zx9r super deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is toch Prima als je er vandaag mee begint ken je als het zover is net zoveel bochten als Robert en Ik,kunnen wij ook eens achter iemand aanrijden.

Succes _O- _O- _O- _O- :W


Achter Wes aan rijden :? :? :? :? Weet je 't zeker Joop :9 :9 :9 Dan weet je nooit waar je terecht komt _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

@ Gilbert dat was 't dagje wel jongen -O- -O-
full
 
Ik had toch wel ff zo'n "kut.. B| " momentje na die wedstrijd... eerst bier zuipe tijdens de wedstrijd, dan niet mogen rijden om je frustratie van het verlies te verminderen :p.

btw, beetje slecht vraag misschien, maar is hier toevallig sprake van een grote club of iets dergelijks? :X

(ow, val een beetje dwars door een ander onderwerp heen geloofk :P)
 
Laatst bewerkt:
ow, btw, reed er gister toevallig iemand met ze 2en op een kawa vanuit limmen door uitgeest?
stond er een voor het stoplicht bij station uitgeest terwijl ik van de bob's saloon kant kwam...
vroeg ik me zo af :D
 
Laatst bewerkt:
Uhhh Club :N de meeste posten al een tijdje op MF in het zx9r Topic en een heleboel rijders hebben wel eens een paar andere Kawa rijders ontmoet,zodoende weet je wat je wel en niet kan posten bij een bepaald persoon en soms is het leuk om eens met een stel bij elkaar te komen en een stukkie met z,n allen te gaan rijden :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Er is wel een zxr-club voor zxr Kawa rijders is gezellig en leuk en word ook veel aan activiteiten gedaan

www.zxr-club.nl
 
Kom op heej niet zo deprie ,het had veel erger kunnen wezen :Y ,en ja Geld uitgeven is nooit leuk :( maar het Seizoen moet nog volop beginnen,misschien is een kleine Meet &Greet bedenken en dan met een stelletje lekker rijden ,Knap je van op geloof me maar :Y :Y :Y :Y
:W :W
ben ik als ik niet op vak ben van de partij samen met paco! *O* *O* *O*

wanneer joop?! ;)
 
Ik had toch wel ff zo'n "kut.. B| " momentje na die wedstrijd... eerst bier zuipe tijdens de wedstrijd, dan niet mogen rijden om je frustratie van het verlies te verminderen :p.

btw, beetje slecht vraag misschien, maar is hier toevallig sprake van een grote club of iets dergelijks? :X

(ow, val een beetje dwars door een ander onderwerp heen geloofk :P)
hey doa heb jij mijn reaktie gelezen a.h.e. van vorige topic?!
 
Ja kwam mij ook al bekend voor ;)
270999056_5_inBH.jpeg


Maar euh gaan er nog ensen van hier naar de TT
Ik ga vrijdag op de zx9r en zaterdag op de Harley Trapson lekker op het talut hangen, bier drinken en races kijken.
 
Laatst bewerkt:
De kleine meid (bijna 16 maar ze blijft je kleine meid he :Y :Y :Y ) is gelukkig weer thuis. *O* *O* *O* *O* *O*
Het schijnt een 1 of t'andere soort bacterie :? te wezen. Nog een weekje aan medicijnen en dan zou het over moeten zijn, maar het gaat al beter. Maar Ow Ow Ow wat kunnen ze op dat moment toch zielig zijn he .... die pubertjes :Y :Y :P :P

@ Joop, zoals je gezien hebt was ik niet in de sportschool vandaag, maar moet werken B|
maar morgen ben ik er weer hoor :Y :Y
 
De kleine meid (bijna 16 maar ze blijft je kleine meid he :Y :Y :Y ) is gelukkig weer thuis. *O* *O* *O* *O* *O*
Het schijnt een 1 of t'andere soort bacterie :? te wezen. Nog een weekje aan medicijnen en dan zou het over moeten zijn, maar het gaat al beter. Maar Ow Ow Ow wat kunnen ze op dat moment toch zielig zijn he .... die pubertjes :Y :Y :P :P

@ Joop, zoals je gezien hebt was ik niet in de sportschool vandaag, maar moet werken B|
maar morgen ben ik er weer hoor :Y :Y


Okee en nu maar wachten tot Wessel de Meet voor elkaar heeft :W
 
Okee en nu maar wachten tot Wessel de Meet voor elkaar heeft :W


Yep *O* *O* *O* *O*

De 6e heb ik wel een verjaardag maar ze kunnen me misschien wel een
middagje missen. _O-
Ben benieuwd welke route Wessel voor ons in petto heeft :? :? :?
Hoor niets anders dan positieve berichten over z'n organisatoriche kunde. :} :}

Dus dat gaat helemaal goed komen :} :} :} *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} :W :W Hey Wessel :} :} :} :} :} :}




:9 :9 :9 Wil ik wel voor de roomboter zorgen :9 :9 :9 :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan