Bij de '04-'05 blokken is er zat te halen met flowen van je kop. Met goede afstelling en voorpijpen van Mile Pajic kwam de mijne op 200 blok pk's. Levert qua performance meer op dan een kroonplaat en je laat een S1000RR nog blozen.
In heel veel gevallen heeft het ook geen nut.
Die dure vering bij veel mensen ook niet.
Maar het staat wel leuk.
Goed of slecht rijden,goede vering heeft altijd nut,200pk niet.Als ik wil kan ik zat aan dat blok laten doen maar daar ligt mijn interesse niet.Word verdrietig van al dat pisbakkenstaal wat gebruikt wordt op die fietsen en dat moet er bij mij gewoon vanaf.
Goed of slecht rijden,goede vering heeft altijd nut,200pk niet.Als ik wil kan ik zat aan dat blok laten doen maar daar ligt mijn interesse niet.Word verdrietig van al dat pisbakkenstaal wat gebruikt wordt op die fietsen en dat moet er bij mij gewoon vanaf.
Ben alleen maar langzamer geworden sinds de 10 200 pk+ heeft op t achterwiel.
PR gezet met 20 pk minder en zit er hard over te denken om em weer terug te tunen en meer middengebied te geven.
Vering is altijd een goede optie, alleen al voor t rijplezier. Essentieel voor hard rondgaan.
Je wilt echt geen geouwehoer in de ramshoek of eau rouge....
Mooi verhaal.Ben alleen maar langzamer geworden sinds de 10 200 pk+ heeft op t achterwiel.
PR gezet met 20 pk minder en zit er hard over te denken om em weer terug te tunen en meer middengebied te geven.
Ben alleen maar langzamer geworden sinds de 10 200 pk+ heeft op t achterwiel.
PR gezet met 20 pk minder en zit er hard over te denken om em weer terug te tunen en meer middengebied te geven.
Vering is altijd een goede optie, alleen al voor t rijplezier. Essentieel voor hard rondgaan.
Je wilt echt geen geouwehoer in de ramshoek of eau rouge....
Staat dat ding van jou vastgeroest op die brug bij John,heb er 3 dagen tegenaan zitten kijken dus kan zijn dat er hier en daar een spatje verf op zit.
Yep, wordt ie vast beter van met jou kwaliteiten
Ze moeten het 2D Dash nog koppelen met de ECU zodat ik kan zien in welke power en TC mode die zit bijv.
Met veel moeite kreeg Robin de toerenteller en Gear Indicator aan t werk......
Staan er nog mensen open voor een zx10r meet & greet? Lijkt me leuk om een keer samen te rijden
Wel gaaf spul
gelijk een rapidbike erop loopt het blok een stuk beter!!Heren,
Ik krijg binnenkort mijn austin racing pijp binnen. Deze vervangt ook gelijk de cat.
Is het nuttig om de fiets te laten afstellen hierna? Wie raden jullie aan om dit te laten doen?
Heren,
Ik krijg binnenkort mijn austin racing pijp binnen. Deze vervangt ook gelijk de cat.
Is het nuttig om de fiets te laten afstellen hierna? Wie raden jullie aan om dit te laten doen?
Dat klopt Hans.
Het afgelopen jaar heb ik de ZX-10R alleen op het circuit gebruikt en in augustus ben ik (onschuldig) onderuit geschoven in Manderveen (Assen). Gelukkig zijn er geen onderdelen gesneuveld, maar het grind heeft wel de nodige beschadigingen aangericht. Het is gebeurd in de derde sessie en uiteindelijk heb ik de laatste sessie gewoon kunnen rijden. Achteraf gezien heb ik te lang doorgereden met een Diablo Rosso Corsa voorband die aan vervanging toe was. Ik heb de band niet goed genoeg geïnspecteerd. Naast het jaarlijkse onderhoud is dat ook de reden dat de motor bij John staat.
Even voor de duidelijkheid de onderdelen die ik te koop aanbied zijn niet beschadigd.
Onderstaand een filmpje van de crash...
Inmiddels zit dat er ook opGing ook erg vlot voor een versleten rosso corsa aan de voorkant, jammer van de schuiver. Een sc1 of 2 voor kost ook zoveel niet toch?
gelijk een rapidbike erop loopt het blok een stuk beter!!Heren,
Ik krijg binnenkort mijn austin racing pijp binnen. Deze vervangt ook gelijk de cat.
Is het nuttig om de fiets te laten afstellen hierna? Wie raden jullie aan om dit te laten doen?
Een powercommander of iets dergelijks en een open luchtfilter is zeker een verbetering.
En dat af laten stellen op jou motor is het allerbeste!
Dank voor de reacties. Heb er nu een K&N luchtfilter op zitten, valt dat onder "open" luchtfilter
Voor op straat interesseert mij die PK’s helemaal niets eerlijk gezegd.Zie toch liever een sloot mooie onderdelen waaronder bijv. vering waar je ook nog eens harder mee rond gaat dan alleen een teveel aan vermogen.
Dames en heren! Heeft iemand heel misschien nog een compleet motorblok voor een 2007 ZX-10R liggen? Mijn blok heeft zichzelf kapot gedraaid. Ben nu aan het kijken of ik hem repareer of dat ik het hele blok gewoon vervang.
Hoor het graag!