Omdat ik je wil na apen
(bitubo cartridge set te koop zien staan en dacht in mezelf als vooraan bitubo is achteraan erbij zou ook mooi zijn ook al is er helemaal niets mis met die ohlins!).
Maar ben alweer een beetje van gedacht verandert en denk de ohlins toch gewoon te houden!volgende week meer nieuws over bitubo cartridge set
Gelukkig doe je hem niet weg, hoef ik niet na te denken hoe ik je moet overtuigen om hem voor de helft aan mij te verkopenja die bitubo is mooier ja!
maar die ohlins die ik heb was nieuw ook heel erg duur en vrij zeldzaam (blijkbaar had je verschillende types ohlins voor 04 10 en ik heb de duurste-zeldzaamste).
Weet ik ook nog maar sinds vandaag+ feit dat ik weer een heel stuk zou moeten opleggen om bitubo erop te hebben
Daarom beetje zonde om hem weg te doen nu ik hem net heb laten reviseren
Voor zover ik weet moet je voor de 04/05 de PC3 hebben en niet de 5.Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?
Voor zover ik weet moet je voor de 04/05 de PC3 hebben en niet de 5.
Ik had ook een V op de 10R Gen1 de PC3 maken ze niet meer, je kunt er idd makkelijk een qc op zetten, heb er zelf een stand alone op gelaten werkte perfect.
Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?
Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?
of een rapidbike erin die haalt gelijk de 299 begrenzing erafHeeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?
of een rapidbike erin die haalt gelijk de 299 begrenzing eraf
ruud frederiks ff bellenHeeft de 04/05 die dan?
Heeft de 04/05 die dan?
of een rapidbike erin die haalt gelijk de 299 begrenzing eraf
de lak aan de vorkvoeten had ook zen beste tijd gehad (steenslag-krasjes).
en dat koperkleur was ik ook niet helemaal fan van dus die hebben ook nieuw laagje gekregen[afbeelding]
de lak aan de vorkvoeten had ook zen beste tijd gehad (steenslag-krasjes).
en dat koperkleur was ik ook niet helemaal fan van dus die hebben ook nieuw laagje gekregen[afbeelding]
2008/10 heeft een nissin rempomp idd .
Niks mis mee hier.
Paar weken geleden weer het volgende mannen uitje geboekt.
Na moto GP sachsenring en Bruno,( watwas),gaat het uitje naar redbulring Oostenrijk .
Donderdag 9 augustus vertrekken we met 5 man sterk naar het Spielberg circuit , en we zijn ergens maandag 13 augustus weer terug .
3 dagen Kaarten ( talud) zijn weer geregeld en hotels geboekt
Geile wijven volgen daar misschien ook net als tjechie wel
Zijn er van hier meer dyhard motorrijders die daar al eens een keer met de motor heen zijn geweest ?
Eventuele tips zijn welkom uiteraard