zx10r specs

hoe meer pk hoe meer premie aan allrisk... :)

leuk joh ...180 pk... :)
 
je kan hem ook als 100pk koopen he, gewoon de begrenzing eruit en gaaan!
Dan schade rijden........en de verzekeringexpert laat een controle uitvoeren of hij nog wel 100 pk is :?
Dankomt het bericht....vol vermogen..............geen uitbetaling...en bedrog van het geheel.
 
Volgens mij moet Kawa het rekenwerk nog eens overnieuw doen want de kW's die ze opgeven kloppen niet met de Pk's.
 
Dan zal mijn omrekeningsfactor wel in lullige Engelse bHp's zijn of zo :r Die 1.36 factor zit idd. ook in de specs van de R1.
 
170pk, 175pk, 180pk, lekker belangrijk. :? Ik denk dat de mensen die dat er volledig uithalen op 1 hand te tellen zijn. Laat staan dat je het verschil zou merken. Denk dat de meeste mensen toch kopen op wat ze het mooiste uiterlijk vinden, en niet op 5 of 10pk meer of minder.
 
170pk, 175pk, 180pk, lekker belangrijk. :? Ik denk dat de mensen die dat er volledig uithalen op 1 hand te tellen zijn. Laat staan dat je het verschil zou merken. Denk dat de meeste mensen toch kopen op wat ze het mooiste uiterlijk vinden, en niet op 5 of 10pk meer of minder.

Ik denk dat er juist wel veel mensen zijn die al die pk's er uit halen. Dat zijn nl diegenen die bedoeld worden in krantenartikelen met titel als "Motorrijder tegen boom geklapt" |(
Oh, wacht, je bedoelt dat er niet veel mensen zijn die het op een positieve manier uit weten te halen... :)
 
Inderdaad, en bovendien zelfs al ben je zo goed dat je al het vermogen kunt benutten, dan kan het op de weg toch bijna nergens meer. Bijna })
 
170....180...185 pk

Maakt allemaal geen klote uit :Z ....maar wel leuk om weten... ;)


Ditmaal is Kawasaki wel slim geweest om het aankondigen van de cijfers even uit te stellen om alzo de concurrentie te overtreffen....pure marketing natuurlijk.

Volgend jaar Suzuki met 190pk ?
 
Ben ik inderdaad met je eens, uit marketing oogpunt is het wel belangrijk, want het klinkt natuurlijk wel leuk. Mijn gok: Suzuki volgend jaar 200pk
 
de suz volgend jaar al 200pk! dat denk ik niet hoor, ik zie ze die 200pk
grens nog niet zo snel haalen.
 
Dr zijn genoeg figuren die een sportbike kopen om de meeste pk's maar verder geen bocht kunnen draaien....

Had trouwes niet verwacht dat ie de cijfers van de R1 zou verbeteren.
 
180pk, das echt wel zo gigantisch veel he.
Is zo'n machine nou al helemaal op max. afgesteld of niet?

ik bedoel eigelijk dat als je daar nou een andere pijp/luchtfilter en powercommander oid op knalt dattie dan nog meer pk's levert?
 
Ik vind de toerentallen waarbij ze de max Pk's en koppel halen veel interessanter. Dat zegt alvast wat over het karakter van het blok, en daar wordt ik niet blij van als ik de R1 zie: de pk's komen daar uit meer toeren :r . Maargoed, de beste stuurlui....ik wacht wel de recenties af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan