Duke Nukem
MF veteraan
- 8 dec 2007
- 3.870
- 2.409
Zet m er op, met luchtfilter, en je weet hetZonder airbox (scheelt dat zoveel? Meeste motoren krijg ik goed lopende zonder airbox).
Met choke oké.
Zonder tank, maar met fles op dezelfde plek. Benzinepomp lijkt oké te werken.
Zet m er op, met luchtfilter, en je weet het
Stationair loopt de motor hardstikke goed
Zo te lezen, is klepspeling gecontroleerd.Het klinkt bekend zoiets heb ik al eens gehad
Rotte kleppen bij deze motoren de klepspeling stellen en als je pech hebt is de klep helemaal weggezakt dit veroorzaakt het net niet goed op 4 cylinders lopen bekend probleem.
Dus Kawaski altijd kleppen speling controleren.
Daarna vlotter naald controleren ik heb er al eens 1 krom gehad blijft de gasschuif wat hangen.
Maar toch eerst kleppen controleren ... deze zijn erg gevoelig
Kromme naalden vertragen de gasschuif reactie waardoor de motor op 3 cylinders loopt en ploft en af en toe wel oppakt
Dit is eenvoudig te controleren door in de carberateurs te kijken terwijl je gas geeft.
Als het goed is komen ze alleem maal tegelijk omhoog.
je hebt het nog steeds over vlotternaalden ?
Kan zijn dar Wijnald met zijn mobieltje iets probeerd duidelijk te maken.
Autocorrectie maakt soms dingen af dat dan net niet het goede blijkt te zijn.
Valt me ook op dat men soms ontzettend zijn best doet om iemand te kakken te zetten.
Kan, maar ik denk dat hij zich gewoon vergist. Heb ik ook wel eens af en toe.
Lijkt me logisch dat iedereen dat wel eens heeft. Overduidelijk hier, maar nee we gaan er lekker over doorzagen
het gaat niet over doorzagen, het gaat erover dat wat in techniek geschreven wordt correct moet zijn. het is al moeilijk genoeg voor beginners, als er dan nog eens foute namen gebruikt worden lukt het voor hen helemaal niet meer als ze ergens anders bijkomende info zoeken (al is het in het WPHB).
het doel van de opmerking is dus dat de schrijver zijn bericht herleest en de fout aanpast