ZX6R meeting goes Zeeland

ZX6R Meeting wanneer??

  • 17 juli

    Stemmen: 2 7,1%
  • 24 juli

    Stemmen: 1 3,6%
  • 28 aug

    Stemmen: 23 82,1%
  • 11 sept

    Stemmen: 1 3,6%
  • 18 sept

    Stemmen: 1 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Count me in . Mensen die uit omgeving Eindhoven vertrekken? (heb niet het hele topic doorgelezen) :]
 
ff voor de duidelijkheid.. hebben we t hier over de meeting van morgen, of de zx6r meeting van volgende week? Ik kom zowieso 1vd2..moet nog ff kijken welke... Heb wel begrepen dat er morgenochtend wordt verzameld om 9.30 bij pannenkoekenhuisje op malieveld voor de rijders vanuit den haag en omgeving voor de MegaMeeting in Barneveld...

Ik hoor t wel.. Morgenochtend weet ik pas bij welke meeting ik aansluit...

Gr. MrCandy

PS Als ik aansluit, herken je me aan een groene vlek met een zwarte helm ;p
 
Nou.. weinig aansluiten komende week -O- Vandaag op Scheveningen (bij mij voor de deur gewoon) aangereden door een bejaard echtpaar |( . (Echt dat soort moet van de openbare weg opzouten; worden we allemaal wijzer van... :r ) Ik reed dus op de voorrangsweg en ging linksaf, en hij kwam van links aanzetten, schept ie zo m'n achterkant.. echt balen gewoon.. Zelf gelukkig niks..maar das ook t enige positieve nieuws...nu maar hopen dat de afhandeling van de schade snel verloopt..
 
@ mr candy...zwaar klote man...hoop dat alles goed gaat met de schade afhandeling...wordt anders veel snoepjes verkopen!! :+

@ de rest...KS weet niet of ze nog mee gaat volgende week zondag...kzal heavy ff mailen (was vandaag te laat op de MM om hem persoonlijk te spreken)om te vragen of hij de route kan rijden met jullie...

KS heeft ff andere dingen aan haar hoofd...dan het organiseren van een gezellig ritje...mischien als alles mee zit kom ik zelf wel ff kijken...

KS
 
Heb even niet het hele topic doorgelezen ( :Z ), maarre:
Op welke tijden wordt er de 28e verzameld/vertrokken?
En vanaf welk punt?
Ik kan pas om ongeveer 12:00 uur in Goes zijn.
[me]ZX Brabo sluit dan misschien ook wel aan :) [/me]
 
kan er even niks over zeggen...

onze vrienden van de ZX9R club...nemen jullie mischien als het zo uitkomt wel ff op sleep touw door zeeland!!

kheb heavy er iig over gemaild!!
 
@ mr candy...zwaar klote man...hoop dat alles goed gaat met de schade afhandeling...wordt anders veel snoepjes verkopen!! :+

KS

Hahaha.. ja laten we dat hopen ja, want de zomer breekt hier nu niet bepaald door, dus van 't snoep moeten we t niet hebben... :9

Zodra ik weer de weg op kan, laat ik t wel ff weten..

MrCandy
 
wil wel komen maar is van uit Groningen wel een heel end rijden, kom wel als het weer in het midden van het land is of in het noorden?
Is ook ruim en weinig verkeer en niet te vergeten de TT baan vlakbij
gr jacob :]
 
Jammer, Zeeland is mij net te ver, en ik ben al heel druk! Ik kom dus niet! Volgende keer maar iets centraler afspreken?
 
Jammer, Zeeland is mij net te ver, en ik ben al heel druk! Ik kom dus niet! Volgende keer maar iets centraler afspreken?

Het gaat er geloof ik toch om hangen of dat het nu zeeland gaat worden :?

@ KS Weet jij al iets meer?

Anders een optie om Zeeland uit te stellen?
Wil niemand schoppen hoor O-)

Maar geloof dat zich er ook weinig hebben aangemeld.
Anders een rit maken regio Utrecht?
Daar weet ik wel de weg :Y
 
Het gaat er geloof ik toch om hangen of dat het nu zeeland gaat worden :?

@ KS Weet jij al iets meer?

Anders een optie om Zeeland uit te stellen?
Wil niemand schoppen hoor O-)

Maar geloof dat zich er ook weinig hebben aangemeld.
Anders een rit maken regio Utrecht?
Daar weet ik wel de weg :Y
ik vind het best als je maar ene leuke route hebt :)
 
maakt mij ook niet zo veel uit als het maar een leuke route is en veel zx6r's . Oja het moet wel normaal weer zijn want ik smelt in de regen :P
 
weersvoorspellingen zien er goed uit voor het weekend en dan moet je het ervan nemen, voor je het weet beginnen de najaars stormen weer en is het uit met de pret
dus ik ga sowieso naar Zeeland en neem ook mijn camera mee; ook effe wat aktie fotootjes schieten
ik hoop dat er iemand komt die voor de foto wat kneedown-schraap-schraap akties wil laten zien :9

komen er veel mensen dan is het gezellig, komen er weinig mensen dan kunnen we lekker knalluh ;)

Heavey, afspreken bij de Mac van Barendrecht??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan