ZX10R Frame Cracking problem ?

Paninaro

Die hard MF'er
post-6-76430-zx_10_crack.jpg


post-6-76457-zx_10_crack2.jpg


psychobike.com

labusas.org
 
zo, daar wil je niet ineens achterkomen bij 300 p/u |(
zijn er mensen op het forum die hier ook last van hebben?
 
hmmmm, zou niet zo mooi zijn :(

bij jou was er wel meer gekraakt dan alleen het frame :(

maar dit zou inderdaad niet zo mooi zijn. na die grap met het voorwiel nu hetzelfde euvel met het frame. lekker als je een wheelie neerzet..

en een voorwiel is nog wel even te vervangen. maar een heel frame :X
 
bij jou was er wel meer gekraakt dan alleen het frame :(

maar dit zou inderdaad niet zo mooi zijn. na die grap met het voorwiel nu hetzelfde euvel met het frame. lekker als je een wheelie neerzet..

en een voorwiel is nog wel even te vervangen. maar een heel frame :X
dit komt niet van een wheelie anders had ik zeker scheuren moeten zien en net ff gekeken maar niets te zien!!!
 
Kan altijd gebeuren zoiets...
Maak me nergens druk om ;)

Enne, deze pic is van de zomer al een keer langs gekomen...
 
Laatst bewerkt:
Zow dan! als dit geen bullshit is zou ik er toch never nooit een kopen als ik dit gezien had.

Lijkt me dat dit komt door het neer ploffen bij wheely's ofzo, het ziet er constructief ook uit als een plek in het frame waar veel krachten samenkomen moet ik zeggen :X
 
Hmm, gezien de kuipen lijkt het me geen standaard ZX10R. Wie weet wat daar nog meer allemaal mee gedaan is.

Maar niettemin wel om te :o als je 's morgens een rondje om je fiets loopt en je ziet zoiets. :X
 
hier zijn al heel wat topics over geweest op US forums. De eigenaar blijft nogal vaag wat er nu gebeurd is, hij wil namelijk kostenloos een nieuwe 10R. Eerst schreef dat ie veel wheelies maakte daarna ineens niet meer. Niet dat het daardoor mag gebeuren maar zonder duidelijke omschrijving kan de scheur door van alles veroorzaakt zijn. Gewoon effe zwarte lakstift er over en je ziet er niks van :P

t zijn wel allemaal zwarte...misschien gaan die sneller kapot of zo O-)
 
Ik zou zeggen ga eens solliciteren bij Kawa *D
Misschien hebben ze ook nog wat hulp nodig met het ontwerpen vanuhh.... nokkenassen misschien? :X

Jij zocht toch nog ? Ik ben nog wel voor een jaar voorzien.

Overigens begin ik toch wel in te zien dat jij gelijk had wat Kawasaki betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan