Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Zoveel mooi spul en dan een landport accu
Ik zie er hier meerdere.
Ducati heeft een deal met een Chinese fabrikant van Li-Ion accu's..
De worden nu af fabriek nieuw geleverd met dit onderdeel.

En precies dezelfde zie ik ook als JMT accu.
Die laatste heb ik nu.. en eerder in mijn RSV4 gehad.
Vast allemaal onderling vergelijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Mooie kleurstelling zo! Is dat origineel? Of zijn er stickers verwijders en/of delen overspoten?

Stickers verwijderd
En achter tegen het zitje aan en de delen langs de tank zijn met carbon wrap gedaan. Dit heeft de vorige eigenaar gedaan. Vind t wel mooi maar niet zo super straks gedaan, echte delen van carbon zou beter staan

 
Laatst bewerkt:

Doe je via een rietje,beetje als Hawkings?
 

Ja zx10r generatie 5 is de allermooiste
Wel jammer dat het sbk kampioenschap niet echt spannend meer is .
Rea zou eigenlijk meer thuis horen in het Moto GP veld op bijvoorbeeld de thech 3 van Jonas folger .
Alleen dan wordt het sbk kampioenschap weer spannend plus terug naar 2 manches op 1 dag ipv verdelen over een weekend .
Verwacht niet dat VDM 60 een vuist kan maken tegen de zx10r en panigale
 
Zo eerste groene accenten zitten erop, net als de rizoma grips. Bar ends komen dinsdag binnen als het goed is.



 
De Kawasaki is weer terug na een welverdiende onderhoudsbeurt. Tegelijkertijd zijn er een aantal onderdelen vervangen . Vorige week zaterdag heb ik samen met mijn vader de onderkuip passend gemaakt. De onderkuip kwam tegen de uitlaatbochten aan. Nu kan ik me focussen op de details zoals het netje afwerken van de onderkuip.



Gedaan:
- Remblokjes vervangen
- Uitgebreide kleine beurt + remvloeistof
- Achtertandwiel vervangen
- Translogic QS gemonteerd
- Blokdeksel uit voorzorg vervangen
- Gilles footpeg vervangen voor een nieuw exemplaar
- Er is het e.e.a. geborgd
- Onderkuip passend gemaakt

To-do:
- Hittewerend folie aanbrengen in de onderkuip
- Ruitje vastzetten
- Andere plek zoeken voor de versnellingsindicator
- Bij Pajic een andere einddemper uitzoeken (als het budget het toelaat)

Ik heb een deel van de kettingbeschermer verwijderd en nu ben ik op zoek naar een mooie manier om de gaten (in de achterbrug) op te vullen. Heeft iemand misschien een idee? Daarnaast ben ik op zoek naar een adres waar ik kunststof ringetjes (M7) kan kopen.
 
Aan die foto’s te zien inderdaad!
Het was nog schemerig en als je dan alleen op de linkerbaan ligt en de vrachtwagens blijven langsrijden.
Een ongeluk zit dan in een klein hoekje.
Maar ik was toch al out, dus had het toch niet meegemaakt.

24/02 heb ik een afspraak om het nieuwe volgende strijdros te halen.
Hopelijk kan ik die dan zelf rijden.

Een ander bijzonder aardig forumlid heeft net een helm gebracht, dus dat missende deel kan ik ook afvinken.
Financieel moet ik het nog even aan alle kanten rondbreien totdat de verzekeraar wakker wordt.
Deze maand duurt nu al te lang.
 

Heftig hoor.
 

mooie wielen/voorschijven/remklauwen!
 
Was op zoek naar een seatcover maar vond hem nieuw vrij prijzig. Na lang zoeken kwam ik een originele gebruikte tegen op ebay.de die nog zo goed als nieuw was. Prijs 30 euro... dus erg sceptisch maar toch de gok gewaagd.

En de gok heeft goed uitgepakt want vandaag had ik hem binnen en ziet er perfect uit

 
Fowtow's!
Oops... stond wel een foto, netwerk op m'n werk blokkeert die site schijnbaar
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de GPS trigger aangesloten op de 10R.
Geprobeerd de kabelboom zo veel mogelijk heel te houden. En dat is gelukt, heb nergens hoeven knippen . Was wel een heel gepuzzel om een mooi plekje te vinden om alles aan te sluiten.

Heb de draden achter in de stekkers voor de linker en rechter stuur schakelaar bij gesoldeerd onder de luchtbox. Heb toen ik bezig was wel een paar foto's gemaakt, maar niet heel gedetaileerd.







 
Dat is een lekker klusje geweest . Wat is het doel van het aansluiten van de twee draden? Stroomvoorziening denk ik?
 
Dat is een lekker klusje geweest . Wat is het doel van het aansluiten van de twee draden? Stroomvoorziening denk ik?

Was het zeker, ben zeker 3u bezig geweest met uit vogelen hoe ik het ging doen en alles netjes aan te sluiten .

Rood is voeding, groen is om de unit in te schakelen (zitten samen op geschakelde + draad).
Bruin is massa dus zit op de massa van de motor.
Wit is de puls draad voor de "lap" knop zodat het dashboard via het kastje een puls krijgd iedere ronden.
 
Weet iemand of en waar je het interne deel kan kopen van de clipon waar je de bar end op schroeft?

Vorige eigenaar heeft dat er allemaal uitgehaald schijnbaar en nu kan ik mn bar end er niet op monteren -_-
 
Weet iemand of en waar je het interne deel kan kopen van de clipon waar je de bar end op schroeft?

Vorige eigenaar heeft dat er allemaal uitgehaald schijnbaar en nu kan ik mn bar end er niet op monteren -_-

Volgens mij niet.

Als ik het goed begrijp is je clipon buis nu dus leeg?

Met bar end bedoel je stuurgewichten neem ik aan.

Die heb je ook met een rubber wat uitzet als je hem aan draaid.
Dan klem je hem er in.
 
Volgens mij niet.

Als ik het goed begrijp is je clipon buis nu dus leeg?

Met bar end bedoel je stuurgewichten neem ik aan.

Die heb je ook met een rubber wat uitzet als je hem aan draaid.
Dan klem je hem er in.

Klopt de clip on is leeg en ik bedoel stuurgewichten. En die rubbers zitten er inderdaad bij maar had liever het originele gehad