Mijn vraag is opgelost, de volgorde blijkt niet uit te maken.
mijn 2004 zx10r stinkt naar benzine bij de tankdop. kan de dop kapot/lek??iemand ervaring hiermee??
Ligt aan t weermijn 2004 zx10r stinkt naar benzine bij de tankdop. kan de dop kapot/lek??iemand ervaring hiermee??
DeHeb een setje Lucas SRQ en Brembo SC.
De SRQ heeft een ietwat sponziger gevoel, je moet de hendel wat meer inknijpen om dezelfde vertraging te krijgen; de SC remt een stuk aggresiever en heeft mijn voorkeur.
goed om te weten.
Werkt je motor weer naar behoren?
Voor de geinteresseerden
Heb mijn 1-delig overal te koop, past erg mooi bij een Kawasaki
(voor mede zx10r rijders is een speciaal prijsje mogelijk natuurlijk)
Dainese overal maat 50
Ook heb ik groene kuipdelen die ik wil verkopen, voor een 2004 model.
Noodstop in??Beste leden,
Heb ook een vraag voor de techneuten onder ons. Een maand geleden hebben wij onze woning verkocht en moest ik m'n motor tijdelijk stallen bij m'n broertje. Gedurende de winter heb ik de accu niet aan een druppellader gehangen, stom ik weet het. Dus starten deed de motor toen niet. Ik heb nog geprobeerd om de accu enigszins op te laden maar tevergeefs. We hebben de motor toch kunnen starten met startkabels en heb ik de motor kunnen verplaatsen.
Ik dacht m'n accu is stuk dus ik bestel een nieuwe. Afijn, gisteren gemonteerd aan de lader gehangen voor de zekerheid en hij was al snel vol. Ik zet het contact aan en de motor geeft geen kik. Normaal gaan de lichten van het dashboard branden maar die deden ook niks. Enig idee wat het kan zijn?
Wat mij ook opviel is wanneer ik de polen van de accu aansloot begon "iets" te draaien (een zoomgeluid) alsof er een ventilator draaide?
Helpt iemand mij uit de brand?
Wat er begint te draaien, joelen, pompen is de brandstof pomp.
Ik begrijp dus dat de motor met overstarten wel liep maar nu met een nieuwe accu niet ? Heb je de + pool op de + pool en de - op - ??
Hoeveel stroom meet je nu op de accu ? Wat voor lader heb je gebruikt?
Kill switch? Dan moeten de lampjes op m'n dashboard het toch nog wel doen?Noodstop in??
Geen idee eigenlijk.Kill switch? Dan moeten de lampjes op m'n dashboard het toch nog wel doen?
Klopt, met overstarten liep ie en met de nieuwe accu erop doet ie niks. Het contact gaat zelfs niet aan. Ik meet iets van 13, nogwat en alle polen zijn goed aangesloten. Ik heb Horeon gebeld (dealer uit Zwanenburg) die gaf de tip eerst de hoofdzekering en andere zekeringen te checken. Dus dat ga ik eerst even doen
Als je accu stroom geeft en de polen dus goed aangesloten zijn dan zou ik ook de zekering verdenken, wat opzich wel weer raar is tenzij je hem overgestart hebt met een vrachtwagen ofzo...
Geef je nog ff een update ?
BTW ik bedenk me ineens dat mn 10 laatst ook niet op contact wou maar toen ging er helemaal niks aan ( ook de pomp niet etc )
Mijn accu was toen dood, nieuwe er op en alles was weer goed.
bij jou lijkt het precies omgekeerd.. waardootr ik toch je nieuwe accu ook een beetje verdenk.
Klopt, met overstarten liep ie en met de nieuwe accu erop doet ie niks. Het contact gaat zelfs niet aan. Ik meet iets van 13, nogwat en alle polen zijn goed aangesloten. Ik heb Horeon gebeld (dealer uit Zwanenburg) die gaf de tip eerst de hoofdzekering en andere zekeringen te checken. Dus dat ga ik eerst even doen
Ik ben niet weg van de kleurenBijna af, enkel nog de tank spuiten en stickeren.
Bekijk bijlage 1387978Bekijk bijlage 1387979Bekijk bijlage 1387980Bekijk bijlage 1387981
Ik kan me herinneren dat ik met de oude accu precies hetzelfde had, toen dacht ik dat het door de accu kwam.