S
Goed. 70+ te hard is 4 maanden rijbewijs kwijt.. en dit niet. Maar toch vind ik het allemaal maar erg vaag.
 
Maar ja, waar moet je ze kwijt ! Zal ik wel weer moeten uitzoeken. Puzzelen gaat de laatste tijd steeds beter.

Ha die joop, ga je voor mijn puzzelen, hij zal toch eerst open moeten, en wanneer heb jij tijd dan. _O-

Zal eerst wel even zelf kijken, heb er namelijk een stripboek van.

Als je de hevels er in propt, zal hij het toch wel doen.


Het zal wel zo leuk zijn als de vaste groep [forum] toch allemaal op een datum kunnen. [bowlen eten]
Februari is te kort dag denk ik, vanwege het regelen, voorin april zou nog kunnen. :Y
 
Ha die joop, ga je voor mijn puzzelen, hij zal toch eerst open moeten, en wanneer heb jij tijd dan. _O-

Zal eerst wel even zelf kijken, heb er namelijk een stripboek van.

Als je de hevels er in propt, zal hij het toch wel doen.


Het zal wel zo leuk zijn als de vaste groep [forum] toch allemaal op een datum kunnen. [bowlen eten]
Februari is te kort dag denk ik, vanwege het regelen, voorin april zou nog kunnen. :Y


je wou hpj toch niet echt meenemen _O- _O- _O-



:W


(hpj je mag maar één vrouw meenemen....)
 
Laatst bewerkt:
je wou hpj toch niet echt meenemen _O- _O- _O-

:W

(hpj je mag maar één vrouw meenemen....)
ik verwachtte eigenlijk al een reaktie als "OK, bowlen en etentje doe ik met mijn partner, dus het weekend in de Eifel is met mijn vriendin ?" ;)

Ja ik heb m'n roze 'papiertje' alweer terug.
Maandag heb ik hem opgehaald. En wat er als notitie bij de rechtbank erbij stond was een overtreding van 65-69km/h te hard.
Dus dat wordt zo'n 520 eurootjes.. of ze moeten dit jaar alweer een verhoging hebben gehad.
Ik zat vorig jaar een treetje hoger in de tabel en was 560 kwijt ... ;(
Ik was destijds op de film gezet, bij jou is het iets anders maar als oom agent eigenlijk +75 constateert en je krijgt een boete voor een tree lager ... dan kan ik je al voorspellen wat een kantonrechter gaat zeggen als je het aanvecht;
'Een beëdigd ambtenaar heeft +75 na correctie vastgesteld en er wordt u slechts 65-69 aanrekend, en toch bent u van mening dat u niet correct wordt behandeld ?'
Vergeet niet - het staat de kantonrechter vrij om jou alsnog voor +75 te laten dokken.
Jouw woord tegen dat van een agent maakt geen kans in de rechtbank. (Ik heb er al eens gestaan dus geloof me maar .. ) :(
Ik zou zeggen; kiezen op elkaar zetten en aftikken die boete, dan ben je ervan af.

Overtredingen boven +30 te hard worden wel geregistreerd, dus bij herhaling binnen 3 jaar telt dat mee bij de beoordeling door de OvJ als je weer eens rustig boven de 180 km/u cruised op je ZX12R ..

Ik kreeg binnen een jaar na mijn 10 dagen invordering een bekeuring van +35 binnen van het CJIB zonder boetebedrag maar met brief; ik moest eerst de bestuurder bekend maken en daarna zou ik horen of het een boete of een oproep voor de rechtbank zou worden. Gelukkig was ik dat niet O-) maar een verre kennis van mij uit Amerika waarvan ik dus netjes de adresgegevens heb ingevuld. Sindsdien is het al een paar maanden stilgebleven vanuit het CJIB .. hopelijk blijft dat zo.
 
Ha die joop, ga je voor mijn puzzelen, hij zal toch eerst open moeten, en wanneer heb jij tijd dan. _O-

Zal eerst wel even zelf kijken, heb er namelijk een stripboek van.

Als je de hevels er in propt, zal hij het toch wel doen.


Het zal wel zo leuk zijn als de vaste groep [forum] toch allemaal op een datum kunnen. [bowlen eten]
Februari is te kort dag denk ik, vanwege het regelen, voorin april zou nog kunnen. :Y

Ik hoop volgende week. Moet eerst wat wieltjes wisselen en oliepeilen. ( en het zal wel erg koud zijn / wordt '( slecht weer. En ik heb nog een ander japans koffiezetapparaat die er ook niet veel zin in heeft. Maar jij, bent als 2e aan de beurt. Helaas is no: 1 zondag a.s. Ga alvast je stripopdracht maar lezen. Tip: neem alleen wel het juiste boek.
Dus niet het boek waar je oefeningen in staan waarvoor je die paal midden in je hut hebt gezet
 
Laatst bewerkt:
Oh.. gelukkig Gewse, dat je hem weer terug hebt, maar wel balen van de boete B|

Ik wordt ook altijd erg pissig van zo'n TV programma bv. "weg misbruikers" :(
De volg/politie auto moet zelf meestal zulke gevaarlijke capriolen uithalen, voordat ze des bestreffende persoon willen/kunnen aanhouden en dan uit eindelijk een rijbewijs in beslag kunnen nemen of art.5 kunnen uitschrijven :N :N B|

Maar ik geef dr.kawa wel gelijk, met wat zo'n rechter zal gaan zeggen. Je kan beter je mond houden, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden........

Succes met de afronding ervan, gelukkig kan je nu wel mee bowlen *O*

Het vaste clubje moet wel mee gaan bowlen hoor !!!!!!!!!! *O* Gezellig *O* !!!!!!!!!

:W
 
Oh.. gelukkig Gewse, dat je hem weer terug hebt, maar wel balen van de boete B|

Ik wordt ook altijd erg pissig van zo'n TV programma bv. "weg misbruikers" :(
De volg/politie auto moet zelf meestal zulke gevaarlijke capriolen uithalen, voordat ze des bestreffende persoon willen/kunnen aanhouden en dan uit eindelijk een rijbewijs in beslag kunnen nemen of art.5 kunnen uitschrijven :N :N B|

Maar ik geef dr.kawa wel gelijk, met wat zo'n rechter zal gaan zeggen. Je kan beter je mond houden, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden........

Succes met de afronding ervan, gelukkig kan je nu wel mee bowlen *O*

Het vaste clubje moet wel mee gaan bowlen hoor !!!!!!!!!! *O* Gezellig *O* !!!!!!!!!

:W
Kijk - het enthousiasme van Suzinki is duidelijk !
Leuk dat je eindelijk terug bent van de Mac ... :P

Tja - die TV programma's; daar gaat het toch enkel om sensatie en die bedenken ze er zelf wel bij; rijd er iemand met 130 de camerawagen voorbij dan zegt die krullenbol al snel "de politie moest alles op alles zetten om deze wegpiraat bij te houden; blijkbaar is de bestuurder levensmoe want hij jaagt met zeer hoge snelheid over de snelweg ... blablabla."
Het blijft irritant, en toch kijk ik af en toe ... :X
Leuk plaatje van Koos Spee met zijn getrainde papegaai:

full


_O-

Ik zal morgen eens een overzichtje plaatsen van datums voor bowlen/etentje, misschien kunnen we dan iets gaan kiezen - ik heb er zin in ! :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Tja of ik er tegenin ga weet ik ook nog niet.
Ik wil wel het proces verbaal zien, wat daar instaat mbt hoe hij mijn snelheid heeft gemeten.
Die heb ik namelijk nooit gehad en was ook bij de rechtbank niet beschikaar.

En als dat PV nooit gemaakt is.... dan ga ik het dus wel aanvechten natuurlijk, omdat er dan niet eens een beedigde verklaring is gemaakt door de agent.. en is er dus eigenlijk ook geen overtreding geweest. Maar dat is dus even afwachten.
 
Maar ik geef dr.kawa wel gelijk, met wat zo'n rechter zal gaan zeggen. Je kan beter je mond houden, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden........

:W

Het is voor Suzinki te hopen dat zij nooit voor de rechter zich moet verantwoorden. :N :N
want dan mag Kawaramon haar mond wel met ducktape dicht plakken :X :X :X _O- _O-
 
Hallo allemaal,

Ik heb vorig jaar een zx12r gekocht uit 2000 met 4500 km op de teller, heb er nu 11.000km mee gereden. De banden zijn volgens mij ook uit 2000.
Is het vertstandig om de banden te vernieuwen ? omdat ze ondertussen toch al 8 jaar oud zijn.
Wat voor een merk en type banden rijden jullie mee, en wat zijn de ervaringen ?

Groeten,

Ron
 
Hallo allemaal,

Ik heb vorig jaar een zx12r gekocht uit 2000 met 4500 km op de teller, heb er nu 11.000km mee gereden. De banden zijn volgens mij ook uit 2000.
Is het vertstandig om de banden te vernieuwen ? omdat ze ondertussen toch al 8 jaar oud zijn.
Wat voor een merk en type banden rijden jullie mee, en wat zijn de ervaringen ?

Groeten,

Ron

Je hebt al 15.500km met dezelfde banden gedaan? FYI: het gas zit aan de rechterkant :+
Geintje. Vernieuwen die handel zou ik zeggen. :Y
 
haha, nee hoor: in totaal 11000km.

Dit is wel de snelste motor die ik ooit heb gehad, de vorige was een Z1000 uit 1978.
 
haha, nee hoor: in totaal 11000km.

Dit is wel de snelste motor die ik ooit heb gehad, de vorige was een Z1000 uit 1978.

Op de eerste plaats welkom hier en wat je bandenvraag betreft zijn de meeste heel tevreden met de Michelin pilot power 2 ct.
Het is geen band die 11.000 km meegaat (knap hoor) maar wel een heel betrouwbare en plaats eens een foto van je bike.
Als je nog vragen hebt horen we het graag.

:W Zagetta
 
Ziet er goed uit Ron en ik heb je foto al op pagina 1 gezet

:W Zagetta

Ps een wphb heb ik ook eventueel te koop. :Y
 
Laatst bewerkt:
Lieve mede-12-ers,

ik moet mij excuseren voor het feit dat ik nog steeds geen foto van mijn aanwinst heb kunnen posten. De reden hiervoor is waarschijnlijk dat ik hem nog niet helemaal af en daarmee foto-waardig vind. Daarom ben ik op zoek naar een aantal onderdelen om mijn vriend (model 2003 golden-black) mee uit te rusten.
Omdat ik al dagen op internet en ook op de beurs heb gezocht naar de juiste parts, vraag ik jullie om hulp. Waar kan ik terrecht voor de volgende zaken (liefst via internet te bestellen):

-Duozitcover (evt. in pearl mystic black);
-Wheelhugger (idem in pearl mystic black);
-Tankpad icm. Tankcappad (mogelijk met gouden tint als match met de gouden parts);
-donkere, hogere kuipruit.

Een volgende vraag (excuses hiervoor, weet dat het met mijn forum-status EIGENLIJK niet verantwoord is) zou betrekking hebben op een nieuwe achterband. Ik hoorde dat men hier zeer te spreken is over de Michelin 2ct. Deze band lijkt mij ook een topper, temeer omdat veel bandenleveranciers geen 200-maten produceren. Ik wil geen oproep doen tot discussie, maar een kleine uiteenzetting van de mogelijkheden zou geweldig zijn.

Tot slot wil ik aangeven dat ik graag een keer andere 12-rijders wil ontmoeten tijdens meetings of andere "bijeenkomsten", dus jullie zijn gewaarschuwd. :-P


Bij voorbaat dank voor de ondersteuning, deze zal oprecht worden ontvangen :Y

Groet Rotter21
 
Allereerst welkom Rotter21, ik zag maanden geleden al dat je bezig was met je keuze maar toen was het langere tijd stil.
Als je onderdelen nodig hebt kijkt dan op www.marktplaats.nl of op www.ebay.de en voor een verhoogde kuipruit hebt je verschillende merken maar de mijne is van Puig gehaald bij www.louis.de voor 59,95.
Banden zijn een verhaal apart, ik heb zelf met Avon gereden 200 breed maar nu met MPP 190 breed en dat is een heel verschil maar jij zit ook vlak bij de duitse grens dus wat je ook beslist kijk eerst even in duitsland voor de prijs (is goedkoper).
En je bent altijd welkom als we een treffen hebben.

:W Zagetta

full
 
Hallo dr. kawa, ze hebben me weer weg gestuurd naar huis van de mac , wel 10kg aan gekomen, maar dat rijden we er wel weer af................
Jij begrijpt me met die progaramma's, ze halen het bloed onder je nagels vandaan :X
ik ga meestal wel wat anders doen :)

Oh ja Ed/1150RT,
Bij rechtvaardigheid is ducktape dan alleen niet voldoende :N

Hallo Rotter21 en Ron zx12, welkom hier in het gezellige topic *O*
Megameeting is 18 mei, zou leuk zijn als jullie ook je motor komen showen *D
En hou het topic in de gaten, er wordt wel meer afgesproken :]

:W
 
Lieve mede-12-ers,

Waar kan ik terrecht voor de volgende zaken (liefst via internet te bestellen):

-Duozitcover (evt. in pearl mystic black);
-Wheelhugger (idem in pearl mystic black);
-Tankpad icm. Tankcappad (mogelijk met gouden tint als match met de gouden parts);
-donkere, hogere kuipruit.

Een volgende vraag (excuses hiervoor, weet dat het met mijn forum-status EIGENLIJK niet verantwoord is) zou betrekking hebben op een nieuwe achterband. Ik hoorde dat men hier zeer te spreken is over de Michelin 2ct. Deze band lijkt mij ook een topper, temeer omdat veel bandenleveranciers geen 200-maten produceren. Ik wil geen oproep doen tot discussie, maar een kleine uiteenzetting van de mogelijkheden zou geweldig zijn.

Tot slot wil ik aangeven dat ik graag een keer andere 12-rijders wil ontmoeten tijdens meetings of andere "bijeenkomsten", dus jullie zijn gewaarschuwd. :-P

Bij voorbaat dank voor de ondersteuning, deze zal oprecht worden ontvangen :Y

Groet Rotter21
Hoi en welkom op het 12 topic !

ik heb een paar linkjes voor je:
motorcycle gallery - unique motorcycle parts and accessories for the track and street from beanos-nuts - M H Products >>
http://www.sp12.com
POLO Motorrad ▷ Motorradbekleidung und Motorradzubehör
Jaws Motorcycles and Motorcycle parts supplys Kawasaki ZX12
http://www.bikes-unlimited.co.uk/kawasaki.htm
Motorkleding, helmen en accessoires voor motorfietsen en motorscooters | Motozoom

ook leuk leesvoer:
http://www.kawabeest.tk })

Wat banden betreft; zoveel mensen - zoveel meningen !
De bekende merken leveren allemaal goed materiaal, de vraag is meer of je naar een 190 band wilt overstappen of bij 200 blijft. Van iedereen die er eens een 190 op heeft gelegd heb ik er nooit eentje terug zien gaan naar 200, dus dat zegt genoeg.
Een 190 band is één van de beste opfrisbeurten voor de 12 die ik ken (hoewel - verstelbare Pazzo koppeling/remhendels, te koop via de link van beanos, zijn ook top!)

Veel succes en tot ziens :]

full
 
Laatst bewerkt:
*O* Allereerst welkom mannen op het forum. *O*

Gisteren eerste dag geweest op de motorbeurs Utrecht.
We zijn er lang geweest, 11.00- 17.00 maar ben geen andere forum genoten tegen gekomen, :? wel m`n zwager, terwijl wij nooit afspreken, dus het was weer gezellig met z`n drieën :Y

Waren niet veel zx12 motors op de beurs, of ik moet ze gemist hebben.

Wel heb ik een goedkoop helmpie gescoord.

Heb lopen zoeken naar een versnellingsindicator met plug en play systeem, maar dat heb ik niet kunnen vinden, zondag weer een kans. :Y
full
 
Schande Lawson volgende keer beter opletten, op de eerste plaats was ik er ook en heb Ivo & Henrieke ook gesproken die vertelde dat jij met grote snelheid voorbij kwam vliegen.
Op de tweede plaats stond mijn motor er ook en twee rijen verder zag ik een groene staan dus met andere woorden je ogen worden slecht maar dat zal de leeftijd zijn. _O- we nemen je dat niet kwalijk hoor.

:W Zagetta
 
Schande Lawson volgende keer beter opletten, op de eerste plaats was ik er ook en heb Ivo & Henrieke ook gesproken die vertelde dat jij met grote snelheid voorbij kwam vliegen.
Op de tweede plaats stond mijn motor er ook en twee rijen verder zag ik een groene staan dus met andere woorden je ogen worden slecht maar dat zal de leeftijd zijn. _O- we nemen je dat niet kwalijk hoor.

:W Zagetta

Kom nou toch zeg, mijn ogen waren wijd open met al dat schoons om mijn heen. [dames met strakke pakjes] :Y :Y

Je had op z`n minst de hele dag op de KAWA stand kunnen wachten tot ik langs zou komen, wij zijn er 3 keer geweest.

Vorig jaar waren jullie ook op vrijdag op de beurs, en heb jullie toen ook gemist. ;(
Volgens mijn schuilen jullie je op :? als ik langs kom, jullie negeren mij toch niet, daar ben ik veels te aardig voor.

Ben via de achterdeur binnen gekomen, daar stonden geen motoren toen.
En als IVO mij gezien had, zou hij mij toch wel even in kunnen halen, hij zal wel lopen zoals hij rijd. _O- :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan