Zx9r Topic 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg strakkk!!Ik ben ook heeel benieuwd!! wanneer is die klaar?!heyy Paco!
Doe btw eens een uitdraaitje van je brommer! vond et wel bijzondere waardes die je eruit hebt gekregen! :9
Ik zal een xtje een nieuwe uitdraai laten maken,Wil het toch nog een xtje allemaal opnieuw afgesteld hebben.

Ik heb vandaag de vering goed onder handen genomen.
Ik heb de voorvering 2.1cm laten zakken en hij stuurt als een beest zeg maar als het spreekwoordelijke roodgloeiende titanium mes door gesmolten boter.
en voordeel is dat ik eindelijk bij de grond kom.


@gregory@ hij is echt supermooi. Wouw :} :} :} Hoop je snel weer te zien bij een meeting en natuurlijk ff een sprint testje:)
 
Ik ken die kleur.
Suzuki swift levert 2007 modellen ook in die kleur.
Bij ons in de buurt rijdt er een Peu 206 met die kleur rond.
Heb hem laatst ook nog op een VW Corrado gezien.
Je spuit hem wit metalic of wit uni voor en dan 2 lagen van het blauwe parelmoer (transparant) erover.
Mooi Kleurtje 8-)
bijna goed.........het is idd van een automerk maar niet van suzuki....... ;)
 
Vandaag eindelijk mijn undertailtje gemonteerd. Viel erg mee, alles was in een paar uurtjes gemonteerd. Ben erg blij met het resultaat. Alleen het puntje wat tussen de achterlichten zat stond te haaks. Verwarmen en dan ombuigen lukte niet, toe maar eraf gezaagd..

@ Froggy: Bedankt voor de adviezen!


[afbeelding]
een undertail maakt een fiets een stuk mooier........ziet er goed uit!!
 
een undertail maakt een fiets een stuk mooier........ziet er goed uit!!


Dank je, alleen balen dat ik vandaag mijn afdekkapje ben verloren op de snelweg. Ik denk dat ik het gisteren niet helemaal goed heb bevestigd. Ik voelde hem eraf vliegen en ben gestopt om 'm te pakken (hij vloog gelukkig meteen de berm in) maar hij is helemaal beschadigd. Puntje zijn stukjes af en overal krassen. Pfff... ben ik nog niet klaar..
 
Dank je, alleen balen dat ik vandaag mijn afdekkapje ben verloren op de snelweg. Ik denk dat ik het gisteren niet helemaal goed heb bevestigd. Ik voelde hem eraf vliegen en ben gestopt om 'm te pakken (hij vloog gelukkig meteen de berm in) maar hij is helemaal beschadigd. Puntje zijn stukjes af en overal krassen. Pfff... ben ik nog niet klaar..


Ahh zo blijf je een beetje bezig. Anders verveel je je alleen maar :P Nee zonder dollen is gewoon kut.
 
Dank je, alleen balen dat ik vandaag mijn afdekkapje ben verloren op de snelweg. Ik denk dat ik het gisteren niet helemaal goed heb bevestigd. Ik voelde hem eraf vliegen en ben gestopt om 'm te pakken (hij vloog gelukkig meteen de berm in) maar hij is helemaal beschadigd. Puntje zijn stukjes af en overal krassen. Pfff... ben ik nog niet klaar..

het is wat met die kapjes ...je bent zeker niet de eerste....en waarschijnlijk ook niet de laaste... :(
 
Dank je, alleen balen dat ik vandaag mijn afdekkapje ben verloren op de snelweg. Ik denk dat ik het gisteren niet helemaal goed heb bevestigd. Ik voelde hem eraf vliegen en ben gestopt om 'm te pakken (hij vloog gelukkig meteen de berm in) maar hij is helemaal beschadigd. Puntje zijn stukjes af en overal krassen. Pfff... ben ik nog niet klaar..


Is toch ex V Ray
 
@heavey wat heb jij gedaan aan je fiets.......kontje veranderd?! heb je die achterbrug nog gescoord!?

Hoi Greg heb een ander achterframe,undertail, buddy"s en bodywork van een 2002 op m,n 2000 gezet was het al een tijdje van plan,vind het wel tof staan maar de totale opbouw van de achterkant is bij een 2000/2001 vele malen beter en past allemaal beter als van een 2002 ,(moet je maar eens lezen hoeveel er al een seatcover zijn verloren)vind het niet eens gek rare constructie met die 2 rare pennetjes,maar ik weet niet of ik het wel zwart laat zie wel enne jouw fiets :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ gaat echt one of a kind worden :Y :Y :Y
Enne achterbrug was geen optie moet je ook gelijk de schokbreker erbij nemen
 
Hoi Greg heb een ander achterframe,undertail, buddy"s en bodywork van een 2002 op m,n 2000 gezet was het al een tijdje van plan,vind het wel tof staan maar de totale opbouw van de achterkant is bij een 2000/2001 vele malen beter en past allemaal beter als van een 2002 ,(moet je maar eens lezen hoeveel er al een seatcover zijn verloren)vind het niet eens gek rare constructie met die 2 rare pennetjes,maar ik weet niet of ik het wel zwart laat zie wel enne jouw fiets :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ gaat echt one of a kind worden :Y :Y :Y
Enne achterbrug was geen optie moet je ook gelijk de schokbreker erbij nemen
ow.....dus de alleen de brug kan niet.......en merk je het kwa comfort/sturen?!
enne.....one of a kind.......is ook de bedoeling!! *D ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan