Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Houd die dan ook in of trilt hij alleen maar?. Een maatje van mij racet met zo'n zx6rr en bij hem trilde de standaart en daardoor onderbrak hij elke keer de ontsteking. Weet niet of dat bij jouw het probleem is maar het heefd hem toen een heleboel geld gekost omdat hij dacht dat het aan de cdi lag en dus een nieuwe had gekocht en daarna nog steeds het beroerd doen.....
suc6
Is het bij bepaalde snelheden, of alleen bij dat specifieke toerental in alle versnellingen?
Als jij zegt dat alles ontzettend gaat trillen bij een behoorlijk nieuwe motor denk ik eerder aan een beroerde balancering van je voorband.
Gebeurd het ook als je stationair 8000 tpm draait? Dan klopt er natuurlijk niets van mijn redenatie
resoneert er toevallig niet iets mee bij die toerental?Ik denk dat de meeste motoren wel trillingen of een geluidje horen bij een bepaald toerental.
Ik heb zelf ooit al het kuipwerk eraf gehaald toen was het rammeltje weg bleek toch de kuip te zijn,maar dacht eerste instantie aan het blok omdat daar het geluid vandaan kwam.
Yep een extraatje van Kawa hebben ze al van 1998 model, bij mijn 2004 is het vanaf 7300 tot 8200 toeren en dn is het weg. Als ik oordoppen in heb is het echt vreselijk dan begint mijn trommelvlies zelf te resoneren.
Same here, ik voel het tussen 7000 en 7800 t/m. Als de blok eenmaal op temperatuur is dan voel ik het niet zo erg meer.
Ik weet wel dat kawa een afwijkende ontstekings volgorde gebruikt maar of dat iets mee te maken heeft ...........
Een kawa is natuurlijk geen grijze muis en heeft een bepaalde reputatie hoog de houden.
ik had ook zoiets met mijn honda.
rond de 5000 toeren een rammel niet leuk meer.
bij nader onderzoek bleek dat mijn claxon tegen mijn frame kwam.
dat zoiets simpels zo irri kan zijn
kawa z1000
heeft het ook vanaf 6000 toeren , maar dan gewoon blijven doortrekken
dan zorgen wind & brulpijpen wel voor meer lawaai zodat de trillingen vervagen