zx12 space kanon fighter

Ehh Rose papiertje terug ??

hmm drank of speed kawa??


Heey Obsession,

leuk je gesproken te hebben op de Fighterbeurs, en je motor was tof !
Ik loop nou toch weer te twijfelen; hou ik de ZX-12R en maak ik hem naked, of toch (inruilen op) een ZRX1200R en die naar eigen smaak aanpassen..

Het heeft geen haast, ik heb sinds vanmiddag het roze papiertje weer terug in bezit, o - wat was ik blij .. *O* *O*
Kan ik morgen toch gewoon met de motor naar Zandvoort rijden voor mijn circuitdagje i.p.v. op de aanhanger.
Tot laterrrr.
 
Ehh Rose papiertje terug ??

hmm drank of speed kawa??
Wat denk je, met een ZX-12R ? Als je maar aan je rechter handvat denkt gaat 'ie al 200 p/u.
En ik heb geen drank nodig om me happy te voelen ! Drink trouwens nooit alcohol.

Gelukkig kon ik me gisteren uitleven op Zandvoort, maar telkens had ik de neiging om op het rechte stuk in m'n spiegels te kijken; zit er geen Volvo achter me die een trajectmeting doet ? Gek wordt je ervan !
Dit is mijn space kanon:

full
 
Komen uit duitsland, kan je zo een setje mee bestellen, komen over een paar weken veel meer onderdelen deze kant op
Radiatorcovers zx12-F (Kühler-/ Motorverkleidung) Paar 350,00 €
scheelt je dan weer vrachtkosten

ook leuk en goed passend is de onderspoiler:
Bugspoiler ZX12-F 200,00 €

mvg Rene


Even een vraagje waar heb je die kappen vandaan :?
 
Komen uit duitsland, kan je zo een setje mee bestellen, komen over een paar weken veel meer onderdelen deze kant op
Radiatorcovers zx12-F (Kühler-/ Motorverkleidung) Paar 350,00 €
scheelt je dan weer vrachtkosten

ook leuk en goed passend is de onderspoiler:
Bugspoiler ZX12-F 200,00 €

mvg Rene

aha, had eigenlijk gehoopt dat er ook universele waren. heb namelijk geen zx12 :X maar een gsxf die ik wil aanpassen naar streetfighter.
 
Tja, dan moet je met papier machee aan het boetsere, en dan een matje poliester dr omheen plakken, beetje schuren, plamuren en verven en klaar is kees toch ??
of was het iets meer werk, hmm
suc6 dr mee
aha, had eigenlijk gehoopt dat er ook universele waren. heb namelijk geen zx12 :X maar een gsxf die ik wil aanpassen naar streetfighter.
 
Hee Kawafritse,
hoestnou met het Space kanon ? Heb je nog wat leuke piccies te laten zien ?
Ik zou wel eens een zijaanzicht van jouw 12 willen zien, met die radiatorkappen erop.

Ik heb mijn 12 te koop staan, maar weinig reakties daarop gekregen. Wil terug naar een naked bike, eigenlijk een ZRX1200R kopen en die verbouwen, maar als het zo doorgaat wordt de 12 toch mooi ontdaan van z'n kuipwerk en gaat er een superbike stuurtje e.d. op.

Vindt de 12 van Obsession ook erg cool, maar ik blijf maar twijfelen ...
Lijkt wel zo'n TV-show: doettie het of doettie het niet ??
 
ik heb altijd al die kappen van de ER-6n in gedachten gehad voor een naked bike, die zijn ook het enige mooie aan die hele 600 trouwens ..

full


Ik denk er steeds meer over om mijn 12R te "ontkuipen" maar wil alles wel met Kawa-parts doen. Anders is het zo makkelijk he ? ;)
 
gaaf idee ,
de foto's van de zijkappen komen dr aan, heb ff foutje gemaakt hier en kan ze dus ff niet vinden :? :? :? :? :? :?

ik en computers :X ben beter in verzekeren
 
Volgens mij ben je het beste in het onderdak geven aan in de steek gelaten motorfietsen .. Eigenlijk heb je een soort motor-asiel !
Mooie grote blokhut gebouwd, met veranda waar de oudste bikes in een schommelstoel hun laatste dagen kunnen slijten ... ;)

Sorry, maar ik ben een beetje jaloers op jouw mooie motorhome !
Maar ik heb gisteren een ander huis gekocht - met garage *O*
Yes ! Een lang gekoesterde wens is uitgekomen !
O, o, wat gaan mijn Kawa's het daar naar hun zin hebben straks. Ik ook ..

Ben benieuwd naar je vorderingen, Kawafritse - Fotoooo's !!
 
Ha Doc,
ik ben niet alleen bezig met het motorhome,
deze staat in de tuin 1000m2 die achter een KROT van een stadsboerderij ligt.
daar de moeders des huizes nu eindelijk ook eens (kan het me voorstellen na bijna 3 jaar) haar keuken klaar wil hebben en geen woord over motorfietsen wil horen voordat ze aan haar aanrecht met 6pits gasfornuis en zo kan staan en dat alles gewoon werkt, ik denk dat ze jalours is ;-0
 
Terug
Bovenaan Onderaan