Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"


Symetrie he
Die Bitubo achtershock is wel heel erg mooi,compleet alles gefreesd.Die Ohlins is daarbij vergeleken een speelgoedingetje kwa afwerking.Hoe die Bitubo bevalt dat gaat nog wel even duren.
 
Laatst bewerkt:
ja die bitubo is mooier ja!
maar die ohlins die ik heb was nieuw ook heel erg duur en vrij zeldzaam (blijkbaar had je verschillende types ohlins voor 04 10 en ik heb de duurste-zeldzaamste).
Weet ik ook nog maar sinds vandaag + feit dat ik weer een heel stuk zou moeten opleggen om bitubo erop te hebben
Daarom beetje zonde om hem weg te doen nu ik hem net heb laten reviseren
 
Even een winterfotootje

[afbeelding]


Gelukkig doe je hem niet weg, hoef ik niet na te denken hoe ik je moet overtuigen om hem voor de helft aan mij te verkopen .
Bij mij moet de vork eerst nog een service beurt krijgen. Staat al een behoorlijke tijd op de planning, maar nog niet op de prioriteitenplanning
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier ervaring met een (Powercommander) quickshifter op z’n Gen1?
Overweeg om er eentje aan mn PC5 te laten installeren volgende keer ik hem laat afstellen op de bank.
Natuurlijk als dat ding enkel smooth schakelt boven de 8000 toeren bij volgas, heb ik er op de openbare weg ook weinig aan. Ik ga er wel van uit dat ze in het dynojet center de killtimes goed kunnen afstellen, maar ik wil alsnog niet dat men wals & schakelvorken in puin geschakeld worden…
Zijn die Kawa versnellingsbakken duurzaam genoeg?
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet moet je voor de 04/05 de PC3 hebben en niet de 5.
 

Zit er bij mij op met pc3.In lage toeren gewoon koppeling gebruiken.
 

Werkt prima op de gen 1 vanaf 5 of 6000 toeren.
 
of een rapidbike erin die haalt gelijk de 299 begrenzing eraf
 


Rode stickers en rimstriping verwijderd, wie dat heeft bedacht bij kawasaki..... Nu snelnwat groene accenten erop
 
de lak aan de vorkvoeten had ook zen beste tijd gehad (steenslag-krasjes).
en dat koperkleur was ik ook niet helemaal fan van dus die hebben ook nieuw laagje gekregen [afbeelding]

Ben je bij Stefan van BRS zelf geweest?
Die verstellers onderin had je er beter eruit kunnen halen,hebben geen functie meer.
Heb er zelf mooie bouten voor laten draaien en afgedopt.
 

Ha ik ga in Juli richting Oostenrijk. Wij nemen lekker de aanhangers mee
Je kan ook daar in de buurt bij de KTM fabriek een tour doen. misschien een leuke trip.