ZX9R topic part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag in Tiel geweest
sympathieke vent, wel een chaoot

(Afbeelding)

en het goede nieuws is dat hij mijn zesje 'prima' vond
daarna via een omweg over de dijk terug :] lekker !!
chaoot....hoezo dat? Vond ik eigenlijk helemaal niet.

K*T had je mn uitlaatklem mee kunnen nemen, die ligt daar....

Ik ga misschien zaterdag met de 10 heen. Is een leuke weg hè, over de dijkjes met pondje over, mooi ritje :Y :Y :Y
 
Jouw zesje? Heb je naast je 9 ook nog een 2000 6R dan?

strakke werkplaats trouwens voor een "chaoot"


Zojuist afscheid genomen van mijn 6R. :W

full


full


Nu rijdt er een blonde meid uit omgeving Hoorn op. Ze zal er HEEL VEEL plezier van hebben. :Y
 
chaoot....hoezo dat? Vond ik eigenlijk helemaal niet.

Ik ga misschien zaterdag met de 10 heen. Is een leuke weg hè, over de dijkjes met pondje over, mooi ritje
hij was mijn afspraak vergeten B| maar is toch nog goed gekomen

vanaf morgen gaan voor een aantal dagen de hemelsluizen open

Zojuist afscheid genomen van mijn 6R.
Succes met de spoedige aanschaf van die mooie ZX-9R *O*

Ja heeft ie, en een Z750 heeft ie ook nog....
ach, de dagwaarde van mijn 6 is minder dan de afschrijving van een nieuwe ZX-10R in het eerste jaar
en de aanschafprijs van mijn Z750 is ongeveer gelijk aan de afschrijving van een nieuwe ZX-10R in de eerste twee jaren
dus ...
 
hij was mijn afspraak vergeten B| maar is toch nog goed gekomen

vanaf morgen gaan voor een aantal dagen de hemelsluizen openSucces met de spoedige aanschaf van die mooie ZX-9R *O*ach, de dagwaarde van mijn 6 is minder dan de afschrijving van een nieuwe ZX-10R in het eerste jaar
en de aanschafprijs van mijn Z750 is ongeveer gelijk aan de afschrijving van een nieuwe ZX-10R in de eerste twee jaren
dus ...
Dus daarom koop ik een zx10r van 2 jaar oud ;)

Ik vind het een geschikte gozer en tot nu toe is ie altijd zn woord nog nagekomen, Dus
full
 
hij was mijn afspraak vergeten B| maar is toch nog goed gekomen

vanaf morgen gaan voor een aantal dagen de hemelsluizen openSucces met de spoedige aanschaf van die mooie ZX-9R *O*ach, de dagwaarde van mijn 6 is minder dan de afschrijving van een nieuwe ZX-10R in het eerste jaar
en de aanschafprijs van mijn Z750 is ongeveer gelijk aan de afschrijving van een nieuwe ZX-10R in de eerste twee jaren
dus ...

Hehe... dat doe je goed. Heb je VIP pas bij Kawasaki Nederland? Je kon zeker geen keuze maken? Als ik mocht kiezen stonden er ook een ZX10R, GSXR750,R1,CBR1000RR, VFR800,ZX9,GSXR600, Z1000 in de schuur. O-)
 
Vandaag setje Dunlop Qualifiers erop laten leggen. Eerste indruk is super :} !! Stuurt heel neutraal, heel snel opwarmen en babbelt er heerlijk op los wat hij allemaal van het wegdek en de kou vindt.

Als ik er echt wat kilometers mee weg heb, zal ik het hier posten
 
Dus daarom koop ik een zx10r van 2 jaar oud
helemaal mee eens
echter nou moet ik twee jaar wachten totdat 'mijn' ZX-10R beschikbaar komt

in een duits blad noemde ze de hypersports 'geld vernietiging machines'
zelfs populaire R1 die minder afschrijft heeft een enorme afschrijving

aha,vandaar dat ik pas zaterdag kon komen voor een run,jij was me voor
nee, andersom; hij zit de komende zaterdagen vol dus moest ik doordeweeks

Vandaag setje Dunlop Qualifiers erop laten leggen.
Qualifiers :?
dat zijn toch banden met mega-grip en micro-levensduur?
 
helemaal mee eens
echter nou moet ik twee jaar wachten totdat 'mijn' ZX-10R beschikbaar komt

in een duits blad noemde ze de hypersports 'geld vernietiging machines'
zelfs populaire R1 die minder afschrijft heeft een enorme afschrijvingnee, andersom; hij zit de komende zaterdagen vol dus moest ik doordeweeksQualifiers :?
dat zijn toch banden met mega-grip en micro-levensduur?
En wat is "jouw" ZX10r dan, het '06 model?

Ja het slaat nergens op. ik gok dat deze fietsen in die incl. aflevering, uitlaatje ed. zo'n 16k tot 17k gekost hebben bij inruil met km-standen <10K, 10.000 à 11.000 inruil krijgen :? :? :? en dan moet je nog ff kijken, waar ze weer voor te koop staan bij de dealer :N :N :N
 
@@Kabouter Puntmuts@@

Qualifiers :?
dat zijn toch banden met mega-grip en micro-levensduur?


Nee joh
Dat schijnen best goeie banden te zijn met een normaal levensduur.
alleen naam is eigenlijk verkeerd gekozen volgens motorblad kicxtart
omdat er nog andere banden zijn van dunlop die meer grip hebben.
groetjes paco

ga vandaag lekker stukkie rijden naar heereveen over afsluitdijk als het goed is
:]
 
@@Kabouter Puntmuts@@

Qualifiers :?
dat zijn toch banden met mega-grip en micro-levensduur?


Nee joh
Dat schijnen best goeie banden te zijn met een normaal levensduur.
alleen naam is eigenlijk verkeerd gekozen volgens motorblad kicxtart
omdat er nog andere banden zijn van dunlop die meer grip hebben.
groetjes paco

ga vandaag lekker stukkie rijden naar heereveen over afsluitdijk als het goed is
:]

Klopt helemaal, de term QUALIFIERS komt uit de racerij..

Qualifiers, dat zijn banden met mega-grip en micro-levensduur.
Deze zijn er om 1 malig een snelle ronde af te leggen en dan weg te gooien want dan zijn ze gewoon nies meer waard.

MAXIMALE GRIP EN MAXIMALE SLIJTAGE !!!! en zéér korte levensduur!!

Maar deze zijn gewoon goed voor op de weg...
Ben beniuewd naar jou ervaringen betreffende deze band..
 
En wat is "jouw" ZX10r dan, het '06 model?

Ja het slaat nergens op. ik gok dat deze fietsen in die incl. aflevering, uitlaatje ed. zo'n 16k tot 17k gekost hebben bij inruil met km-standen <10K, 10.000 à 11.000 inruil krijgen :? :? :? en dan moet je nog ff kijken, waar ze weer voor te koop staan bij de dealer :N :N :N


ik stond vorig jaar bij molenaar,een verkoper liep met een klant mee.
die vertelde dat een fireblade,zx10 ,r1 enz. na 1 jaar zo'n €10000,- inruil terug kregen.dus €5000,- afschrijving in 1 jaar |( |(
 
Je kon zeker geen keuze maken?
Ik kan zeker geen keus maken. :X
Die 6 van mij is een lelijke schademotor zonder kuip. Maar gister op de testbank bleek het gewoon een prima motor. En op de terugweg over de hobbeldijk bleek maar weer eens hoe ontzettend goed de vering is. Nou wil ik hem verkopen maar begin ik toch weer te twijfelen |(
Die Z-750 daarentegen ziet er heel lekker uit maar heeft weer een dramatisch slechte vering. Ik ga daarom op zoek naar een andere voorvork en achtershock. Dit is niks.

Ik mag nu hier posten!!

Ik heb de 9 van ninja9 overgenomen (TKA)
Kijk en huiver
(Afbeelding)
Ja ik ben blij
Welkom en gefeliciteerd!
 
Ik kan zeker geen keus maken. :X
Die 6 van mij is een lelijke schademotor zonder kuip. Maar gister op de testbank bleek het gewoon een prima motor. En op de terugweg over de hobbeldijk bleek maar weer eens hoe ontzettend goed de vering is. Nou wil ik hem verkopen maar begin ik toch weer te twijfelen |(
Die Z-750 daarentegen ziet er heel lekker uit maar heeft weer een dramatisch slechte vering. Ik ga daarom op zoek naar een andere voorvork en achtershock. Dit is niks.Welkom en gefeliciteerd!
Als die vering zo goed is, maar de motor zo lelijk, waarom dan niet de 6 vering en poten in de Z gooien?
 
Hier ook nog maar even een berichtje...

Op de beurs een andere 9 gekocht, uit '99...

vorige week vrijdag opgehaald, en ik moet zeggen. het is weer een genot om kawa te rijden!! wat een verschil met die van '95

anyway, nu maar hopen op mooi weer zodat de km en KD's er weer een beetje inkomen :Y

Duo cover is onderweg;
Ben er druk over aan het nadenken om de "heavey" uitlaat te kopen;

to do:
Dubble bubble?
Spatbord achter(hugger??)
stepjes omzetten( heb nog titanium stepjes liggen)
handvaten verwijderen.
Uitlaat dus.... (geen gehoor die standaard pijp)

gr

ava
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan