ZX9 Topic Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier staat trouwens ook een mooi stuk over de vering beschrijving vering afstellen in Nederlands !!

@mace........ik heb het gedaan zoals jij gezegd heb van hart as naar een meetpunt met en zonder bok (met dus wiel los van de grond) en dan kom ik op een verschil 5mm......is dus 5 te weinig?! de veer moet dus iets slapper?!
 
Laatst bewerkt:
hier staat trouwens ook een mooi stuk over de vering beschrijving vering afstellen in Nederlands !!

@mace........ik heb het gedaan zoals jij gezegd heb van hart as naar een meetpunt met en zonder bok (met dus wiel los van de grond) en dan kom ik op een verschil 5mm......is dus 5 te weinig?! de veer moet dus iets slapper?!
Wat voor bok? toch niet 1 die je onder je achterbrug zet en dan je achterwiel opwipt, want dat heeft niet zoveel zin. Dan staat je shock nog steeds onder spanning. De shock moet volledig uit kunnen zakken, dus een middenbok oid of optillen
 
Goeiemiddag,

ff uit de lucht geweest (of moet ik op de weg zeggen).
Dit weekeinde de dijk op geweest met mn nieuwe ninja :9 .
Tjeemig wat een power :o da's wel wat meer dan mn ouwe ZXR750.
Komende tijd rustig wennen en dan naar duidsland })

groeten,
Bassline
 
Wat voor bok? toch niet 1 die je onder je achterbrug zet en dan je achterwiel opwipt, want dat heeft niet zoveel zin. Dan staat je shock nog steeds onder spanning. De shock moet volledig uit kunnen zakken, dus een middenbok oid of optillen
mace je hebt mijn bok toch wel gezien!????? hangt helemaal uit tis een midden bok met twee stafen door het frame.....maar ik moet het dus slapper zetten?
 
full
hier mij bok mace
 
mace je hebt mijn bok toch wel gezien!????? hangt helemaal uit tis een midden bok met twee stafen door het frame.....maar ik moet het dus slapper zetten?
Dan moet de veer idd slapper en dan, ringen naar boven dus. En als dat goed staat, dna moet je de rebound en compr. instellen en dan GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, ow nee, dan de voorkant nog ;)
 
Gisteren met 12 man een tochtje gemaakt van zo'n 200km. Vaste prik is "rondje moerdijk" Dat is het industrieterrein. Geen verkeer, vlak en overzichtelijk, mooie rechte stukken (260) en 13 heerlijke bochten }) .

Eerste indrukken over de dunloppies (Qualifiers). Die doen het heerlijk. Kan ze alleen vergelijken met de 208RR'n van de laatste 2 jaar. Voordelen; bijna niet oprichten bij remmen in de bocht en super stabiel en neutraal. Enorme veel grip en vertrouwen.

Nadeel (wat heet) je moet (maar is mijn gevoel)iets bewuster insturen. Dunlop circuitdag Assen gaat niet door (er is geen asfalt :? :? )maar daar komt mogelijk Francorchamps voor in de plaats _O- _O-

Als jullie geinteresseerd zijn zet ik af en toe iets neer over die Qualifiers
 
Heej!!!!
Mr Adidas is een échte ZX-Neger hoor! ;-)

Bedankt voor de info :Y
Was jij toevalig zaterdag wezen rijden met voorne putten topic? zag een 9 op de foto daar, hadden verzameld bij de mc.

Zal je vast wel een x tegenkomen dan want rijd best wel vaak in spijk e.o.

:W
 
Dan moet de veer idd slapper en dan, ringen naar boven dus. En als dat goed staat, dna moet je de rebound en compr. instellen en dan GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, ow nee, dan de voorkant nog ;)
pfffff weeeeer alles losgooien......nou morgen maar heb nu geen zin meer... :( B|
 
pfffff weeeeer alles losgooien......nou morgen maar heb nu geen zin meer... :( B|
losgooien, neeh joh. Je kan die ringen toch wel verdraaien als de shock onder de bike zit. Anders moet je voor iedere slag die je te veel of te weinig hebt gedaan die hele zooi weer uitbouwen, dat lijkt me niet nodig :N

ow trouwens, niets moet hè Vering is iets heel persoonlijks, maar ik weet wel dat het meestal wel klopt als je een beetje houdt aan de theorie om een goede basis setup te zetten.
 
Laatst bewerkt:
hier staat trouwens ook een mooi stuk over de vering beschrijving vering afstellen in Nederlands !!

@mace........ik heb het gedaan zoals jij gezegd heb van hart as naar een meetpunt met en zonder bok (met dus wiel los van de grond) en dan kom ik op een verschil 5mm......is dus 5 te weinig?! de veer moet dus iets slapper?!
PS in deze link hebben ze het over een negatieve veerweg van 26mm incl. bestuurder in zn volledige outfit. Das denk ik zonder bestuurder wel 15mm tot 20mm negatieve veerweg.
 
help! wat heeft iedereen toch met die spuuglelijke double bubble ruitjes??
ik wil die DB ruitjes de wereld uit :( :(

kijk dit is een oude motor maar nog steeds gruwelijk mooi; geen db ruitje en geen verhoogde seatcover
full


en deze motor is totaal verpest door dat belachelijke DB ruitje
full


ook deze motor is verpest
PICT1585.sized.jpg


en ook die rare haaie vin annex seat cover is :r :r
 
help! wat heeft iedereen toch met die spuuglelijke double bubble ruitjes??
ik wil die DB ruitjes de wereld uit :( :(

kijk dit is een oude motor maar nog steeds gruwelijk mooi; geen db ruitje en geen verhoogde seatcover
(Afbeelding)

en deze motor is totaal verpest door dat belachelijke DB ruitje
(Afbeelding)

ook deze motor is verpest
(Afbeelding)

en ook die rare haaie vin annex seat cover is :r :r



ZAL MACE WEL LEUK VINDEN !!!!!!!! :r :r :r :r :r :r
 
ZAL MACE WEL LEUK VINDEN !!!!!!!! :r :r :r :r :r :r
Nee hoor, het is dat de seatcover erbij zat, zelf zou ik hem nooit gekocht hebben, komt de lijn van de motor niet echt ten goede. Double bubble ruitje is voor mij een must, ben 2.01. Zonder double bubble wordt ik heb van de bike afgeblazen, was bij mn 9 precies hetzelfde probleem. Standaard ruitjes zijn voor mij in 2 opzichten K*T. 1: te laag qua windbescherming en 2: te omdat ik dan tegen een rare rand aan kijk en mn tellers niet kan zien.

maar ehhh, je hoeft niet zo te schreeuwen hoor ;)
 
Nee hoor, het is dat de seatcover erbij zat, zelf zou ik hem nooit gekocht hebben, komt de lijn van de motor niet echt ten goede. Double bubble ruitje is voor mij een must, ben 2.01. Zonder double bubble wordt ik heb van de bike afgeblazen, was bij mn 9 precies hetzelfde probkeem. Standaard ruitjes zijn voor mij in 2 opzichten K*T. 1: te laag qua windbescherming en 2: te omdat ik dan tegen een rare rand aan kijk en mn tellers niet kan zien.

maar ehhh, je hoeft niet zo te schreeuwen hoor ;)


SORRY !!!
 
En of dat die standaard ruitjes k*t zijn! Ben dus vanaf Goningen naar Almere gereden met zware wind tegen! Zelf met 140km/u werd ik gek van de wind en het kabaal. Hoewel ik Alpine oordopjes in had had ik na een half uur rijden toch echt wel genoeg gehad van de wind. Kun je nagaan hoe het was bij 200+. Sterker nog, de wind was zelfs zo sterk dat het lastig was om boven de 240 uit te komen. Ik had dan weliswaar textiel aan, maar de combi "textiel+laag kuipruitje + windkracht 7 tegen" is echt funest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan