ZX7R meeting 2006

Zondag leek mij ook het beste ik weet niet hoe het met de rest zit, als het zondag word dan zou mijn broer ook mee kunnen.

Heb jij een foto van de 7RR (serieus een RR :9~ ?) van je broer en wat is zijn naam? Ik vind het wel cool om zoveel mogelijk deelnemers met een foto op mijn site te hebben :P
 
Heb jij een foto van de 7RR (serieus een RR :9~ ?) van je broer en wat is zijn naam? Ik vind het wel cool om zoveel mogelijk deelnemers met een foto op mijn site te hebben :P


Ja het is een echte zx7rr zijn nick op deze forum is dan ook ZX7RR
ZX7RR POWER
Hier nog de foto van de meine en de zijne. Ik bel hem zo wel even om te kijken of ie mee kan volgens mij kon die zondag.


*O*
full
 
Ach ja ik ben er natuurlijk wel weer bij
Ik zou de laatste mooie dag van dit jaar niet willen missen

Hier mijn kindje nu met een nieuw geluid

full
 
Er komen zondag vooralsnog:

7 ZX7R's
1 ZX7RR (uitslover :9~ )
1 ZX7

VOlgens mij wordt het een coole dag, beetje posen :Y , beetje rijden :] YES
 
Ik meld me af. Heb nog eens naar de website gekeken en zie daar tot mijn verbazing dat de meeting op een zaterdag wordt gehouden. Ik ben er blindelings vanuitgegaan dat de meeting op de een zondag zal zijn. Zaterdag roept de baas.

Ebbe de meeting is nu op Zondag, als je ervanuit ging dat ie dan zou plaatsvinden dan kun je toch gewoon nog mee?????Dan heb je ook geen gezeik met je baas!
 
Hey mensen,

ik lees dat het op zondag gepland staat, maar dan moet ik het waarschijnlijk laten schieten. Weet het pas morgen definitief of ik mee kan.

Laat hier wel een berichtje achter of ik mail naar je.
 
ik weet ook niet of ik zondag kan komen lig al vanaf donderdag met een griepje op bed ;(
misschien al ik me morgen beter voel ben ik wel van de partij..
 
Het ziet er naar uit dat ik er gewoon bij ben *O* *O* *O*

De kleine vind 't te lekker in de buik om eruit te komen -O- -O-

@Fruitdude Zullen we ergens afspreken om naar Amersfoort te rijden??
 
als je ebbe oppikt vanuit zwolle ,sta ik bij de pomp net voorbij afslag wezep rijden we gezamenlijk op,hoe laat ben je in zwolle,en hoe laat moeten we in amersfoort zijn
 
Het ziet er naar uit dat ik er gewoon bij ben *O* *O* *O*

De kleine vind 't te lekker in de buik om eruit te komen -O- -O-

@Fruitdude Zullen we ergens afspreken om naar Amersfoort te rijden??

Dat je vrouwtje jou laat gaan man ;) . Lijkt me een goed idee om samen op te rijden, ik denk dat het het handigste is om bij het eerste SHELL station langs de A12 direct na Gouda af te spreken. Dit is SHELL station DE ANDEL.

Als jij daar om 09.00u bent (komt niet op een kwartiertje aan wat mij betreft), zie ik je daar en bleeeeerrrren we samen naar de Mac in Amersfoort!

Je kunt mij herkennen aan een groene kawa _O-

See ya!
 
Citaat KNMI:

Zondag wordt een prachtige droge dag met flink veel zon, ook enkele wolkenvelden en het wordt wat warmer dan vandaag.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ik heb er wel zin in :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan