ZX10R Deel 35 "Een H2 is nog geen ZX10R"

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee... ik ben uit de OP geflikkerd :( .. :N

Mag ik er weer in :-D ?!

414942_304621106276990_128549957_o.jpg


1425636_745737662165330_7518147191583855234_n.jpg
 
Ik heb vandaag de Kawasaki onder handen genomen:

full


full


full


Nog niet 100% tevreden, maar het kan er mee door. Het weer is niet ideaal om te gaan poetsen.

De achterband van de ZX10 is aan vervanging toe. Welk merk raden jullie aan? Ik heb zelf goede ervaringen met de Bridgestone S20 en de Dunlop Sportsmart 2. Er zitten nu Diablo Rosso's onder. Ducatizaltbommel heeft nu 40% korting op een setje Pirelli's dus dat is wel verleidelijk. Een setje banden excl. montage kost dan ongeveer 140 euro.
 
Ik heb vandaag de Kawasaki onder handen genomen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog niet 100% tevreden, maar het kan er mee door. Het weer is niet ideaal om te gaan poetsen.

De achterband van de ZX10 is aan vervanging toe. Welk merk raden jullie aan? Ik heb zelf goede ervaringen met de Bridgestone S20 en de Dunlop Sportsmart 2. Er zitten nu Diablo Rosso's onder. Ducatizaltbommel heeft nu 40% korting op een setje Pirelli's dus dat is wel verleidelijk. Een setje banden excl. montage kost dan ongeveer 140 euro.
Rij sinds een poos op Supercorsa's
Ik wil ook eigenlijk niks anders meer :P
 
Ik heb vandaag de Kawasaki onder handen genomen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog niet 100% tevreden, maar het kan er mee door. Het weer is niet ideaal om te gaan poetsen.

De achterband van de ZX10 is aan vervanging toe. Welk merk raden jullie aan? Ik heb zelf goede ervaringen met de Bridgestone S20 en de Dunlop Sportsmart 2. Er zitten nu Diablo Rosso's onder. Ducatizaltbommel heeft nu 40% korting op een setje Pirelli's dus dat is wel verleidelijk. Een setje banden excl. montage kost dan ongeveer 140 euro.

Shinyyyyyy

Pirelli is prima en 40% korting is nog primarder.. :P
 
Ik heb vandaag de Kawasaki onder handen genomen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog niet 100% tevreden, maar het kan er mee door. Het weer is niet ideaal om te gaan poetsen.

De achterband van de ZX10 is aan vervanging toe. Welk merk raden jullie aan? Ik heb zelf goede ervaringen met de Bridgestone S20 en de Dunlop Sportsmart 2. Er zitten nu Diablo Rosso's onder. Ducatizaltbommel heeft nu 40% korting op een setje Pirelli's dus dat is wel verleidelijk. Een setje banden excl. montage kost dan ongeveer 140 euro.

je moet het wel goed doen.

Poetsen
Foto550-R3F83LLZ.jpg


en poetsen
Foto550-ZXCFLVMC.jpg


:+

Dunlop blijken het goed op straat te doen niet veel ervaring, heb nu Michelin op straat fiets bevalt goed.
 
Banden is erg persoonlijk en er is geen beste band voor iedereen. Gaat er vooral om hoe je rijdt en in welke omstandigheden. Maar de Pirelli's die je opnoemt hebben zich reeds bewezen en zul je geen miskoop doen. Zolang je er geen Heidenau K34 of iets onder legt zal het wel goed komen.
 
Hiervoor had ik PP road. Weg goede banden. Ik reed ook veel woon werk met wel eens een buitje en goede grip. Nu liggen er nieuwe PP 2CT onder, maar daar is de gladde laag amper vanaf dus ik zou het niet durven zeggen hoe die zijn
 
Ik heb vandaag de Kawasaki onder handen genomen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog niet 100% tevreden, maar het kan er mee door. Het weer is niet ideaal om te gaan poetsen.

De achterband van de ZX10 is aan vervanging toe. Welk merk raden jullie aan? Ik heb zelf goede ervaringen met de Bridgestone S20 en de Dunlop Sportsmart 2. Er zitten nu Diablo Rosso's onder. Ducatizaltbommel heeft nu 40% korting op een setje Pirelli's dus dat is wel verleidelijk. Een setje banden excl. montage kost dan ongeveer 140 euro.

lever mij ff 2 setjes diablo rosso corsa 120/70 - 190/55 voor € 140 / set
bezorgkosten hoor ik dan wel
 
lever mij ff 2 setjes diablo rosso corsa 120/70 - 190/55 voor € 140 / set
bezorgkosten hoor ik dan wel

Denk dat hij 240 euro bedoeld.

Setje Rossa Corsa kost op oponeo.nl in 120/70 & 200/55, 250 euro. 30 euro voor erop leggen ben je voor 280 euro klaar. Heb ze net besteld.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgennnnn lui :W

geen nieuwe foto van mij in de OP.
Motor staat in de garage te wachten op een poetsbeurt maar komt er waarschijnlijk niet meer uit voor een ritje :N
Mij te koud onderhand.

OP kan nog wat verder aangepast worden toch ? zie namen staan die ik het afgelopen topic niet meer gezien heb :?
 
Laatst bewerkt:
Pirelli altijd goed voor sportief straatgebruik en mooi weer rijden!
Dunlop in het geval van de GP racer een super band maar rare "bar" waardes voor op straat en circuit. Is even wennen maar te doen en een hele fijne band gebleken op de s1000rr. Wel akelig duur B|

Maar zoals gezegd... Een band is voor iedereen weer anders... Rij je alle weertypes of alleen mooi weer, af en toe een dagje assen tussendoor, woon/werk km... enz...

Succes met de zoektocht in het door de bomen het bos niet meer zien zwarterubber wereldje..
 
Beste ZX10Rers, hier ben ik weer!
Zojuist mijn verzekering aan de lijn gehad. 1/3e van mijn schade is al gestort op mijn rekening. Het gaat om helm- en kledingschade. Nu wacht ik op motorschade bedrag. Verder is het nog een vraagteken wat de tegenpartij voor mij kan betekenen met de kosten van een huurmotor sinds de 1ste! Als ze het vergoeden krijg ik 75% voor een x aantal dagen, dus het is ook nog eens onzeker of ze die 3 weken gaan vergoeden of een week of 2... Who knows.

Zojuist Goedhart aan de lijn gehad, de ZX10R ga ik nog voor een snelle proefrit nemen en dan zal ik het inruil voor mijn Z750 en 5,900 (!!!) meenemen. De verzekeringsgeld laat op zich wachten maar ik ga vanuit dat alles binnen 1 maand is opgelost.

Nu nog kijken of de ZX10R gelijk de garage ingaat of dat ik er nog mee blijf rijden, want vanaf volgende week wordt het wat minder qua weer...
 
lever mij ff 2 setjes diablo rosso corsa 120/70 - 190/55 voor € 140 / set
bezorgkosten hoor ik dan wel

Je hebt gelijk het is too good to be true...

Ik heb niet goed gekeken, het gaat om een setje diablo's :$. De diablo rosso corsa staat er niet tussen... De Diablo's kosten standaard 240 euro, maar er gaat nog 40% korting vanaf ;).
Ducatizaltbommel geeft nu 40% korting op een setje Pirelli's dus misschien heb je een setje Rosso Corsa's voor 180 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan