Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.837
- 16.577
Ik had hem in 2004, bedankt voor het herinneren.Vergeet het olie-zuipen, roken, de 240kg en bokkende cardan niet!
Was een leuke motor maar toch was de wissel naar de ZX een goede beslissing!
De plaat blijft hangen.Pilot Pilot Powers? Die ken ik nog niet
Mooie hellingshoek heb je daar!
Bedankt, bijna een prestatie dat ik nog steeds mijn knie niet aan de grond rijd.
Bedankt, bijna een prestatie dat ik nog steeds mijn knie niet aan de grond rijd.
Ha, bekend probleem met een bekende oplossingMeer verzitten, rechter bil aan de linkerkant van je zadel.
Elleboog naar het asfalt en dan heb je hem zo.
Ja, die staan mooi op de fotoHa, bekend probleem met een bekende oplossing. Inmiddels zal de knie mij "een worst zijn", zolang ik het meerdere van de rijders achter me hou vind ik het wel prima.
Moet stiekem vaak wel lachen om gasten die op Zandvoort in 2:30 rond gaan maar dan wel opscheppen dat ze in elke bocht met hun knie over de grond gaan. Persoonlijk zou ik meer aan het gas hangen ... maar zo heeft ieder zijn dingetje
Meer verzitten, rechter bil aan de linkerkant van je zadel.
Elleboog naar het asfalt en dan heb je hem zo.
Zou ik serieus doen, vind Racecracks één van de betere partijen in de marktkomend jaar meld ik me aan bij jullie
En natuurlijk top-instructeurs op het juiste merk..
Meer verzitten, rechter bil aan de linkerkant van je zadel.
Elleboog naar het asfalt en dan heb je hem zo.
Zal ik mij dan ook maar eens aanmelden volgend jaar?Wordt wel eens tijd.
komend jaar meld ik me aan bij jullie
Zou ik serieus doen, vind Racecracks één van de betere partijen in de markt.
Eens
Alleen de man van de technische keuring vergiste mijn klapperende HPK schijven voor versleten balhoofdlagers..
Meer verzitten, rechter bil aan de linkerkant van je zadel.
Elleboog naar het asfalt en dan heb je hem zo.
Vraagje!
Hoe houden jullie de motor rechtop als jullie de voor poten en achter veer er onder vandaan halen? Ik dacht aan een draadeind door de as van het frame en dan op as steunen laten staan..?
Is dat wat?
Ik heb thuis een central stand, dat werkt daar erg goed voor maar is wel vrij prijzig voor eenmalig gebruik.
Vraagje!
Hoe houden jullie de motor rechtop als jullie de voor poten en achter veer er onder vandaan halen? Ik dacht aan een draadeind door de as van het frame en dan op as steunen laten staan..?
Is dat wat?