ZXR400 projectje

VegaMore

Rookie
4 aug 2007
15
0
Berchem
In den beginne had ik wat problemen met m'n dr350, waarna er naargeestig aan gesleuteld is. Dit beviel me wel, maar ik wou meer leren over techniek en hoe een motor in elkaar zit. Dus ik ging opzoek naar een motor in stukken en ik ben uitgekomen bij een zxr 400 van 1990. Zo zag hij er eerst uit:

full


 
Na een tijdje was hij al ietsje kaler:

full


btw is het erg als ik bij het hermonteren de draad die van de veer gaat niet door het frame heb gedaan maar erlangst, tss het rempotje door? En kan je een deuk uit de bocht krijgen vanachter?
 
Laatst bewerkt:
Om toch ff te verduidelijken, ik zit al een 2tal jaar op mf forum ^^ maar ik heb nog maar 1 jaar m'n dr gehad en nu ben ik begonne aan deze, en ik vond het zelf super om projectjes te lezen. Vandaar dat ik deze post :)
 
Ik vroeg me wel af hoe je uitlaatbochten roestvrij krijgt, k'heb ze al ligge 'ontroesten' met een koperborstel, nu nog zandpapier ? Ik ga ze waarschijnlijk zwart spuiten, past lkkr bij de carbon demper :)
 
ziet er erg mooi uit het frame zo zwart vooral die veer is :9~

ik heb me bochtenset van me 400 gewoon even laten stralen, maar daar moet ie niet al te dun voor zijn:)

weet jij toevallig of deze achterbrug van jouw ook op nieuwere 400tjes past, zoek namenlijk een model als dit voor mijn 93'er??
 
Nog nooit geprobeerd om eerlijk te zijn ^^ maar ik zit met hetzelfde problmeem maar dan in de omgekeerde richting, benzine injectie kan je uitwisselen met een later jaar maar de rest heb ik geen flauw idee van :/ k'zit ook zwaar in de sh*** met m'n kappen, ze zijn redelijk messed up dus ik d8 eraan om kappen van het L model erop te zetten (89-90 was h model geloof ik) Dus als iemand nog kappen heeft liggen van een zxr 400 stuur maar ff :) owja ondertussen al veel gemonteerd, foto's volgen nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan