Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.837
- 16.577
Maar die zekering is niet drie kilo.De sensoren zijn hetzelfde, zijn inderdaad die ringen op de wielen.
Ik lees online dat alleen het verwijderen van de zekering(en) van de ABS afdoende zou moeten zijn, of je kan een soort 'race-dongle' krijgen bij Kawasaki.
Maar die zekering is niet drie kilo.
Jaaaa ik dacht, die MTF is natuurlijk helemaal niet technisch.
Nee wijsneus, de zekering niet neeMaar de module wel (die kun je dan gewoon eruit prutsen)
Jaaaa ik dacht, die MTF is natuurlijk helemaal niet technisch.
Ik moet zijn handje maar vast gaan houden in Singapore.
Ik dacht al zoiets. Even Nederlandschen.Nee joh... totááál niet technisch
(deze week kan ik nog lekker even genieten van het Neêrlandsche weer, volgende week weer die kant op)
Hé dat ben ikIk dacht al zoiets. Even Nederlandschen.
Drie truien aan zeker?
Het stalen ros ook nog aandacht gegeven?
Bekijk bijlage 1346702
Zoek de verschillen met de originele foto. Dit is een spelletje.Hé dat ben ik
En straks weer andersom.Temperatuur verschil is wel een dingetje ja
Normaal hier op kantoor heb ik altijd een t-shirt aan, maar nu toch ook wel een trui aan
Niet te weinig.Het stalen ros zeker wat aandacht gegeven
Keerringen van de rem klauwen vervangen, regenlicht geïnstalleerd met schakelaar op 't stuur en hele bups schoon gemaakt enzo.
Van het voorjaar nieuwe remblokjes erin, nieuwe olie+filter, nieuwe radiateur en dan afbouwen en afpoetsen, zodat het in april weer kan
Ok van die race dongle heb ik al gelezen dat je wel een foutmelding krijgt op dash en is not for road use
3kg kwijtraken klinkt wel goed want een lichte motor is het niet maar als ik die abs delete doe en nog wat meer mods zijn er toch al 13-14 kg af
De 2004 weegt standaard 10 kg minder dan 2016+ enerzijds door emissie rommel zware katalysator en al die elektronica en abs weegt ook wel wat.
Voor een sessie op Assen inderdaad 5-7 liter erin.Ga je ook telkens voor een tientje tanken ?? scheelt ook gewicht
Zoek de verschillen met de originele foto. Dit is een spelletje.
YepEn straks weer andersom.
Lekker bezig blijvenNiet te weinig.
Ook nog gereden?
Voor een sessie op Assen inderdaad 5-7 liter erin.
Op CPZ wel eens zonder benzine gestaan, hadden ze zonder overleg de sessie met tien minuten verlengd.
Dat leverde overigens ook een aantal valpartijen op wegens vermoeide rijders, dus met die ervaring doen ze dat nu niet meer.
Vanaf 20 februari hoop ik stappen te kunnen maken.tijd over ofzo?
Ik spreek ook alleen maar uit het verleden.Ik durf dat niet zo goed op de 1 of andere manier, rij heen ( 35km) en doe 2 sessies en ga tanken.. gaat dan rond de 10 liter in.
Toch durf ik geen 5 liter per sessie aan te houden met mn oude carb fiets ( zx9r )
Wel durf ik er dan 10 liter in te gooien en weer 2 sessies te draaien
Zonde van de dag en tijd.Wat betreft de verlengde sessies snap ik dat dan weer wel, als ik al zie hoe sommige mensen met eten/drinken/rust/temp omgaan vind ik dat 20 min voor sommige al veel is
Trouwens vorig jaar zelf voor het eerst met circuitschool.nl gereden.. 6 x 20 min ipv de gebruikelijke 5.. en dat bij ruim 30 graden..
Heb nog nooit zoveel klappers gezien in 1 middag
Voor een sessie op Assen inderdaad 5-7 liter erin.
WTF... Zonder overleg sessie met de helft langer maken? Dat is wel slecht...Op CPZ wel eens zonder benzine gestaan, hadden ze zonder overleg de sessie met tien minuten verlengd.
Dat leverde overigens ook een aantal valpartijen op wegens vermoeide rijders, dus met die ervaring doen ze dat nu niet meer.
Op mijn oude werk hadden ze een digitale peilstok gemaakt met reed switches. Stalen kogeltje als drijver.Yep... Na elke sessie gaat er bij mij ~6 liter in. Maar heb dan ook nog minstens 5 liter erin zitten (reserve lampje gaat bij 5L branden).
Wil eigenlijk nog een soort pijlstok maken, zodat ik precies kan zien hoeveel liter er (nog) in zit.
Heb transparante benzine slang ervoor liggen, binnenkort maar eens aan prutsen
Ja, het was een spontaan idee van de MAC Zandvoort.WTF... Zonder overleg sessie met de helft langer maken? Dat is wel slecht...
Nope op straat gooi ik em gwn vol haha.Ga je ook telkens voor een tientje tanken ?? scheelt ook gewicht
Nope op straat gooi ik em gwn vol haha.
Op circuitmotor nooit vol als men lampje op het einde van de sessie niet brand om te tanken is het teveel haha weet ondertussen uit ervaring hoeveel benzine nodig is voor 15-20 minuten...
Al verbruik je op assen vb wel bijna de helft meer dan mettet. Mettet tussen de 3-4 L assen 5-6
Maakt echt wel duidelijk voelbaar verschil een volle of bijna lege tank maar op straat geen zin om elke 50 km te tanken haha.
ZXRH88
Antwoord op je vraag waarom dat zo is; kan ik je niet geven. Maar ik ben zelf afgelopen jaar voor het eerst het circuit op gegaan.
Ik denk persoonlijk dat alles meespeelt; mens en machine. Dus als jij net het circuit op gaan moet jij eerst wennen aan het rijden. Of hoe ik dat ook maar uit moet leggen.
Sessie 2 ben je al wat meer gewend en warmer. Staat je motor er beter voor want warm, denk ik? Don't know.
Sessie 3 kan je vlammen.
Sessie 4 word je moe en sessie 5 ben je best moe.
mbt tankinhoud; don't know. Ik vlamde gewoon m'n tank ergens halverwege de dag vol omdat ik bang was zonder benzine te komen zitten. : - )
Tsja dit is het korte antwoord. Het uitgebreide antwoord typ ik wel een keer als ik er zin in heb. Ik weet ook niet alles natuurlijk.Wanneer ga je dit jaar? Ik heb in de planning dat ik met Trackdays4all een dag ga rijden @ Assen.
Persoonlijk: (1 circuitdag twee jaar geleden, jaren geleden iets vaker @groep snel)
De motor is van ondergeschikt belang, op elke motor rij ik ongeveer dezelfde matige tijden de laatste zes jaar.
Voorheen ging het beter.
Sessie twee scheelt hier ongeveer acht seconden met de eerste sessie.
Sessie drie is het vertrouwen en de motoriek helemaal op peil.
Tien liter extra in de tank is dan ondergeschikt. Gooien en smijten met dat ding. Daar is'ie voor. Maximum attack.
In de vierde sessie valt het tegen om door te pakken. Toch meer oefenen. Het plafond is bereikt.
De vijfde sessie ben ik altijd blij er weer zonder schade doorheen gekomen te zijn.
Dat besef is de eerste vier sessies nog niet aanwezig.
Aan de conditie mag het niet liggen. Stukje veiligheid.
Ben er acht jaar geleden speciaal voor gaan duurtrainen - hardlopen.
Dit jaar wil ik er meer gaan doen. In ieder geval standaard al +/-7 keer bij de MAC Zandvoort vrijrijden.
Mettet rijden de snelste piloten denk ik rond de 1.06 1.05Ik ga komend seizoen zeker eens proberen met een litertje of 6, als hij toch leeg gaat heb ik alsnog een reserve stand
Mettet is toch ook maar een baantje van nog geen minuut ? Assen is voor de meesten toch bijna 2 minuten of meer.
Nu het toch over het circuitgebeuren gaat ; ik rij vaak eind van 2de sessie of 3de sessie mn beste tijden, 2de sessie is de tank het minst gevuld, sessie 3 zit ie gewoon weer 10 liter voller. toch rijd ik in de 2de of 3de sessie de beste tijden.
Zijnn er mensen die hier een verklaring voor hebben ? of die dit zelf ook hebben
Dat de 1ste en 5de sessie niet het snelst zijn is verklaarbaar, ik doe dan namelijk altijd rustiger aan.
mijn "ervaring "
Afgelopen jaar 3 dagen gereden, jaar ervoor 3 x , jaar daarvoor 2 x getimed en 2 x begeleid.
elke keer gebeurd dus hetzelfde, ik vind het niet erg.. wel interressant